Nul schade, jammer joh.quote:
Hoe durf je de grootste aanval ooit belachelijk te makenquote:
bron?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:59 schreef UitStraling het volgende:
Morgen in de Volkskrant, "Israël schiet illegaal Iraanse raketten uit de lucht boven Tel Aviv"
Legendarisch was dat. De eerste oorlog met brokkelige live beeldenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:59 schreef Coelho het volgende:
Van die Steve krijg ik Desert Storm flashbacks. Al was het destijds een CNN journalist die (volgens mijn herinnering) ergens in een hotel in Bagdad zat.
Ik ben toch behoorlijk geschrokken van de enorme hoeveelheid drones en raketten die dat land heeft. Waar maken ze die? Waar halen ze kennis en technologie vandaan? We hebben Iran behoorlijk onderschat. Europa bezuinigt op alles, Iran gaat ons straks nog voorbij.quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:01 schreef Zoddie het volgende:
De laatste dagen laten echt zien dat Iran echt niets heeft om echt goed mee terug te slaan.
Dit is "gewoon" een beetje "spelen".quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:01 schreef Zoddie het volgende:
De laatste dagen laten echt zien dat Iran echt niets heeft om echt goed mee terug te slaan.
Gast... doe ff normaal manquote:Op woensdag 18 juni 2025 00:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben toch behoorlijk geschrokken van de enorme hoeveelheid drones en raketten die dat land heeft. Waar maken ze die? Waar halen ze kennis en technologie vandaan? We hebben Iran behoorlijk onderschat. Europa bezuinigt op alles, Iran gaat ons straks nog voorbij.
Als ze echt zo dicht bij een nucleair weapon zijn gaan ze natuurlijk inhouden totdat ze die hebben. Incasseren ze misschien wel wekenlang terwijl ze pretenderen op de gat te liggen. Ik hoop het niet hoor, maar dat zou ik doen als ik er "bijna" was.quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:03 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dit is "gewoon" een beetje "spelen".
Maar als dit het is, dan zijn ze eigenlijk amper een bedreiging.
Dat land was met 75 jaar goed beleid en bestuur het rijkste en meest welvarende land ter wereld geweest.quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben toch behoorlijk geschrokken van de enorme hoeveelheid drones en raketten die dat land heeft. Waar maken ze die? Waar halen ze kennis en technologie vandaan? We hebben Iran behoorlijk onderschat. Europa bezuinigt op alles, Iran gaat ons straks nog voorbij.
Als je dagelijks leest dat Iran honderden raketten en drones op Israël afvuurt, dan zijn het er inmiddels meer dan duizend. Hoe komen ze hieraan? Waar maken ze die? Met welke technologie? Dat zijn toch normale vragen?quote:
En dat land is hier een placeholder voor elk land ter wereld toch?quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat land was met 75 jaar goed beleid en bestuur het rijkste en meest welvarende land ter wereld geweest.
Ze hadden wat nieuw filmmateriaal nodig zodat propaganda-tv niet telkens dezelfde beelden laat zien. Uiteraard is de beschrijving vergelijkbaar: 100 miljoenmiljard zionistische terroristen gedood!quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:03 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Dit is "gewoon" een beetje "spelen".
Maar als dit het is, dan zijn ze eigenlijk amper een bedreiging.
Ik zou denken, ik heb een nucleair wapen of ik heb hem niet. En waarom zou ik dan eerst een paar dagen lang gaan lopen kwallen? Waarom gooi ik er niet gewoon 1, vanuit het niets.quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:05 schreef Perox het volgende:
[..]
Als ze echt zo dicht bij een nucleair weapon zijn gaan ze natuurlijk inhouden totdat ze die hebben. Incasseren ze misschien wel wekenlang terwijl ze pretenderen op de gat te liggen. Ik hoop het niet hoor, maar dat zou ik doen als ik er "bijna" was.
Een paar rakketjes maken is nou geen rocket science. (pun intended). Die drones kunnen ze ook tegenwoordig overal kopen.quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als je dagelijks leest dat Iran honderden raketten en drones op Israël afvuurt, dan zijn het er inmiddels meer dan duizend. Hoe komen ze hieraan? Waar maken ze die? Met welke technologie? Dat zijn toch normale vragen?
Maar hij is nog niet af dus. Weken sprak men over. Iran moet de tijd overbruggen en Israel/VS moeten voor die tijd de ban breken. Daar lijkt het een beetje op.quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:07 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik zou denken, ik heb een nucleair wapen of ik heb hem niet. En waarom zou ik dan eerst een paar dagen lang gaan lopen kwallen? Waarom gooi ik er niet gewoon 1, vanuit het niets.
Ik gooi er eerst 500 rakketjes tegenaan en daartussenin gooi ik gewoon even een kernbommetje.
Prachtig land, mooie vrouwen. Bron van alle beschaving, samen met het huidige Irak (Mesopotamië). Tot die extremisten in de jaren '70 aan de macht kwamen, eerst jaren tegen Irak gevochten en van kwaad tot erger.quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat land was met 75 jaar goed beleid en bestuur het rijkste en meest welvarende land ter wereld geweest.
Google eens op South Pars gasveld.quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dat land is hier een placeholder voor elk land ter wereld toch?
Ten eerste, waarom zouden ze dat uberhaupt bekend maken? en ten tweede; wat is de logica erachter dat je dan eerst weken een paar knullige rakketjes per dag af gaat vuren?quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:09 schreef Perox het volgende:
[..]
Maar hij is nog niet af dus. Weken sprak men over. Iran moet de tijd overbruggen en Israel/VS moeten voor die tijd de ban breken. Daar lijkt het een beetje op.
Euh, je weet dat een land met 10 miljoen inwoners op dit moment zo'n beetje het hele luchtruim controleert boven een land met 92 miljoen inwoners, dat 75 x zo groot is en zo'n 2.300 km verderop ligt? Ik zou me over dat laatste niet zo'n zorgen maken.quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
1:17 linksonderin.quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als dit live is zag ik linksboven een aantal lanceringen.
Bekijk deze YouTube-video
Anti-Air,quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Edit: denk dat ze maar wat aanrommelen
IDF bevestigt het ook.quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Oh, was mss toch een echte lancering.
Ging net los boven Tel Aviv, daar is nu weer een melding voor de volgende lading.quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Edit: denk dat ze maar wat aanrommelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |