SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Ja hoor geen probleem. Leuk zelfs.quote:
Nu een houten vloer. Wil pvc.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
Wat voor vloer heb je nu en wat wil je?
Ik heb klik pvc, heerlijk. Wel even opletten dat de vloer gelijk isquote:
Als die houten vloer mooi egaal is kan je daar direct de pvc vloer op leggen. Moet te doen zijn tochquote:
Ja dus moet het hout er sowieso uit. Het is alleen voor de woonkamer, de rest van het huis heeft plak-pvc omdat de vloeren niet gelijk zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb klik pvc, heerlijk. Wel even opletten dat de vloer gelijk is
Ja ook datquote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil ook wel een nieuwe vloer beneden, maar de drempel is meer dat ALLES aan de kant moet.
Partytent buitenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ook datWaar laat ik m'n inboedel.
wat kost je?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Hout eruit. Boel egaliseren, dus hier en daar bij schuren en opvullen. Ondervloer erin, klik pvc erin.
Paar dagen werk, maar dan heb je ook wel genot
Op d'r balkon?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Partytent buiten
Dat deden mijn buren hier
Alles op 1 helft.. En dan verplaatsen naar de andere helft als je die gedaan hebtquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ook datWaar laat ik m'n inboedel.
Ja, beetje tetrissen met de meubelsquote:
Ja ugh.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Alles op 1 helft.. En dan verplaatsen naar de andere helft als je die gedaan hebt
Dat was ook mijn idee. Want ik heb een groot balkon, maar ik word er niet vrolijk van als er iets nat wordt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:02 schreef rival het volgende:
[..]
Alles op 1 helft.. En dan verplaatsen naar de andere helft als je die gedaan hebt
Niet té goed tetrissen, dan is ineens alles weg.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, beetje tetrissen met de meubels
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was ook mijn idee. Want ik heb een groot balkon, maar ik word er niet vrolijk van als er iets nat wordt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Partytent buiten
Dat deden mijn buren hier
Ja je moet af en toe wat blokjes en hoekjes open latenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet té goed tetrissen, dan is ineens alles weg.
Heel veel geduld hebben.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe heeft jouw printer het zo lang gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |