Aja iedereen maakt van alles mee op zijn tijd ey?quote:Op woensdag 18 juni 2025 01:07 schreef oppiedoppie het volgende:
En die laatste zin is een heel ander onderwerp? Wordt een beetje een onsamenhangend stukje zo.
hihiquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:25 schreef Jahr00n het volgende:
ik maak het meestal gewoon uit via whatsapp
De beste manier.quote:Op woensdag 18 juni 2025 16:25 schreef Jahr00n het volgende:
Laatst gedaan met iemand waar ik al 1,5 jaar mee ging, maar het was geen echte relatie meer een goede scharrel, kon ze alsnog niet echt waarderenquote:Op woensdag 18 juni 2025 16:25 schreef Jahr00n het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaan zeggen ze is ook soms een teken van onmacht en kan ook op mentaal vlak erg pijnlijke situaties opleveren , Soms spreekt een vrouw die ik veel later leerde kennen wel tegen me en ze vind mij lief en aardig en cool enzo en dan legt ze me wel uit zo van Ja dude? Slaan kan je soms ook zien als een ballon en een wollen trui, deze hadden gewoon beter niet op dat moment tegen elkaar aan kunnen wrijven, de vonk die daarna mogelijk onstaan is een gemene scherpe prik... Is nu nu de ballon of de trui schuldig? Wat ze vaak noemen : Een klootzak of een teef?
[ Bericht 12% gewijzigd door Armani XL op 24-06-2025 21:26:09 (Quote verwijderd) ]
quote:Op dinsdag 24 juni 2025 20:18 schreef marretak het volgende:
Mmmmmn zus sloeg me een keer, en heb nooit echt de relatie met haar vebroken en ooit, en ik sloeg een enkele keer in mn leven iemand anders,waarna die persoon het expres extreeeeeem lekker langzaam met mij uit te maken, zeg maar een slow strangle relationship ending, Of ummm: Pannetje koud water op het vuur zetten, kikker ( ik dus ) erin en vuur aan, en je zoekt het zelf maar uit en ik ga vanaf morgen lekker andere mannen daten en ik ben weer vrij en doe dit gewoon doodleuk lekker pal voor je neus, saaie clown kikker! Foei
En dan dagelijks terugkerend thema in de relatie vereindiging zegt zij ondeugend of plagendaarom kijk je elke keer zo benauwd?Je kan toch gewoon lekker uit het panetje springen? Daarna vaak : ik heb je hulp nodig, ik moet verhuizen, ik heb je hulp nodig wanter is iets stuk in huis, Maar ok pannetje met kikker (ik ) bleef gewoon op vuur staan, en danweer : Is het fijn in het pannetje? Watkijk jemoeilijk? wilje erover praten ?
De LSD kickte weer lekker in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slaan zeggen ze is ook soms een teken van onmacht en kan ook op mentaal vlak erg pijnlijke situaties opleveren , Soms spreekt een vrouw die ik veel later leerde kennen wel tegen me en ze vind mij lief en aardig en cool enzo en dan legt ze me wel uit zo van Ja dude? Slaan kan je soms ook zien als een ballon en een wollen trui, deze hadden gewoon beter niet op dat moment tegen elkaar aan kunnen wrijven, de vonk die daarna mogelijk onstaan is een gemene scherpe prik... Is nu nu de ballon of de trui schuldig? Wat ze vaak noemen : Een klootzak of een teef?
Owwww ik kan ook op zijn tijd,mits het verhaal me boeit, stukjes van anderen lezen die uitvoerig een issue of een verhaal typen,quote:Op donderdag 26 juni 2025 05:58 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
De LSD kickte weer lekker in?
SuperNeger (U)Wejo Samantha Heb My Hard Geflasht :S (U) : @quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:06 schreef Cockwhale het volgende:
Niet uitmaken door de breuk in je msn naam te pleuren en dan 20x achter elkaar in en uit te loggen
Owww heb 5 relaties gehad waar meestal de vrouw boven op mij sprongquote:Op woensdag 18 juni 2025 01:07 schreef oppiedoppie het volgende:
Nooit van gehoord of over gelezen. Heb je het zelf meegemaakt of hoe kom je hierop?
En die laatste zin is een heel ander onderwerp? Wordt een beetje een onsamenhangend stukje zo.
Ik kan ook hak op tak.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:50 schreef marretak het volgende:
[..]
Owww heb 5 relaties gehad waar meestal de vrouw boven op mij sprong
5 vrij korte relaties
4 keer maakte de vrouw het uit en 1 keer ik
ja ik maakte het uit omdat ze in haar eentje op vakantie gingen omdat ik 10 % frans dna bezit, is in je eentje opvakantie gaan en je date snel snel dumpen echt een dood zonde dus, Nou ja niet dat ik haar gewurgt heb ofzo
Nou ja als ze de volgende dag weer aan mn deur had gestaan had ik gewoon wel weer open gedaan maar ok ze kwam nooit meer
dus alle 5 waren weer op totaal andere manier waarop het uitging dus ik noemde dat voor het gemak uitmaak varianten er zal wel duurder woord voor bestaan maar ok weet ik niet
Ja ik kom uit groot gezin met aardig veel tegenstrijdige karakters en ik ben de benjamin , dus kan van nature erg goed switchen in psychologische gesprekken,maar ok komt voor veel mensen warrig over dus,te hak op de tak enzo
Aja ok dus ik begin met uitmaak varianten
dan heb je 1001 varianten dus : En ook vechtscheidingen zijn dan ook vaak een uitmaakvariant, elkaar bestoken met 100 000 dreigende brieven van advocaten
ijskoningin kan op zijn tijd wel erg fijn zijn, lekker analitisch en lekker niet al te broeierig en en kan zich ook vermaken zonder alleen de sex?![]()
Mmmmmmm hoop niet dat je nu moe bent van het lezen? Excuus dan ik kan ook uuuuren stil zijn,
Hyper? Tijdje heel diep inademen. Vasthouden en langzaam uitademen. Terwijl je denkt aan een mooi meer waar je met een mooie meid in zwemt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:05 schreef marretak het volgende:
Mwaaagh was erg druk op straat met bullshit mannen die ruzie wilde dus ben tikje hyper nu ik thuiskom en naar je ga typen, ijskonining? Beetje bambambam grote lappen text op het toetsenboord? Soms kan je daar ook echt mensen mee wegjagen ey?
Als het uit is dan kan je met je nieuwe luver sex ofzo hebben en dan deze man dan als hij uitgeslapen is jou uren horen bellen met je vriendinnen over wat die ene kerel , de ex , NOU weer tegen de advocaat heeft lopen liegen, Kan voor de nieuwe luver ook erg slopend zijn op ten duur?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:47 schreef oppiedoppie het volgende:
Vechtscheiding zie ik niet als uitmaakvariant. Het is wat erna komt. Ze vechten om de boedelscheiding en evt omgangsregeling enzo.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:49 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Hyper? Tijdje heel diep inademen. Vasthouden en langzaam uitademen. Terwijl je denkt aan een mooi meer waar je met een mooie meid in zwemt.
Aja ik ga pc uitzetten en mediteren met pils erbij ofzoquote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:49 schreef oppiedoppie het volgende:
Hyper? Tijdje heel diep inademen. Vasthouden en langzaam uitademen. Terwijl je denkt aan een mooi meer waar je met een mooie meid in zwemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |