quote:
Dat alles voor trump?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:26 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Dit is toch wel tof om te zien. @:sp3c
Je zag jezelf en toen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat heb je? Ik had lekker spiegeleitjes op broodjes
Ja, bij vrienden van me net zo, daar fietsen ze langs.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb de verdere route nog niet gezien eigenlijk
Maar meestal is het gedoetjes om dan ergens te komen. Zeker omdat ze dus echt bij mijn ouders door de straat komen
hoek van holland zie je ze vaker, bij ons op werk kun je ze dan zien met mooi weer vanuit de directiekamerquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:26 schreef Haags het volgende:
[ x ]
Dit is toch wel tof om te zien. @:sp3c
Jaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bij vrienden van me net zo, daar fietsen ze langs.We hebben daar na een verjaardag (we bleven logeren) wel eerder vast gezeten omdat ze nog bezig waren.
Gelukkig beginnen ze altijd op tijd.
Ik dacht dat ze er voor mijn neefje warenquote:
Toen dacht iequote:
Die man is 79. Al leg je die hele kutzee vol met marineschepen, omhoog krijgt ie hem niet meer.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alles om te zorgen dat hij een harde plasser krijgt als hij hier is.
deze zijn voor een Amerikaan ook niet heel erg boeiend, als hij hem al omhoog krijgt gaat hij ook weer gelijk liggenquote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die man is 79. Al leg je die hele kutzee vol met marineschepen, omhoog krijgt ie hem niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |