SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor de mensen die de donatie balk niet zien:quote:Sex als beloning voor de afwas is een vorm van PRO_T_T_T__![]()
Hahaha dit is ernstig, ik dacht ook even aan een sex en afwas TT, maar te weinig inspiratie
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
"Afwas als beloning voor sex" had waarschijnlijk niet gepastquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Hahaha dit is ernstig, ik dacht ook even aan een sex en afwas TT, maar te weinig inspiratie![]()
![]()
Ja ik vroeg me al af wat er gebeurd is dat iemand geld ging geven hiervoorquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:14 schreef devzero het volgende:
Voor de mensen die de donatie balk niet zien:
[..]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Er zijn mensen die 10 euro uitgeven om te klagen over DTS terwijl ze hier nog nooit gepost hebbenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me al af wat er gebeurd is dat iemand geld ging geven hiervoor![]()
Ja maar dat is ook een bijzondere manquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn mensen die 10 euro uitgeven om te klagen over DTS terwijl ze hier nog nooit gepost hebbenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan je na gaan hoe groot de invloed van DTS op fok is.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn mensen die 10 euro uitgeven om te klagen over DTS terwijl ze hier nog nooit gepost hebben
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Danny wordt er rijk vanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan je na gaan hoe groot de invloed van DTS op fok is.![]()
![]()
Sex met de vaatwasser?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:15 schreef devzero het volgende:
[..]
"Afwas als beloning voor sex" had waarschijnlijk niet gepastIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Blijven donerenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zijn mensen die 10 euro uitgeven om te klagen over DTS terwijl ze hier nog nooit gepost hebben![]()
Hoe groot is je boom?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hoeveel sinaasappels zitten er in mijn boom?![]()
Onderhoud van t forum toch? Net als geld dat je geeft voor een abboquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me al af wat er gebeurd is dat iemand geld ging geven hiervoor![]()
12quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hoeveel sinaasappels zitten er in mijn boom?🐙![]()
Ja, maar je kan ook geld doneren zonder er eerst je reet mee af te vegen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Onderhoud van t forum toch? Net als geld dat je geeft voor een abbo🐙![]()
Ik was een week geleden daar nog, maar dit weekend ben ik 20 minuten de andere kant van je opquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:27 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, stad is hier 20 min. vandaan met de autoDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik moet de afwas nog doen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik was onderweg maar het ging over reizen. Dus ik probeerde een soort van toepasselijke bolk te plaatsen met een relevante verwijzing.quote:
How can I make this topic about me?![]()
A op die manierquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik was onderweg maar het ging over reizen. Dus ik probeerde een soort van toepasselijke bolk te plaatsen met een relevante verwijzing.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
42quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
Hoeveel sinaasappels zitten er in mijn boom?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:![]()
Ik zit op de bank
Maar ik geloof wel dat ik omhoog ben gegaan want ik hoefde niet veel meer![]()
Ty
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nog precies 2 maanden en dan weet ik het pas echtquote:
Nou de zomer is blijkbaar al voorbij? Ik krijg een mail van een modewinkel dat de opruiming is begonnen, met soms wel 50% procent korting.How can I make this topic about me?![]()
* gebrokenglas kijkt in zijn schriftje of hij hier al een notitie over heeft staan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nog precies 2 maanden en dan weet ik het pas echtHow can I make this topic about me?![]()
Oeh, welke datum?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
update: dat heb ik, maar ik heb een hele andere datum staan.
Ik post gewoon wat dingen hier, in DTS, mijn standaard plekje op FOK!.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:36 schreef mario390 het volgende:
heb je niet en keer genoeg? ik hall je sowiezo niet einHow can I make this topic about me?![]()
Oftewel de marges zijn veel te hoog dat ze daar nog steeds winst op kunnen halen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou de zomer is blijkbaar al voorbij? Ik krijg een mail van een modewinkel dat de opruiming is begonnen, met soms wel 50% procent korting.
Tevens uitverkoop mode is fast fashionDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee nee gewoon met Sint juttemisquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
MizzezAmy is jarig op een verzonnen datum 27 juli.
Over het algemeen begint de winter collectie in juli jaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou de zomer is blijkbaar al voorbij? Ik krijg een mail van een modewinkel dat de opruiming is begonnen, met soms wel 50% procent korting.
Was altijd leuk bij mijn moeder in de winkel, hittegolf en dan een kind van 3 dat een winterjas moet passenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een vest van normaal ¤ 99,95 gaat er nu uit voor ¤ 49,98.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Oftewel de marges zijn veel te hoog dat ze daar nog steeds winst op kunnen halen.
Tevens uitverkoop mode is fast fashion
Een Heren Colbert van ¤ 199,95, nu voor ¤ 99,98
Wat een marges...How can I make this topic about me?![]()
Marge is over het algemeen 50%quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Oftewel de marges zijn veel te hoog dat ze daar nog steeds winst op kunnen halen.
Tevens uitverkoop mode is fast fashion
Maar als het goed is zit je nu op dit punt dat je gelijk speelt dus alles in de verkoop is dan je winstHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ze komen trouwens sowieso om de zoveel weken met aanbiedingen en kortingen, gewoon even afwachten tot er weer een mail komt dat er voordeelweken zijn... Je schiet jezelf in je voet als je niet even 4 weken wacht
Ehhh. Pardon, die volg ik niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Marge is over het algemeen 50%
Maar als het goed is zit je nu op dit punt dat je gelijk speelt dus alles in de verkoop is dan je winst
17 augustus is datquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Je hebt duizend appels in de verkoop met een marge van 50%quote:
Je verkoopt er 500.
Je hebt nu al je appels afbetaald.
Iedere cent die je er na nog krijgt met de andere 500 appels is winst, ongeacht of je ze voor 50% of 10% verkoopt.🐙![]()
Hier stond wat ik verkoop. Het zijn geen appels.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Marge is over het algemeen 50%
Maar als het goed is zit je nu op dit punt dat je gelijk speelt dus alles in de verkoop is dan je winst
[ Bericht 15% gewijzigd door drakin op 17-06-2025 21:05:06 ]Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Als je 100 sinaasappels koopt voor 100 euroquote:
En je zet ze in de winkel voor 2 euro per stuk
Na een tijd heb je er 50 verkocht, maar ze beginnen overrijp te worden
Je hebt de 100 euro terug verdient (50 x 2 = 100)
De rest verkoop je voor 1 euro per stuk
Je verkoopt er nog 40 voor 1 euro
De laatste 10 gooi je weg
Je hebt dan 100 uitgegeven en 140 verdient dus je winst is 40Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ahhh, zo bedoel je. Anders moeten ze kleding afschrijven of weggooien. Ik snap het.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt duizend appels in de verkoop met een marge van 50%
Je verkoopt er 500.
Iedere cent die je er na nog krijgt met de andere 500 appels is winst, ongeacht of je ze voor 50% of 10% verkoopt.
Ze kunnen het daarna altijd nog naar de Outlet sturen.How can I make this topic about me?![]()
Niemand de deur uit ik ben mijn borduur schaar kwijt
Had m net nog en ben niet opgestaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ]
De verjaardag van MizzezAmy staat nu correct op de kalender.
Die is tussen de zitting en de leuning van de bank gegleden.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
Niemand de deur uit ik ben mijn borduur schaar kwijt
Had m net nog en ben niet opgestaan
Voorzichtig voelen.How can I make this topic about me?![]()
Ook zwarte katten dagquote:![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Dit roept zoveel vragen op.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt duizend appels in de verkoop met een marge van 50%
Je verkoopt er 500.
Iedere cent die je er na nog krijgt met de andere 500 appels is winst, ongeacht of je ze voor 50% of 10% verkoopt.
• Wat als je maar 333 appels hebt verkocht, ga je dan 667 appels in de verkoop doen voor 33% korting?
• Waarom zou je die appels in de uitverkoop doen als je duizend appels kunt verkopen voor de volle prijs?
• Als je weet dat je maar 500 verkoopt, waarom niet gewoon 500 appels inkopen ipv 1000?![]()
Ja tussen de kussens zat hijquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die is tussen de zitting en de leuning van de bank gegleden.
Voorzichtig voelen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als je die 50 overrijpe direct had weggegooid, dan had je 50 verse sinaasappels kunnen kopen en die voor de volle prijs kunnen verkopenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als je 100 sinaasappels koopt voor 100 euro
En je zet ze in de winkel voor 2 euro per stuk
Na een tijd heb je er 50 verkocht, maar ze beginnen overrijp te worden
Je hebt de 100 euro terug verdient (50 x 2 = 100)
De rest verkoop je voor 1 euro per stuk
Je verkoopt er nog 40 voor 1 euro
De laatste 10 gooi je weg
Je hebt dan 100 uitgegeven en 140 verdient dus je winst is 40![]()
![]()
kenn j dat? is duitse lied
Fritti
scampi e chianti
calamari
ecco la per me Zuppa Romana.
Maccheroni
canneloni
peperoni
Bella donna
mamma mia
alimenti ciao.
Roma Roma Napoli amore mio.![]()
Ik verkoop geen appels
Korting is opbouwend, dus je bent met 33% dan tweede gratis, helft voor de helftquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit roept zoveel vragen op.
• Wat als je maar 333 appels hebt verkocht, ga je dan 667 appels in de verkoop doen voor 33% korting?
• Waarom zou je die appels in de uitverkoop doen als je duizend appels kunt verkopen voor de volle prijs?
• Als je weet dat je maar 500 verkoopt, waarom niet gewoon 500 appels inkopen ipv 1000?
Appels van dit jaar zijn rood, volgend jaar willen we groen. En nu is het aardbeien seizoen
Je weet niet wat je verkkoptu, soms willen mensen appels en soms willen mensen perenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit roept zoveel vragen op.
• Wat als je maar 333 appels hebt verkocht, ga je dan 667 appels in de verkoop doen voor 33% korting?Ze bederven.quote:• Waarom zou je die appels in de uitverkoop doen als je duizend appels kunt verkopen voor de volle prijs?Dat weet je niet van te voren.quote:• Als je weet dat je maar 500 verkoopt, waarom niet gewoon 500 appels inkopen ipv 1000?🐙![]()
Ik loop alleen maar een beetje te stokenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Korting is opbouwend, dus je bent met 33% dan tweede gratis, helft voor de helft
Appels van dit jaar zijn rood, volgend jaar willen we groen. En nu is het aardbeien seizoen
Je weet niet wat je verkkoptu, soms willen mensen appels en soms willen mensen peren![]()
![]()
Heb liever Zuppa Inglesequote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:54 schreef mario390 het volgende:
kenn j dat? is duitse lied
Fritti
scampi e chianti
calamari
Maccheroni
canneloni
peperoni
Bella donna
mamma mia
alimenti ciao.
Roma Roma Napoli amore mio.![]()
![]()
Ik heb het net nog genoemdquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
"Die zijn geen appels meneer, dit zijn ehh, ehh, 'Aziatische Peren'"quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Korting is opbouwend, dus je bent met 33% dan tweede gratis, helft voor de helft
Je weet niet wat je verkkoptu, soms willen mensen appels en soms willen mensen peren🐙![]()
Dan kun je appelmoes makenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik loop alleen maar een beetje te stokenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Of cider. Dat wil ik eigenlijk altijd nog eens maken.quote:
Maar eerst nog een kopje thee en wat formulieren afmaken voor HR![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: