https://www.oost.nl/nieuw(...)grijpt-zich-aan-pauwquote:Als medewerker kinderboerderij de schuur inloopt ziet hij een pauw met kale kont en een potje vaseline ernaast
Een 46-jarige man uit Enschede is veroordeeld voor seks met een pauw. Het mishandelde dier overleed kort daarna door de stress. De rechter maakt zich zorgen dat iemand dit zomaar doet. „De pauw heeft hier niet om gevraagd. Dit is hartstikke zielig.”
Dan was het roomser dan de Pauws geweest.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:04 schreef Marsenal het volgende:
Vraag me ook af hoe het er uit ziet als de pauw er wél om gevraagd heeft.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:08 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Dan was het roomser dan de Pauws geweest.
Pauw chicka pauw wauw.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:04 schreef Marsenal het volgende:
Toen ik de TT las dacht ik ook dat het om Jeroen ging.quote:
Is het misschien een Hi(n/den)doe?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:29 schreef Alarmonoff het volgende:
Levitikus 18:23 Insgelijks zult gij bij geen beest liggen, om daarmede onrein te worden; een vrouw ook zal niet staan voor een beest, om daarmede te doen te hebben: het is een gruwelijke vermenging.
Zoals op de foto, zo vraagt een pauw om toenadering. Onder de foto staat dan ook "Ter illustratie, niet de pauw uit het verhaal".quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:04 schreef Marsenal het volgende:
Ik zeg gewoon eerlijk, pauwsibelquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:08 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Dan was het roomser dan de Pauws geweest.
Dan lag er waarschijnlijk geen vaseline bij.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:04 schreef Marsenal het volgende:
Niet alleen door de stress lijkt me.quote:Het mishandelde dier overleed kort daarna door de stress.
Er is een pauw uitgewoond.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:25 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Toen ik de TT las dacht ik ook dat het om Jeroen ging.
Een van de vele avontuurtjes op zijn woonboot.
Herman, da’s niet aardig. Het is een dier met gevoel (!) die door die afschuwelijke ervaring is komen te overlijden.quote:
Sorry, het is bij de konijnen af. Ik reageerde als een kip zonder kop.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Herman, da’s niet aardig. Het is een dier met gevoel (!) die door die afschuwelijke ervaring is komen te overlijden.
Nee, die is pas een paar dagen geleden overleden:quote:
Autochtonen waren er al.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 12:39 schreef Horzula het volgende:
Hij shagde de pauw met shag.
Dit was vast weer zo'n vieze autochtoon.
Hoe hebben we dat volk ooit in ons land toegelaten?
Er komt nog eens een tijd dat we begrijpen dat álle dieren gevoel hebben en dus kunnen lijden. Maar de mensen zijn nog niet zo ver. Tragisch.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:08 schreef Micson het volgende:
Vier weken schoffelen omdat je een dier dood hebt geneukt. :’) En iedere week lees je opnieuw in de ‘ontwikkelde kranten’ dat er te hard wordt gestraft omdat het simpele volk dat graag wil. Je kunt in dit land alles doen met dieren wat je wil en er staat nauwelijks een straf tegenover.
Maak dat de Kaninefaten wijs!quote:
Dieren eten elkaar ook op (en ons als ze de kans krijgen), dikwijls op zéér wrede wijze.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Er komt nog eens een tijd dat we begrijpen dat álle dieren gevoel hebben en dus kunnen lijden. Maar de mensen zijn nog niet zo ver. Tragisch.
Maar dat is toch heel wat anders dan de achteloze manier waarop mensen dieren laten lijden?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:12 schreef Horzula het volgende:
[..]
Maak dat de Kaninefaten wijs!
[..]
Dieren eten elkaar ook op (en ons als ze de kans krijgen), dikwijls op zéér wrede wijze.
Die is nu ook een Dahmer geworden?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:22 schreef summer2bird het volgende:
Weten jullie nog ergens begin 2000, was er ook zon gek die paarden in weilanden met paaltjes verkrachtte.
Ja, dat is hetzelfde als je gore lul in een dier prakken.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 11:12 schreef Horzula het volgende:
[..]
Maak dat de Kaninefaten wijs!
[..]
Dieren eten elkaar ook op (en ons als ze de kans krijgen), dikwijls op zéér wrede wijze.
Misschien deelt de rechter zijn fetisj.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:08 schreef Micson het volgende:
Vier weken schoffelen omdat je een dier dood hebt geneukt.
Jij werkt 25 uur per week?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:08 schreef Micson het volgende:
Vier weken schoffelen omdat je een dier dood hebt geneukt. :’) En iedere week lees je opnieuw in de ‘ontwikkelde kranten’ dat er te hard wordt gestraft omdat het simpele volk dat graag wil. Je kunt in dit land alles doen met dieren wat je wil en er staat nauwelijks een straf tegenover.
Mr. Handsquote:Op zaterdag 21 juni 2025 16:37 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja, dat is hetzelfde als je gore lul in een dier prakken.![]()
Misschien moet die debiel eens anaal opgerekt worden door een dikke olifantenvent. Kan hij ook een paar dagen in een bultje zitten treuren totdat hij uiteindelijk dood is.
Dat begrijpen mensen die buiten de stad en de voorsteden wonen héél goed. Het zijn juist de randstedelingen die waanideeën hebben over 'de natuur' en dieren.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Er komt nog eens een tijd dat we begrijpen dat álle dieren gevoel hebben en dus kunnen lijden. Maar de mensen zijn nog niet zo ver. Tragisch.
Wat bedoel je met waanideeën…?quote:Op woensdag 25 juni 2025 13:17 schreef Horzula het volgende:
[..]
Dat begrijpen mensen die buiten de stad en de voorsteden wonen héél goed. Het zijn juist de randstedelingen die waanideeën hebben over 'de natuur' en dieren.
Nee, ik snap je punt niet…quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:24 schreef Horzula het volgende:
[..]
Kattenmensen in 020... om maar een voorbeeld te noemen.
Punt is, mensen die dieren doden om te eten (of ze om andere reden af te maken) doen dit meestal op minder wrede wijze dan Pipo-de-pauw-vaseline, maar in de natuur is het eten of gegeten worden en de veeteelt is hier ook op gebaseerd.quote:
Het martelen/doden van dieren kan daar een voorteken van zijn ja.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 13:22 schreef summer2bird het volgende:
Heel grappig enzo maar enorm zorgelijk gedrag dit. Veel seriemoordenaars en verkrachters beginnen toch ook altijd met dieren enzo?
Wellicht is het een nieuwe Jeffrey Dahmer of Joseph frizel in spe.
Vegetarische producten zijn toch ook niet te eten.quote:Op woensdag 25 juni 2025 14:39 schreef Horzula het volgende:
[..]
Punt is, mensen die dieren doden om te eten (of ze om andere reden af te maken) doen dit meestal op minder wrede wijze dan Pipo-de-pauw-vaseline, maar in de natuur is het eten of gegeten worden en de veeteelt is hier ook op gebaseerd.
Maar nee, het is allemaal verkeerd en we moeten kipstuckjes van de zo integer aan Unilever verkochte Vegetarische Slager kopen.
Lazer toch op!
Mijn gezond verstand zegt dat het ook nog slecht voor je is, los van het feit dat het goor voer is.quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Vegetarische producten zijn toch ook niet te eten.
Helemaal eens. Wat zit er allemaal niet in?quote:Op woensdag 25 juni 2025 15:10 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Mijn gezond verstand zegt dat het ook nog slecht voor je is, los van het feit dat het goor voer is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |