Nieuw tv-format: huren zonder kijken 🤪quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En hij moet er waarschijnlijk vrij voor nemen bij zijn nieuwe baan. Geen idee wat hij nu doet en misschien kost het hem maar een uurtje hoor.
Hij zal alles wel filmen/fotograferen voor haar denk ik. Wat dan het verschil is met ‘zelf meegaan’ snap ik niet.
Ik neem tenminste aan dat ze niet blind ‘ja’ tegen een huis zegt waar ze nog nooit iets van heeft gezien.
Excuus!quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:25 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Het bericht staat op 1 van de openbare accounts die het gezin heeft
Haha!quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:26 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Nieuw tv-format: huren zonder kijken 🤪
Nouja ik ben 1x bij een woning geweest dat was zo vreselijk uitgeleefd. De tuinen waren een chaos. Ik had daar echt geen zin in.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:30 schreef AppelsEieren het volgende:
[..]
Haha!
Maar eerlijk; ze zullen toch sowieso ja zeggen, anders ga je toch al niet kijken. Je hebt waarschijnlijk een plattegrond maar sowieso info qua adres en wijk enzo. Dus ik snap het hele zenuwen en spanning niet.
De spanning of ze wel of niet meegaat met hem om te kijken wordt niet meer of minder toch.
Het ja zeggen en afwachten gaat voor spanning zorgen...
Jaa zij is ook heel leuk om te volgen idd budgetmeid.quote:Op woensdag 18 juni 2025 12:06 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ook heel leuk. En wie ik ook volg maar juist dit soort dingen niet doet maar leuke budgettips heeft en leuke DIY's is Budgetmeid. Die laat soms echt hele leuke en makkelijke dingen zien waarvan ik dan denk: Oh, dat is echt heel makkelijk. En gewoon leuk! Altijd leuke content 👍 en soms laat ze wel eens van die leuke kneuterige dingen zien.
Ik vraag het dat mag toch , en dat jij dat simpel vind , spreek graag voor je zelf , ik vind het vervelend.quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:25 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je de ontwikkelingen van afgelopen week niet hebt meegekregen. Ik volg vrijwel niemand die hier besproken wordt maar wat mij niet boeit sla ik gewoon over. Helemaal niks moeilijks aan toch? Accepteer het of stop met dit topic, simpeler kan het niet.
Nee staat op de openbare pagina van buddenbruckquote:Op woensdag 18 juni 2025 12:15 schreef AppelsEieren het volgende:
Mods dank voor heropening!
Leuk deze samenvoeging en daarbij alle nieuwe namen die langskomen, wat verfrissing!
Ter info ik ken de eerder genoemde Thaila niet dus zocht haar even op, dit account staat op privé.
Waarom reageer je op een woning als je weet dat je niet in aanmerking komt. Maar misschien ben ik daar te dom voor, geeft niet die mensen moeten er ook zijn 🤣quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:58 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Benieuwd hoe dat gaat met huizen bezichtigen dan om te kopen ooit. Kan ze ook vast niet aan.
Vrienden hebben 11 keer geboden op huizen en het elfde huis kregen ze en een familielid nu iets van 4 keer.
Ja dat is een domper elke keer maar niet kijken en niet bieden is sowieso geen huis.
Ik snap niets van het verhaal van Sanneke overigens. Waarom mag je dan überhaupt kijken als de woonstichting je inkomen te hoog vindt?
Nee nee om meer bij zijn kind te zijn, zo zegt Sanneke dat tenminste. (En het scheelt Sanneke veel stress/spanning, wat voor stress en spanning weet ik niet)quote:Op woensdag 18 juni 2025 13:38 schreef Snaky het volgende:
Volgens mij is Peppie bewust minder gaan werken om in aanmerking te komen voor een woning. En voor een aantal andere toeslagen aangezien Sanneke niet wil werken.
En dan denkt ze zelf zoveel te weten over lc en dit weet ze dan niet?quote:Op woensdag 18 juni 2025 11:18 schreef Zuremat het volgende:
Fijn dat Debbie haar huisarts zo betrokken is. Ze kennen daar blijkbaar geen huisartsentekort en enorme werkdruk, gezien hij haar uitnodigde voor de nieuwe onderzoeken over LC. De podcasttip die ze van hem kreeg is alleen niet nieuw, maar al ruim een jaar oud. En die onderzoeken dus ook niet, want als je googelt op 'microbioom en long covid', dan vind je in 2022 al informatie daarover.. Maar goed, voor haar dus blijkbaar nieuwe informatie. Hopelijk heeft ze er wat aan.
Je weet in ieder geval dat je diepvries nog net wat sneller aan gaat vriezen met steeds lade erin-lade eruit naar buiten, lijkt me? 😂quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:13 schreef Ballerina888 het volgende:
Ik begrijp veel niet van AM, maar nu dit ook weer: met je hele diepvriesla vol ijsjes naar 2 kinderen in een hottub??
Is dat om te laten zien hoe grooooot het gezin is?? Je kunt toch ook even vragen welke ze willen?
Die ontdooit ze toch elke maand met het oh zo handige maandelijkse taken schema waar we weinig meer van terugzien in de planner?quote:Op woensdag 18 juni 2025 14:29 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval dat je diepvries nog net wat sneller aan gaat vriezen met steeds lade erin-lade eruit naar buiten, lijkt me? 😂
Bob heeft zichzelf uitgenodigd vorige keer en ze gaat er nu vanuit dat het door gaat 🤔 Bijzonder...quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:16 schreef Missinglink24 het volgende:
Judith heeft de handen vrij vandaag wanr Bob heeft zichzelf uitgenodigd voor avondeten bij een vriendje.
Ze doet het erom he?
En ‘ik had jullie graag het item laten zien maar ik ben geslóópt’ terwijl je haar de winkel in ziet sjezen (en het alarm gaat 😁). Dan was die ene seconde om het item te laten zien té veel?quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:19 schreef opwegnaar het volgende:
Zo gesloopt was Debbie nu ook weer niet, want op haar Tiktok laat ze het Zeeman item waarvoor ze naar de winkel was gesjeesd wel gewoon zien...
Het valt me altijd erg op bij haar dat ze aardig de pas erin heeft.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En ‘ik had jullie graag het item laten zien maar ik ben geslóópt’ terwijl je haar de winkel in ziet sjezen (en het alarm gaat 😁). Dan was die ene seconde om het item te laten zien té veel?
En ze is gesloopt en wel weer terug naar de auto en terug gereden naar huis?
Taal is ook niet helemaal Rens z’n ding. Allemensen, wat schrijft die jongen beroerd.quote:Op woensdag 18 juni 2025 15:44 schreef Huisopdehoek het volgende:
AM die het boek ‘taal is zeg maar helemaal mijn ding’ leest 😂
Ik hoop dat ze er wat van opsteekt.
Ach ja vreemde ogen dwingen en misschien eten ze wel frietquote:Op woensdag 18 juni 2025 15:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Bob heeft zichzelf uitgenodigd vorige keer en ze gaat er nu vanuit dat het door gaat 🤔 Bijzonder...
Daarnaast melde ze pas nog dat ze hem geregeld moet voeren 🤔 en dat hij nog niet goed met bestek eet 😅 hoe had ze dit bedacht bij "vreemde"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |