SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ook waarom ik mijn tattoo op het moment uitstelquote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Daarom alleen doen als je je op dat moment goed voelt en niet teveel aan je hoofd hebt. Ik heb er zelf ook last van namelijk en dan is het geen fijne ervaring.
Op een slechte dag heb ik ook een lage pijngrensHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Oké even de Appie inHey there sunshine lift my heart
Ai, kan me voorstellen dat het in het geval van een tattoo lastig te plannen is op die manier.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is ook waarom ik mijn tattoo op het moment uitstel
Op een slechte dag heb ik ook een lage pijngrens![]()
Lastig om iets te prikken dan.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ai, kan me voorstellen dat het in het geval van een tattoo lastig te plannen is op die manier.🐙![]()
Grote dieren kunnen al best indrukwekkend zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik vind dat ook wel knap. Zoveel draden die ze ook kunnen maken met zo'n klein lichaampje.
Mja ik heb ook wel eens een stukje kip neergelegd en geïntrigeerd zitten kijken hoe wespen er steeds een stukje vanaf beten en er mee weg vlogen.
Maar de kleintjes kunnen soms nog grootser zijn![]()
Mieren! Ook zo geweldig.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:04 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Grote dieren kunnen al best indrukwekkend zijn.
Maar de kleintjes kunnen soms nog grootser zijn
Misschien moet ik ook eens een antfarm aanschaffen.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Pfoe, het is maar goed dat ik geen rare kinks heb, anders zou ik me ook nog een freak gaan voelen
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Uhuquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Pfoe, het is maar goed dat ik geen rare kinks heb, anders zou ik me ook nog een freak gaan voelen![]()
![]()
quote:
Kun je Joey vragen hoe dat moet in de EgMquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mieren! Ook zo geweldig.
Misschien moet ik ook eens een antfarm aanschaffen.Hey there sunshine lift my heart
Ik bedoel het in een positieve zin.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:07 schreef MizzezAmy het volgende:
Pfoe, het is maar goed dat ik geen rare kinks heb, anders zou ik me ook nog een freak gaan voelen
🐙![]()
Ik zit nog in de kat-uit-de-boom-kijk fasequote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kun je Joey vragen hoe dat moet in de EgMzoveel vreemde (onbekende) mensen, eng!
Ach, in de folie ziet iedereen er hetzelfde uitquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zit nog in de kat-uit-de-boom-kijk fasezoveel vreemde (onbekende) mensen, eng!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Fijn![]()
Je hebt verder niets gemist hoor![]()
![]()
Bijna hetzelfdequote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:15 schreef maily het volgende:
[..]
Ach, in de folie ziet iedereen er hetzelfde uit![]()
![]()
Niet, gelukkig maar.. anders hoor ( lees ik t graag )quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Fijn![]()
Je hebt verder niets gemist hoor
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Kleintje maarquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mieren! Ook zo geweldig.
Misschien moet ik ook eens een antfarm aanschaffen.
Bekijk deze YouTube-video![]()
Dat weet ik nog niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:08 schreef bondage het volgende:
Stiekem vind @:MizzezAmy folie wel wat hebben volgens mij
Maar stil liggen en niets doen heeft wel altijd mn interesse
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Forum Opties Forumhop: Hop naar: