Google eens op South Pars gasveld.quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
En dat land is hier een placeholder voor elk land ter wereld toch?
Ten eerste, waarom zouden ze dat uberhaupt bekend maken? en ten tweede; wat is de logica erachter dat je dan eerst weken een paar knullige rakketjes per dag af gaat vuren?quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:09 schreef Perox het volgende:
[..]
Maar hij is nog niet af dus. Weken sprak men over. Iran moet de tijd overbruggen en Israel/VS moeten voor die tijd de ban breken. Daar lijkt het een beetje op.
Euh, je weet dat een land met 10 miljoen inwoners op dit moment zo'n beetje het hele luchtruim controleert boven een land met 92 miljoen inwoners, dat 75 x zo groot is en zo'n 2.300 km verderop ligt? Ik zou me over dat laatste niet zo'n zorgen maken.quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik ben toch behoorlijk geschrokken van de enorme hoeveelheid drones en raketten die dat land heeft. Waar maken ze die? Waar halen ze kennis en technologie vandaan? We hebben Iran behoorlijk onderschat. Europa bezuinigt op alles, Iran gaat ons straks nog voorbij.
1:17 linksonderin.quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Als dit live is zag ik linksboven een aantal lanceringen.
Bekijk deze YouTube-video
Anti-Air,quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Edit: denk dat ze maar wat aanrommelen
IDF bevestigt het ook.quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
Oh, was mss toch een echte lancering.
Ging net los boven Tel Aviv, daar is nu weer een melding voor de volgende lading.quote:Op woensdag 18 juni 2025 00:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Edit: denk dat ze maar wat aanrommelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |