De kern van een oorloghitsende leider bestaat grotendeels uit bullshit.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:15 schreef 2172619626795 het volgende:
De letterlijke “kern” van een “kern”bom is (grotendeels) gemaakt van plutonium
Ik zei nog, laat die Ghalieh Meygoo staan maar ze moesten en zouden het proberen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:34 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Vermoed dat dit los staat van alles hier, maar voor de zekerheid
Nouja we doen er allemaal lacherig over, maar voor hetzelfde geld hebben ze die bom al lang en breed.quote:
Jaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Zo'n Trump is toch een totale ramp voor alles wat veiligheidsdiensten en diplomatie ademt
Iraanse top vertrokken naar Moskou?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
BREAKING: Iranian State TV has said: "Tonight, a great surprise will occur, one that the world will remember for centuries."
De Grote Verrassing![]()
Als je echt iets hebt, lanceer je het en ga je er niet over opscheppen op X, denk ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja we doen er allemaal lacherig over, maar voor hetzelfde geld hebben ze die bom al lang en breed.
Maar dat onthoudt de wereld toch niet voor eeuwen?quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja we doen er allemaal lacherig over, maar voor hetzelfde geld hebben ze die bom al lang en breed.
Ik was oprecht benieuwd naar wat jij denkt dat de reden is.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Eerder dat ze hopen op regime verandering in Iran bijvoorbeeld. Maar behalve Trump die meteen begint over het vermoorden van Khameini willen de meesten dat niet direct zo uitspreken. Werkt natuurlijk ook vaak niet zo goed als allemaal buitenlandse mogendheden die niet direct goed liggen bij de bevolking vertellen dat ze maar in opstand zouden moeten komen.
Vind jij de claim dat het dit keer echt om nucleare dreiging gaat wel geloofwaardig dan? Daarbij Israel heeft toch ook atoomwapens tegen de regels in.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:40 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als je echt iets hebt, lanceer je het en ga je er niet over opscheppen op X, denk ik.
Het komt op mij over alsof ze de moraal hoog willen houden in Iran zelf.
En hopelijk is het zoiets.
Dat zeiden ze gister ook en toen gebeurde er nietsquote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Lmao dat zit altijd in mn hoofd als ik dat lees iddquote:
In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 23:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat zeiden ze gister ook en toen gebeurde er niets
I stand correctedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |