Terwijl ik vrijwel zeker weet dat Marit niets (of heel weinig) gaat krijgen van de winst van het appartement...quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:45 schreef Soury het volgende:
Dus Roelie mag weer in het styling team, mag dus gratis werk leveren. Die 1000 euro zijn iig voor Naomi en Anoek en die muts Edith die sowieso niks in te brengen heeft.
Uiteraard, maar ik kan me ook voorstellen dat ze even niet zo veel zin meer hadden om met het gezamenlijke gedoequote:Op woensdag 18 juni 2025 20:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Terwijl ik vrijwel zeker weet dat Marit niets (of heel weinig) gaat krijgen van de winst van het appartement...
Kan haast niet anders...
Wat me dus gisteren (kan ook maandag zijn geweest) op viel is dat de stijl van Heidy blijkbaar wel erg goed valt bij Victor&Naomi. Maar geld rondstrooien met een beperkt budget kom je er denk ik niet. De eerste scheurtjes komen er al in (keuken moet "opeens" nog geplaatst worden).quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
En ik erger me dan suf aan die Heidy![]()
![]()
Ze is penningmeester en gaat even heel dominant alles bepalen en zich overal mee bemoeien. Nu gaat ze ook nog even Faisel terecht wijzen... Doe gewoon de financien, dat is jouw taak![]()
![]()
Ik snap het niet zo goed. Marit heeft toch gewerkt in het gez. appartement? Dus iig zij doet toch wel mee met het gezamenlijke gedoe?quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik kan me ook voorstellen dat ze even niet zo veel zin meer hadden om met het gezamenlijke gedoe
nog mee te doen.
Ja, klopt.. Maar als je erover nadenkt en je indenkt hoe Heidy in het begin was, dan is Heidy eigenlijk een iets minder ordinaire versie van Naomi.. zoveel verschil is er eigenlijk in de kern niet qua gedrag...quote:Op woensdag 18 juni 2025 20:57 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Wat me dus gisteren (kan ook maandag zijn geweest) op viel is dat de stijl van Heidy blijkbaar wel erg goed valt bij Victor&Naomi. Maar geld rondstrooien met een beperkt budget kom je er denk ik niet. De eerste scheurtjes komen er al in (keuken moet "opeens" nog geplaatst worden).
Ja, dat zei Victor zelfs ook dat Marit het netjes had bijgehouden. Ik zou zeker niet erg vinden als het helemaal fout gaat met het gezamenlijke appartement!quote:Wat me ook opviel toen is dat Marit blijkbaar keurig de financiën heeft verzorgd en overgedragen. Terwijl Victor even wegging gisteren en het hele verbouw als een kaartenhuis in elkaar viel.
Ja... ik merk dat ik (ook?) steeds moeilijker naar die Huichelkoppen kan kijken....quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:02 schreef V. het volgende:
Godsamme, koop een emmer KY Jelly en ga met zijn vieren lekker ergens op holte-onderzoek. Wat een geile glibberbende. Yuk!
Ja iedereen zou moeten meewerken in het appartement. Ze krijgen (na de oplevering of als het af is, dat weet ik niet) betaald naar werk, ze zijn dus afhankelijk van hoe Vic/Mau/en Heidi dat gaan verdelen. Als ik één van die zusjes was zou ik het al aan zien komen dat ze daar niet zo eerlijk in gaan zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed. Marit heeft toch gewerkt in het gez. appartement? Dus iig zij doet toch wel mee met het gezamenlijke gedoe?
Staat dan weer nergens dat de kandidaat uit de personen van de koppels zelf moet bestaan. Hopelijk wordt het "niet eerlijk" bevonden.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:20 schreef BragilLarabla het volgende:
Toch even teruggespoeld naar het berichtje van Dennis:
"Kies één kandidaat per koppel uit"
Die timmerman (ben ff z'n naam kwijt) is natuurlijk niet een van de koppels.
"Speel slim en eerlijk"
Die is ook makkelijk. Een "willekeurige" timmerman aanwijzen is natuurlijk niet eerlijk.
Hoop dat dit nog een staartje krijgt.
Verleden keer was het ook niet eerlijk gegaan en werd er wel actie ondernomenquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:20 schreef BragilLarabla het volgende:
Toch even teruggespoeld naar het berichtje van Dennis:
"Kies één kandidaat per koppel uit"
Die timmerman (ben ff z'n naam kwijt) is natuurlijk niet een van de koppels.
"Speel slim en eerlijk"
Die is ook makkelijk. Een "willekeurige" timmerman aanwijzen is natuurlijk niet eerlijk.
Hoop dat dit nog een staartje krijgt.
Bedenk met net dat Victor & Naomi dus 2 kandidaten hebben uitgekozen, en dat is wel tegen de spelregelsquote:Op woensdag 18 juni 2025 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Verleden keer was het ook niet eerlijk gegaan en werd er wel actie ondernomen
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:25 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Bedenk met net dat Victor & Naomi dus 2 kandidaten hebben uitgekozen, en dat is wel tegen de spelregels
Het is geen optimisme... het is manipulerende luiheid.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:26 schreef V. het volgende:
Mijn god, dat wanhopig optimisme van Faisel doet echt pijn om naar te kijken.
Ze hadden niet een officieel volmacht van MauNouk inderdaad...quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:25 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Bedenk met net dat Victor & Naomi dus 2 kandidaten hebben uitgekozen, en dat is wel tegen de spelregels
Alleen als ze winnen krijgen ze geld. Dus jij zou, als jij Kluszus was, gewoon stoppen met het gezamenlijke appartement?quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja iedereen zou moeten meewerken in het appartement. Ze krijgen (na de oplevering of als het af is, dat weet ik niet) betaald naar werk, ze zijn dus afhankelijk van hoe Vic/Mau/en Heidi dat gaan verdelen. Als ik één van die zusjes was zou ik het al aan zien komen dat ze daar niet zo eerlijk in gaan zijn.
Ik loop 30 min achter en eerst was dit topic voorpret en nu heb ik geen zin meer…quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat een rotstreek van Naomi bij dat hamertje tik, ik kreeg er gewoon buikpijn van.
En van iedereen behalve F&C, maar vooral van de Victator, de Wannebe-Manager en de Tantrum Trut.quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat een rotstreek van Naomi bij dat hamertje tik, ik kreeg er gewoon buikpijn van.
Ja sorry....quote:Op woensdag 18 juni 2025 21:33 schreef KnutselKoningin het volgende:
[..]
Ik loop 30 min achter en eerst was dit topic voorpret en nu heb ik geen zin meer…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |