Als er toch één Fokker is die een goed karakter heeft en altijd klaar staat voor anderen, is het @TheFreshPrince wel...quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ah daar komt de ware aart naar boven. Flauwekul reactie dus, wees gerust moderators houden van dit soort reacties dus je reactie blijft gewoon staan zonder consequenties
je doet hiermee alsof je reactie correct is omdat ik dronken zou zijn.. wat voor een logica is dat?quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wie is aart?
[..]
Ik ben niet degene die nu dronken achter z'n computer zit.
Als jij het zegt..quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als er toch één Fokker is die een goed karakter heeft en altijd klaar staat voor anderen, is het @:TheFreshPrince wel...
Over ware aard gesproken...
Altijd frappant lachwekkend te zien dat JIJ bepaalt wat 'on-topic' is.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:07 schreef Masberum het volgende:
Dit is F&B dus ik ga alleen nog ontopic reageren. Want anders gaan er weer reacties verwijderd worden onder het mom dat het om alcohol gaat of wat dan ook he armanixl
De laatste keer dat ik hem bande was een jaar geleden. En daarna een iets langere ban ook in dm vanwege scheldpartijen en iets over dode moeders.quote:
Je moet niet dronken dat ik denken ben.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:09 schreef Masberum het volgende:
[..]
je doet hiermee alsof je reactie correct is omdat ik dronken zou zijn.. wat voor een logica is dat?
De reden voor een ban openbaren mag toch niet? Of is dit weer iets selectiefs?quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hem bande was een jaar geleden. En daarna een iets langere ban ook in dm vanwege scheldpartijen en iets over dode moeders.
Verder interesseert hele user me geen moer.
Ook dat topic vond-ie flauwekul.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:10 schreef Iceage het volgende:
Nog maar even dan Masberum want je negeert het. Jouw beledigende post stond in het Topic Onzeker van Bloemetje0101 en niet in het topic wat je hier aanhaalt.Kennelijk weet je zelf niet meer wat je post en in welk topic.
Feed and Back?quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:10 schreef r_one het volgende:
[..]
Altijd frappant lachwekkend te zien dat JIJ bepaalt wat 'on-topic' is.
In Feedback
Oh oh, de ironiequote:Op donderdag 19 juni 2025 00:11 schreef Masberum het volgende:
Ik wacht echt nog op de man die mannelijk genoeg is om zijn ongelijk een keer toe te geven. Die zegt 'je hebt gelijkt'. Maar nee alleen maar flauwekul verdedigen de hele tijd, want ik zou dronken zijn..
Welke problemen heb je in je leven, hoeveel daarvan zijn er veroorzaakt door je alcoholconsumptie en hoeveel door je karakter?quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:11 schreef Masberum het volgende:
Ik wacht echt nog op de man die mannelijk genoeg is om zijn ongelijk een keer toe te geven. Die zegt 'je hebt gelijkt'. Maar nee alleen maar flauwekul verdedigen de hele tijd, want ik zou dronken zijn..
Nee aantonen dat je liegtquote:Op donderdag 19 juni 2025 00:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
De reden voor een ban openbaren mag toch niet? Of is dit weer iets selectiefs?
Ja, da's nieuw. En tijdelijk (meestal tegen de morgen weer uitgewerkt verdwenen).quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:14 schreef Masberum het volgende:
Maar ook daarmee gebeurt niks want het is Yvonne
Al gedaan?quote:Op woensdag 18 juni 2025 23:49 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Feedback, Bugs en Development
Forum(a)fok.nl
Nee aantonen dat je liegtquote:Op donderdag 19 juni 2025 00:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
De reden voor een ban openbaren mag toch niet? Of is dit weer iets selectiefs?
Ik heb je een JAAR geleden gebanned. EEN JAAR!quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Omdat jij bekend staat om het Yvonne effect. En naar mijn idee is dat niet iets waarvoor je trots hoeft te zijn. En bans bespreken we niet dus ik ga je dat voer niet geven. Maar zoals ik zei is mijn DM functionaliteit ook weg door jou, gewoon flauw omdat je toen niet serieus op DM's wou reageren van mij. Ik vertrouw je niet om objectief te zijn (en nee de rest ook niet maar van jou weet ik het voor mijzelf zeker)
quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:18 schreef StateOfMind het volgende:
Behalve @:Yvonne
Sorry ik kon het niet laten
1,8 jaar geleden ongeveer. Verlengd van een half jaar met een jaar vanwege een kloon. Ga je me nu bannen omdat ik dit eerlijk zeg? Terwijl jij juist liegt? Het was geen jaar geleden. Wat is er mis met jullie mensen allemaal?quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee aantonen dat je liegt
[..]
Ik heb je een JAAR geleden gebanned. EEN JAAR!
Mij mankeert, op reumatoïde artritis na, niks.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
1,8 jaar geleden ongeveer. Verlengd van een half jaar met een jaar vanwege een kloon. Ga je me nu bannen omdat ik dit eerlijk zeg? Terwijl jij juist liegt? Het was geen jaar geleden. Wat is er mis met jullie mensen allemaal?
Ook armani xl, stateofmind etc. wat mankeert jullie zeg?
Bronchitis en een scoliose. Maar een gezonde lever.quote:Op donderdag 19 juni 2025 00:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ook armani xl, stateofmind etc. wat mankeert jullie zeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |