Een foto met 3 rozen bij ik denk de kist, maar verder niks over de situatie.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:33 schreef roos94 het volgende:
Heeft curlymom nog iets gedeeld over de situatie? Ze heeft mij geblokt dus ik kan niks zien
En een verklaring met dat niets is wat het lijkt en dat ze vooral rust willen voor de kinderen (wat ik begrijp!)quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:38 schreef Post-its het volgende:
[..]
Een foto met 3 rozen bij ik denk de kist, maar verder niks over de situatie.
Heel even offtopic, vond je mailtje heel lief.quote:
Ik zag wel wat voorbij komen over dat een verhaal soms zomaar de wereld in wordt gegooid, iets in die trant.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:33 schreef roos94 het volgende:
Heeft curlymom nog iets gedeeld over de situatie? Ze heeft mij geblokt dus ik kan niks zien
Ja zonde... de jurk is best okquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:47 schreef Missinglink24 het volgende:
Happy New Topic 🥳
Ik snap de outfit van AM niet. Klompen zijn haar ding dat weet ik maar die combinatie?
Denk niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:37 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Koen en Ellen zijn wel heel stil, zijn de soulmates nog bij elkaar?
Maar het ligt vast niet aan haar.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:50 schreef Missinglink24 het volgende:
Judith heeft het aan de stok met haar hulp 😅
En daarna met de tennisclub 🙃
Ik had ze ontvolgd want kon het kleffe gezweef niet meer aanzien maar nu ben ik wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:37 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Nou echt, wat een aandacht heeft de meid weer nodig.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:55 schreef Holaa het volgende:
MB omarmt haar nieuwe look... Niets onverwachts aan lijkt me? Fotoshoot erbij om het af te maken. Bjorn Borgje bij een boom en klussen op hakken, ook even naar mamsie sturen voor extra aandacht. Check, check, check!
Wel bijzonder dat er nergens anders een muurtje te vinden is waar ze woont om tegenaan te tennissen 🤔 of kan dat alleen als er een club aan vast zit?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:50 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik heb op geen ene manier gemerkt dat zij moeite heeft met haar lichaam. Afgezien van die ene post. Het lijkt wel allemaal om aandacht te gaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:55 schreef Holaa het volgende:
MB omarmt haar nieuwe look... Niets onverwachts aan lijkt me? Fotoshoot erbij om het af te maken. Bjorn Borgje bij een boom en klussen op hakken, ook even naar mamsie sturen voor extra aandacht. Check, check, check!
Maar dan kan de tennisclub het natuurtalent niet aanschouwen. En nu kan Judith niet pochen met hoe erg de tennisclub onder de indruk is van B. zijn tennisskills.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat er nergens anders een muurtje te vinden is waar ze woont om tegenaan te tennissen 🤔 of kan dat alleen als er een club aan vast zit?
Vergeet ter stal niet! Die krijgen nooit meer centen van drquote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:50 schreef Missinglink24 het volgende:
Nee, zei ik eerder al, dit heeft ze heel bewust gedaan hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:04 schreef Kletsdoos165 het volgende:
[..]
Ik heb op geen ene manier gemerkt dat zij moeite heeft met haar lichaam. Afgezien van die ene post. Het lijkt wel allemaal om aandacht te gaan.
Ik zie nog steeds veel bloot, veel ingezoomd en vooral het accent op haar buik. Ze maakt nog steeds reclame voor shape wear. Heel geloofwaardig.
Wees gewoon openlijk blij met je lichaam. Ook wanneer je er bewust voor kiest om flink af te vallen. Lekker belangrijk dat een ander je te dun vind.
Ik gok op nee 😁quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:37 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik vind het best wel een bijzondere houding van een vereniging. Ik ben een bestuurslid binnen een vereniging (geen tennis) en mensen die mogelijk interesse hebben zou ik nooit wegsturen maar juist proberen binnen te halen 🤐quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:07 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Maar dan kan de tennisclub het natuurtalent niet aanschouwen. En nu kan Judith niet pochen met hoe erg de tennisclub onder de indruk is van B. zijn tennisskills.
Op beeld deed ze haar benen altijd dunner maken met fotoshop. Ze is een mooie vrouw. Of ze 60 kilo of 40 kilo weegt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:09 schreef Ballerina888 het volgende:
[..]
Nee, zei ik eerder al, dit heeft ze heel bewust gedaan hoor.
En gisteren met Ter Stal😆quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:50 schreef Missinglink24 het volgende:
Hihi je vergeet de matchende zwemkleding van zeeman bij de fam Letherquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
De nieuwe serie Au Pairs op NPO is ook begonnen. Daar gaat een meisje/jonge vrouw helpen bij een gezin waarvan de man ‘s nachts werkt en de vrouw mom/family influencer is.
Benieuwd hoe het daar gaat, en hoe daar geïnfluenced wordt met 3 of 4 kinderen.
Ze zijn ook matching outfits 😂
Het kan dus nóg erger, Nederlandse fluflus 😁
Zoals ik het begrijp waren ze dicht en kon ze het terrein niet op om tegen een muur te spelen 🤔🤷 Dus hek eromheen ofzoquote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:19 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ik vind het best wel een bijzondere houding van een vereniging. Ik ben een bestuurslid binnen een vereniging (geen tennis) en mensen die mogelijk interesse hebben zou ik nooit wegsturen maar juist proberen binnen te halen 🤐
Nee zeker niet raar dat is hier ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp waren ze dicht en kon ze het terrein niet op om tegen een muur te spelen 🤔🤷 Dus hek eromheen ofzo
Vind ik niet raar op zich
Volgens mij heeft Judith zelfs een oprit met zijmuur van haar woning, waar Bob dus prima tegenaan kan slaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:36 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Nee zeker niet raar dat is hier ook.
Kan toch ook niet dat iedereen zo maar het terrein op kan. Ze heeft zelf toch ook een huis met muren? Ga daar tennissen
Nee, ‘de club is zo gesloten als een oester en volgens mij willen ze geen nieuwe leden’ ofzoiets.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:30 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zoals ik het begrijp waren ze dicht en kon ze het terrein niet op om tegen een muur te spelen 🤔🤷 Dus hek eromheen ofzo
Vind ik niet raar op zich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |