abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 juli 2025 @ 17:50:45 #251
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218131513
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 16:42 schreef r_one het volgende:

[..]
Ik denk dat ik wel weet op wie je doelt ;)
Maar daarvan deel ik je mening niet, hij is van een andere orde (hoewel jij dat weer niet met mij eens hoeft te zijn) en reageert veel constructiever op anderen.
Er zijn er meer hier die om de zoveel tijd met dezelfde issues komen en hulp of raad willen.
Ook iedere keer weer beweren dat ze nu snappen waar het fout gaat en dan toch ook iedere keer met hetzelfde zielige verhaal komen.
En voor mij gaat het om het feit dat personen in een verhaal iedere keer slecht worden gepraat,
worden weggezet als een manipulator waar zij het slachtoffer van zijn.
Maar vervolgens weer met een verhaal komen wat compleet in tegenstrijd is met een eerder verhaal.
En prima als jij het wel gelooft.

Want het werkt blijkbaar ook, het levert wat op,
Ze krijgen aandacht , er wordt met ze meegedacht, ze krijgen een aai over hun bol als ze ergens mee zitten en een standje als ze weer in de fout gaan.
En niks mis met zo nu en dan op je bek gaan en daarvan leren.
Soms is dat nodig om te weten waar je staat , hoe je met situaties, gevoelens en met denkpatronen omgaat.
Dat iemand constructief (of volgens jou constructiever) reageert op anderen zegt helemaal niets over het eigen handelen. Want dat is juist zo tegenstrijdig in het hele verhaal.

Het is vergelijkbaar met een langspeelplaat die blijft hangen en blijft hangen en blijft hangen.....
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218131771
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 17:50 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Er zijn er meer hier die om de zoveel tijd met dezelfde issues komen en hulp of raad willen.
Ook iedere keer weer beweren dat ze nu snappen waar het fout gaat en dan toch ook iedere keer met hetzelfde zielige verhaal komen.
En voor mij gaat het om het feit dat personen in een verhaal iedere keer slecht worden gepraat,
worden weggezet als een manipulator waar zij het slachtoffer van zijn.
Maar vervolgens weer met een verhaal komen wat compleet in tegenstrijd is met een eerder verhaal.
En prima als jij het wel gelooft.

Want het werkt blijkbaar ook, het levert wat op,
Ze krijgen aandacht , er wordt met ze meegedacht, ze krijgen een aai over hun bol als ze ergens mee zitten en een standje als ze weer in de fout gaan.
En niks mis met zo nu en dan op je bek gaan en daarvan leren.
Soms is dat nodig om te weten waar je staat , hoe je met situaties, gevoelens en met denkpatronen omgaat.
Dat iemand constructief (of volgens jou constructiever) reageert op anderen zegt helemaal niets over het eigen handelen. Want dat is juist zo tegenstrijdig in het hele verhaal.

Het is vergelijkbaar met een langspeelplaat die blijft hangen en blijft hangen en blijft hangen.....
Ik denk niet zozeer dat de plaat blijft hangen alswel dat er sprake is van eenzaamheid en de behoefte tot spuien. Je verhaal kwijt kunnen zonder lastig te zijn voor mensen in de omgeving

Zelf ben ik zo'n langspeelplaat, ik weet het. En het is vooral dat ik mijn omgeving zo min mogelijk wil belasten. Keihard werken met hulpverleners. En soms is spuien gewoon super fijn. De adviezen en het begrip... ja dat is fijn

Fok is een veilige plaats met lieve mensen en mensen die je weg kunnen klikken als ze geen zin in je hebben, dus minder schuldgevoelens.

Dus tja... ik begrijp wel wat je schrijft en maak je er ook schuldig aan. Fok is een veilige haven en ik denk niet dat het verkeerd is...
  zaterdag 5 juli 2025 @ 18:16:29 #253
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_218131838
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik denk niet zozeer dat de plaat blijft hangen alswel dat er sprake is van eenzaamheid en de behoefte tot spuien. Je verhaal kwijt kunnen zonder lastig te zijn voor mensen in de omgeving

Zelf ben ik zo'n langspeelplaat, ik weet het. En het is vooral dat ik mijn omgeving zo min mogelijk wil belasten. Keihard werken met hulpverleners. En soms is spuien gewoon super fijn. De adviezen en het begrip... ja dat is fijn

Fok is een veilige plaats met lieve mensen en mensen die je weg kunnen klikken als ze geen zin in je hebben, dus minder schuldgevoelens.

Dus tja... ik begrijp wel wat je schrijft en maak je er ook schuldig aan. Fok is een veilige haven en ik denk niet dat het verkeerd is...
Ik weet vrij zeker dat @Puzzie niet op jou doelt, dus je hoeft je niet aangesproken te voelen :*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 5 juli 2025 @ 18:17:29 #254
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218131847
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik had het niet over jou :P en er zijn heel veel mensen eenzaam , of zitten in een isolement .

Maar het gaat mij om zelfinzicht en daarnaast aan een gebrek aan motivatie of wil om daar naar te handelen
Iets zeggen is één ding , doen wat je zegt/voelt is een compleet ander ding.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 5 juli 2025 @ 18:17:51 #255
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218131851
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 18:16 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Ik weet vrij zeker dat @:Puzzie niet op jpu doelt, dus je hoeft je niet aangesproken te voelen :*
Dat klopt :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218131863
Oh oke!

Ervaarde het trouwens niet als negatief. Alleen begrijp het wel en zo!

(Maar je best doen, luisteren, nadenken en motivatie zijn wel belangrijke dingen in het leven)
  zaterdag 5 juli 2025 @ 18:27:25 #257
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218131948
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 18:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh oke!

Ervaarde het trouwens niet als negatief. Alleen begrijp het wel en zo!

(Maar je best doen, luisteren, nadenken en motivatie zijn wel belangrijke dingen in het leven)
en niemand is perfect, gelukkig niet :P
Maar precies dat idd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218131958
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 18:27 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Maar precies dat idd
Perfect ben ik toevallig wel O-)
pi_218132063
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 18:27 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Maar precies dat idd
Laat mijn echte naam nu Niemand zijn :s) 8-)

"Wie is daar?"
-"Niemand"
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 5 juli 2025 @ 18:40:38 #260
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218132093
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 18:37 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Laat mijn echte naam nu Niemand zijn :s) 8-)

"Wie is daar?"
-"Niemand"
:wtf:
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator zaterdag 5 juli 2025 @ 19:17:49 #261
1025 crew  Armani XL
pi_218132489
Mmmm, ik probeer nou juist er scherper bovenop te zitten om de offtopic en troll posts weg te halen. We weten alleen niet wie er aan de andere kant van de lijn zit en of het verhaal dat verteld wordt klopt of niet. Als er echt duidelijke signalen zijn gaat er volgens mij ook redelijk snel een slot op.

In principe mod ik niet op de inhoud.

Even een voorbeeltje:
"Kweek wat ballen en kom voor jezelf op", is wat mij betreft niet modbaar.
"Dit moet wel een troll zijn met zulke posts", Dat wordt verwijderd.

Wat dat betreft is de policy leidend (of ik het er nou wel of niet mee eens ben)
pi_218135925
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 18:17 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik had het niet over jou :P en er zijn heel veel mensen eenzaam , of zitten in een isolement .

Maar het gaat mij om zelfinzicht en daarnaast aan een gebrek aan motivatie of wil om daar naar te handelen
Iets zeggen is één ding , doen wat je zegt/voelt is een compleet ander ding.
Je doelt op mij waarschijnlijk met je voorbeeld, het is me inmiddels wel duidelijk dat je me niet gelooft dat hoef je niet steeds te melden de boodschap is duidelijk.
Ik ben zeker het laatste half jaar tot veel inzichten gekomen, ook de slachtofferrol die je noemt, ik probeer altijd constructief te reageren en ja ik val soms in herhalingsfouten, dat mag blijkbaar niet.
Ik kan er voor kiezen dingen niet te vertellen, dat zou ik juist niet eerlijk vinden, er een hosanna verhaal van maken dat nu dankzij therapie alles geweldig gaat en ik geen foute beslissingen meer maak, goh dat is geloofwaardig zeg.

En waarom moet dit in feedback, reageer gewoon in mijn topic wat je soms al doet, nu zit je me op 2 fronten in de mangel te nemen en daar krijg ik echt genoeg van, kap daarmee,

[ Bericht 31% gewijzigd door Cupfighter op 06-07-2025 10:12:16 ]
pi_218138329
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 19:17 schreef Armani XL het volgende:
Wat dat betreft is de policy leidend (of ik het er nou wel of niet mee eens ben)
En de huisregels.
En de Algemene Voorwaarden.

quote:
Misschien een idee om dat (in voorkomende gevallen) toch eens meer te gaan doen.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218150679
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 19:17 schreef Armani XL het volgende:
Mmmm, ik probeer nou juist er scherper bovenop te zitten om de offtopic en troll posts weg te halen. We weten alleen niet wie er aan de andere kant van de lijn zit en of het verhaal dat verteld wordt klopt of niet. Als er echt duidelijke signalen zijn gaat er volgens mij ook redelijk snel een slot op.

Even een voorbeeltje:
"Kweek wat ballen en kom voor jezelf op", is wat mij betreft niet modbaar.
"Dit moet wel een troll zijn met zulke posts", Dat wordt verwijderd.

Ik lees hier voornamelijk mee en moet zeggen dat ik het tamelijk bizar vind hoe sommige topics vol mogen worden gekwakt met offtopic geneuzel of simpelweg een eindeloze stroom aan hatelijke berichten gericht op de topicstarter. Het zijn ook bijna altijd dezelfde users, het verpest het volledige topic en dat lijkt ook de bedoeling. Ik snap de enorme drang niet om te blijven reageren in topics die je blijkbaar niet aanstaan.

Ik denk dat de topics van @Masberum het beste voorbeeld zijn. Ik snap de irritatie en frustratie tot op zekere hoogte maar hoe moeilijk is het om gewoon niet te reageren? Ik verbaas mij echt over de pure haat die men uit richting die gozer en nog meer dat het vaak gewoon blijft staan. Als een soort gezamelijke hobby ofzo.
pi_218150690
Neem de laatste posts in bijvoorbeeld:

R&P / Mijn leven is een leugen

Hoe dan?
pi_218150822
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 16:39 schreef 03f het volgende:
het verpest het volledige topic
Daar heeft ie ons niet voor nodig hoor.

#teamhaters
pi_218150860
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2025 16:58 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Daar heeft ie ons niet voor nodig hoor.

#teamhaters
Jullie gedragen je als een zooi valse roddelnichten met een ultieme gezamelijke vijand.

Je bent niet verplicht te reageren hoor.
pi_218151237
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 17:03 schreef 03f het volgende:
Je bent niet verplicht te reageren hoor.
Hij is ook niet verplicht topics te openen hoor (met iedere keer dezelfde inhoud).

Hij is ook niet verplicht in andere topics op botte of verheven wijze richting kwetsbare users te reageren hoor.
Hij is ook niet verplicht elke keer weer als een wilde om zich heen te slaan hoor.
Hij is ook niet verplicht als een Calimero bij de mods te klagen nadat hij reacties heeft uitgelokt hoor.
Hij is ook niet verplicht in zijn topics op serieuze reacties te reageren (wat-ie vaak niet doet maar dat zou wel fijner zijn). Hoor.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218151730
03f heeft gelijk. Maar ik probeer gewoon niet meer op de kinderlijke reacties te reageren. Lukt aardig goed tot nu toe. Jammer dat er dan alsnog vol gespammed wordt maar ja, ik moet daar maar weer boven staan en het accepteren.
pi_218151917
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 16:39 schreef 03f het volgende:

[..]
Ik lees hier voornamelijk mee en moet zeggen dat ik het tamelijk bizar vind hoe sommige topics vol mogen worden gekwakt met offtopic geneuzel of simpelweg een eindeloze stroom aan hatelijke berichten gericht op de topicstarter. Het zijn ook bijna altijd dezelfde users, het verpest het volledige topic en dat lijkt ook de bedoeling. Ik snap de enorme drang niet om te blijven reageren in topics die je blijkbaar niet aanstaan.

Ik denk dat de topics van @:Masberum het beste voorbeeld zijn. Ik snap de irritatie en frustratie tot op zekere hoogte maar hoe moeilijk is het om gewoon niet te reageren? Ik verbaas mij echt over de pure haat die men uit richting die gozer en nog meer dat het vaak gewoon blijft staan. Als een soort gezamelijke hobby ofzo.
Je bent een redelijk nieuwe user zie ik.
Duik eens in de volledige posthistorie van hem en dan snap je waarom de mensen op die manier reageren.

Elke topic komt op hetzelfde neer.
Klagen, jammeren, het is de schulden van iedereen behalve zichzelf, en de énige goede adviezen die er zijn (professionele hulp) negeert ie al jaren vakkundig.

En dan reageren users zoals ze reageren.
Sommige users zijn zelf ervaringsdeskundigen, anderen hebben ervaring met alcoholisten en verslaafden in hun eigen kring.

Om bloeddruktechnische redenen :D reageer ikzelf stukken minder.
A murky, forgotten land.
  maandag 7 juli 2025 @ 18:49:04 #271
319979 Fok-it
All is well
pi_218151977
Abid3f
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_218151995
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 18:21 schreef Masberum het volgende:
03f heeft gelijk. Maar ik probeer gewoon niet meer op de kinderlijke reacties te reageren. Lukt aardig goed tot nu toe. Jammer dat er dan alsnog vol gespammed wordt maar ja, ik moet daar maar weer boven staan en het accepteren.
Heel erg jammer, hoop dat je het een beetje kunt verwerken allemaal.
pi_218152002
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2025 18:42 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Je bent een redelijk nieuwe user zie ik.
Duik eens in de volledige posthistorie van hem en dan snap je waarom de mensen op die manier reageren.

Elke topic komt op hetzelfde neer.
Klagen, jammeren, het is de schulden van iedereen behalve zichzelf, en de énige goede adviezen die er zijn (professionele hulp) negeert ie al jaren vakkundig.

En dan reageren users zoals ze reageren.
Sommige users zijn zelf ervaringsdeskundigen, anderen hebben ervaring met alcoholisten en verslaafden in hun eigen kring.

Om bloeddruktechnische redenen :D reageer ikzelf stukken minder.
Hij is weer de zoveelste kloon van iemand die continu nieuwe accounts maakt om te zuigen.
pi_218152181
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 18:52 schreef Questular het volgende:

[..]
Hij is weer de zoveelste kloon van iemand die continu nieuwe accounts maakt om te zuigen.
Dat zou ook heel goed kunnen ja :Y
A murky, forgotten land.
  maandag 7 juli 2025 @ 22:00:50 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_218153803
Is er al een klooncheck gedaan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')