abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217976495
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 08:43 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En hij moet er waarschijnlijk vrij voor nemen bij zijn nieuwe baan. Geen idee wat hij nu doet en misschien kost het hem maar een uurtje hoor.

Hij zal alles wel filmen/fotograferen voor haar denk ik. Wat dan het verschil is met ‘zelf meegaan’ snap ik niet.
Ik neem tenminste aan dat ze niet blind ‘ja’ tegen een huis zegt waar ze nog nooit iets van heeft gezien.
Nieuw tv-format: huren zonder kijken 🤪
pi_217976511
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 12:25 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Het bericht staat op 1 van de openbare accounts die het gezin heeft
Excuus!
pi_217976532
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 12:26 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Nieuw tv-format: huren zonder kijken 🤪
Haha!
Maar eerlijk; ze zullen toch sowieso ja zeggen, anders ga je toch al niet kijken. Je hebt waarschijnlijk een plattegrond maar sowieso info qua adres en wijk enzo. Dus ik snap het hele zenuwen en spanning niet.
De spanning of ze wel of niet meegaat met hem om te kijken wordt niet meer of minder toch.
Het ja zeggen en afwachten gaat voor spanning zorgen...
  Moderator/colorchick woensdag 18 juni 2025 @ 12:34:56 #154
382129 crew  Donna
pi_217976601
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 12:30 schreef AppelsEieren het volgende:

[..]
Haha!
Maar eerlijk; ze zullen toch sowieso ja zeggen, anders ga je toch al niet kijken. Je hebt waarschijnlijk een plattegrond maar sowieso info qua adres en wijk enzo. Dus ik snap het hele zenuwen en spanning niet.
De spanning of ze wel of niet meegaat met hem om te kijken wordt niet meer of minder toch.
Het ja zeggen en afwachten gaat voor spanning zorgen...
Nouja ik ben 1x bij een woning geweest dat was zo vreselijk uitgeleefd. De tuinen waren een chaos. Ik had daar echt geen zin in.
En mijn vorige woning was eigenlijk ook op het randje. Daar woonden ook viesterds in. :')
pi_217976721
Ik begrijp sowieso nog steeds de hele stress niet.
Er is een noodsituatie want ze moeten huidige (vakantie) woning uit. Maar als ze niets vinden kunnen/ gaan ze toch blijven zitten. (Helemaal vervelend voor verhuurders en tegelijkertijd fijn dat huurders goed beschermd zijn natuurlijk)

Dan kan je toch stoppen met zoeken, en alle wind daar accepteren, en blijven wonen waar je woont.

Hier gelukkig strenge woningbouw en nu te maken met een streng particuliere verhuur organisatie; alles moet geheel wit opgeleverd. Vloeren moeten eruit. Plafonds zijn gewit op kosten van vorige huurder etc.
Je kijkt ook als het huis al leeg is, niet nog in bewoonde staat. Dus het huis is al geheel 'opgeknapt'. Wat dus ook balen is, je kan niet onderhandelen met vorige huurder dat je graag de vloer overneemt bijvoorbeeld.
  Moderator/colorchick woensdag 18 juni 2025 @ 13:06:41 #156
382129 crew  Donna
pi_217976882
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 12:06 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ook heel leuk. En wie ik ook volg maar juist dit soort dingen niet doet maar leuke budgettips heeft en leuke DIY's is Budgetmeid. Die laat soms echt hele leuke en makkelijke dingen zien waarvan ik dan denk: Oh, dat is echt heel makkelijk. En gewoon leuk! Altijd leuke content 👍 en soms laat ze wel eens van die leuke kneuterige dingen zien.

Jaa zij is ook heel leuk om te volgen idd budgetmeid. :Y
pi_217976930
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 11:25 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Het is duidelijk dat je de ontwikkelingen van afgelopen week niet hebt meegekregen. Ik volg vrijwel niemand die hier besproken wordt maar wat mij niet boeit sla ik gewoon over. Helemaal niks moeilijks aan toch? Accepteer het of stop met dit topic, simpeler kan het niet.
Ik vraag het dat mag toch , en dat jij dat simpel vind , spreek graag voor je zelf , ik vind het vervelend.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_217976932
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 12:15 schreef AppelsEieren het volgende:
Mods dank voor heropening!
Leuk deze samenvoeging en daarbij alle nieuwe namen die langskomen, wat verfrissing!

Ter info ik ken de eerder genoemde Thaila niet dus zocht haar even op, dit account staat op privé.
Nee staat op de openbare pagina van buddenbruck
pi_217977076
Volgens mij is Peppie bewust minder gaan werken om in aanmerking te komen voor een woning. En voor een aantal andere toeslagen aangezien Sanneke niet wil werken.
pi_217977110
quote:
1s.gif Op woensdag 18 juni 2025 08:58 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Benieuwd hoe dat gaat met huizen bezichtigen dan om te kopen ooit. Kan ze ook vast niet aan.
Vrienden hebben 11 keer geboden op huizen en het elfde huis kregen ze en een familielid nu iets van 4 keer.
Ja dat is een domper elke keer maar niet kijken en niet bieden is sowieso geen huis.

Ik snap niets van het verhaal van Sanneke overigens. Waarom mag je dan überhaupt kijken als de woonstichting je inkomen te hoog vindt?
Waarom reageer je op een woning als je weet dat je niet in aanmerking komt. Maar misschien ben ik daar te dom voor, geeft niet die mensen moeten er ook zijn 🤣
pi_217977153
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 13:38 schreef Snaky het volgende:
Volgens mij is Peppie bewust minder gaan werken om in aanmerking te komen voor een woning. En voor een aantal andere toeslagen aangezien Sanneke niet wil werken.
Nee nee om meer bij zijn kind te zijn, zo zegt Sanneke dat tenminste. (En het scheelt Sanneke veel stress/spanning, wat voor stress en spanning weet ik niet)
pi_217977256
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 11:18 schreef Zuremat het volgende:
Fijn dat Debbie haar huisarts zo betrokken is. Ze kennen daar blijkbaar geen huisartsentekort en enorme werkdruk, gezien hij haar uitnodigde voor de nieuwe onderzoeken over LC. De podcasttip die ze van hem kreeg is alleen niet nieuw, maar al ruim een jaar oud. En die onderzoeken dus ook niet, want als je googelt op 'microbioom en long covid', dan vind je in 2022 al informatie daarover.. Maar goed, voor haar dus blijkbaar nieuwe informatie. Hopelijk heeft ze er wat aan.
En dan denkt ze zelf zoveel te weten over lc en dit weet ze dan niet?
pi_217977258
Cora Heemskerk kwam voorbij in een voorgesteld bericht. Tekst bij een foto: "Voor het eerst met de jongens naar het krijspaleis. En ze vonden het waanzinnie!"

"Waanzinnie".. die kan een clubje oprichten hoor met DBM samen.
pi_217977284
Ik begrijp veel niet van AM, maar nu dit ook weer: met je hele diepvriesla vol ijsjes naar 2 kinderen in een hottub??
Is dat om te laten zien hoe grooooot het gezin is?? Je kunt toch ook even vragen welke ze willen?
pi_217977368
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 14:13 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik begrijp veel niet van AM, maar nu dit ook weer: met je hele diepvriesla vol ijsjes naar 2 kinderen in een hottub??
Is dat om te laten zien hoe grooooot het gezin is?? Je kunt toch ook even vragen welke ze willen?
Je weet in ieder geval dat je diepvries nog net wat sneller aan gaat vriezen met steeds lade erin-lade eruit naar buiten, lijkt me? 😂
pi_217977466
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 14:29 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Je weet in ieder geval dat je diepvries nog net wat sneller aan gaat vriezen met steeds lade erin-lade eruit naar buiten, lijkt me? 😂
Die ontdooit ze toch elke maand met het oh zo handige maandelijkse taken schema waar we weinig meer van terugzien in de planner?

Ze moet wel taakjes blijven houden dus die vriezer kan best even de tuin rond elke warme dag.
pi_217977653
Judith heeft de handen vrij vandaag wanr Bob heeft zichzelf uitgenodigd voor avondeten bij een vriendje.
Ze doet het erom he?
pi_217977666
Zo gesloopt was Debbie nu ook weer niet, want op haar Tiktok laat ze het Zeeman item waarvoor ze naar de winkel was gesjeesd wel gewoon zien...
pi_217977717
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 15:16 schreef Missinglink24 het volgende:
Judith heeft de handen vrij vandaag wanr Bob heeft zichzelf uitgenodigd voor avondeten bij een vriendje.
Ze doet het erom he?
Bob heeft zichzelf uitgenodigd vorige keer en ze gaat er nu vanuit dat het door gaat 🤔 Bijzonder...
Daarnaast melde ze pas nog dat ze hem geregeld moet voeren 🤔 en dat hij nog niet goed met bestek eet 😅 hoe had ze dit bedacht bij "vreemde"
pi_217977802
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 15:19 schreef opwegnaar het volgende:
Zo gesloopt was Debbie nu ook weer niet, want op haar Tiktok laat ze het Zeeman item waarvoor ze naar de winkel was gesjeesd wel gewoon zien...
En ‘ik had jullie graag het item laten zien maar ik ben geslóópt’ terwijl je haar de winkel in ziet sjezen (en het alarm gaat 😁). Dan was die ene seconde om het item te laten zien té veel?

En ze is gesloopt en wel weer terug naar de auto en terug gereden naar huis?
pi_217977836
AM die het boek ‘taal is zeg maar helemaal mijn ding’ leest 😂
Ik hoop dat ze er wat van opsteekt.
pi_217977856
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 15:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En ‘ik had jullie graag het item laten zien maar ik ben geslóópt’ terwijl je haar de winkel in ziet sjezen (en het alarm gaat 😁). Dan was die ene seconde om het item te laten zien té veel?

En ze is gesloopt en wel weer terug naar de auto en terug gereden naar huis?
Het valt me altijd erg op bij haar dat ze aardig de pas erin heeft.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_217977964
Sanneke kijkt er naar uit om dingen te ondernemen zoals naar de speeltuin. Of er i.i.g. op uit kan als ze een bakfiets heeft. Want de dagen zijn best wel lang.

Nou meid, guess what: je woont op een vakantiepark. Daar zijn ongetwijfeld een of meerdere speeltuintjes. Je kunt gewoon lopen over dat park met je kind in de wandelwagen. Kost niks, geen last van de wind en je doet iets in plaats van alleen op de bank en je bed liggen. Dat maakt je dagen alweer wat korter hè?

Laat staan als je naar de bushalte loopt en de bus pakt naar ergens. Met je kind in de wandelwagen.

Dan heb je Peppie ‘s avonds ook weer wat te vertellen en je kind ziet weer eens andere dingen dan jullie gezicht, de bank en het bed.

Hup, het huis uit!
pi_217978047
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 15:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM die het boek ‘taal is zeg maar helemaal mijn ding’ leest 😂
Ik hoop dat ze er wat van opsteekt.
Taal is ook niet helemaal Rens z’n ding. Allemensen, wat schrijft die jongen beroerd.
pi_217978164
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juni 2025 15:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Bob heeft zichzelf uitgenodigd vorige keer en ze gaat er nu vanuit dat het door gaat 🤔 Bijzonder...
Daarnaast melde ze pas nog dat ze hem geregeld moet voeren 🤔 en dat hij nog niet goed met bestek eet 😅 hoe had ze dit bedacht bij "vreemde"
Ach ja vreemde ogen dwingen en misschien eten ze wel friet
Ik vond vooral het 'zichzelf uitnodigen' deel een beetje opdringerig net zoals Bob dan bij wildvreemden op vakantie heel veel aandacht vraagt in dat treintje bijvoorbeeld.
Niet raar van hem want kind maar ik zou mijn kind daarin echt flink begrenzen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')