Ik snap hem wel. Ik zou ook niet onder een totalitair regime willen zitten. Geef deze man asiel!quote:
Hij had het best aan mij mogen geven.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:07 schreef Anton91 het volgende:
Lekker man, 5 kilo kleingeld 24/7 mee sjouwen
Nee denk eerder een verward persoon die zijn creditcard gemaxed heeft bij zo een wisselkantoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:50 schreef Harvest89 het volgende:
Bizar. Ook veel briefjes van 200.
Zakkenroller?
Lastig he democratie.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:07 schreef Adem.In.Adem.Zuid. het volgende:
[..]
Ik snap hem wel. Ik zou ook niet onder een totalitair regime willen zitten. Geef deze man asiel!
Ik denk niet dat iemand die zich nooit wast in de wieg is gelegd voor zakkenroller, zelfs al zou je hem niet horen dan alsnog ga je hem wel ruiken als hij te dichtbij komt.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:50 schreef Harvest89 het volgende:
Bizar. Ook veel briefjes van 200.
Zakkenroller?
Ja, dat was ie schijtbeu, dat snap ik wel!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:07 schreef Anton91 het volgende:
Waarom is deze verwijderbare vreemdeling niet meteen verwijderd?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat later bleek is dat de man een ‘verwijderbare vreemdeling’ is: een persoon zonder de juiste verblijfsdocumenten die het bevel heeft gekregen om het land te verlaten en in principe kan worden uitgezet. Het blijkt te gaan om een Amerikaan.
[..]
Ja, en als het zoals een andere user zegt van een creditcard is, dan is hij het kwijt maar blijft met die schuld zitten.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:25 schreef Lenny77 het volgende:
En waarom hebben ze in godsnaam zijn geld in beslag genomen??![]()
Dat heeft hij misschien in jaren bij elkaar gespaard. Het is toch van hem?
Hij had het geld voor zijn thuisreis al op zak. Beetje dom dat ze dat afgenomen hebben inderdaadquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:36 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Waarom is deze verwijderbare vreemdeling niet meteen verwijderd?
Ik bedoel voordat hij in de rondte ging schijten in Amsterdam.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:46 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Hij had het geld voor zijn thuisreis al op zak. Beetje dom dat ze dat afgenomen hebben inderdaad
Niet vreemd toch dat hij moet aantonen dat hij het eerlijk "verdiend" heeft? Dit gebeurt niet alleen bij zwervers maar bij de meeste mensen met 13K op zak...quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:48 schreef -XOR- het volgende:
Wat is dat voor gekkigheid om die man zijn geld af te pakken?
Ook bij niet-zwervers vind ik dat nogal achterlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:52 schreef piere het volgende:
[..]
Niet vreemd toch dat hij moet aantonen dat hij het eerlijk "verdiend" heeft? Dit gebeurt niet alleen bij zwervers maar bij de meeste mensen met 13K op zak...
Dat klopt, maar het blijft een vreemde omkering van de bewijslast en staat haaks op de onschuldpresumptie.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:52 schreef piere het volgende:
[..]
Niet vreemd toch dat hij moet aantonen dat hij het eerlijk "verdiend" heeft? Dit gebeurt niet alleen bij zwervers maar bij de meeste mensen met 13K op zak...
Daar denken ze bij de belastingdienst heel anders over, zie b.v. https://www.trouw.nl/econ(...)bewezen-is~bbcc1395/quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:04 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Dat klopt, maar het blijft een vreemde omkering van de bewijslast en staat haaks op de onschuldpresumptie.
Dat kan-ie allemaal makkelijk zelf betalen, dit is een zelfgekozen staat.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 14:30 schreef probeer het volgende:
En daarbij .. Ook hoe de politie / justitie hier dus mee omgaat. Help die man dan. Help hem zijn geld veilig te stellen. Douche, kleding, eten, eventuele medische verzorging, regel een manier waarop zijn geld veilig is, en stuur hem dan in zo optimaal mogelijk verkerende staat terug naar de VS.
Van dat geld, toch? Toch!?quote:„Het geld is in beslag genomen, het vliegticket naar Amerika zal door de staat betaald worden.”
Vraag ik mij ook af. Ze zullen toch echt moeten bewijzen dat het illegaal verkregen is, mochten ze het permanent in beslag willen nemen. Gast wordt waarschijnlijk genaaid, door agenten met dollar tekens in hun ogen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:25 schreef Lenny77 het volgende:
En waarom hebben ze in godsnaam zijn geld in beslag genomen??![]()
Dat heeft hij misschien in jaren bij elkaar gespaard. Het is toch van hem?
Misschien was zijn strategie om de mensen flauw te laten vallen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:29 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand die zich nooit wast in de wieg is gelegd voor zakkenroller, zelfs al zou je hem niet horen dan alsnog ga je hem wel ruiken als hij te dichtbij komt.
Als het uitsluitend 2 euro munten zijn is het al 8kg. Als het 50/50 is met 1/2 euro dan 11kg.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:07 schreef Anton91 het volgende:
Voor 13000 euro kun je prima een vliegticket betalen en de eigenaar van dat pand schadeloos stellen.quote:
En dan opgevist door een magneetvisser.quote:Op woensdag 18 juni 2025 08:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Mag blij zijn dat ie met zijn muntgeld niet de gracht in is gerold.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |