Opzetje om de Nimitz de pas af te snijden?quote:
Leugens! MAGA-cultisten vertellen altijd dat er onder Trump, dankzij Trump geen oorlogen kunnen uitbreken.quote:
Lijkt me stug. Trump is de president van de vrede, in tegenstelling tot al die oorlogszuchtige Democraten. Tenminste dat wordt me altijd verteld hier op Fok!.quote:
En oorlogen die er zijn binnen 24 uur opgelost zijn, vergeet die even niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Leugens! MAGA-cultisten vertellen altijd dat er onder Trump, dankzij Trump geen oorlogen kunnen uitbreken.
Het zou wel een naaistreek zijn als dat niet gebeurtquote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zouden ze Airmiles krijgen bij dat tanken?
Nou moet ik in dit geval zeggen dat een paar bunkerbusters op die Nuke faciliteiten inderdaad binnen 24 uur geregeld is. Een stuk sneller nog wel denk ik zelfs. En dan kan Amerika zich alweer terugtrekken in principe.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
En oorlogen die er zijn binnen 24 uur opgelost zijn, vergeet die even niet.
Ik doelde op Oekraine, dat zou hij binnen 24 uur regelen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:22 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Nou moet ik in dit geval zeggen dat een paar bunkerbusters op die Nuke faciliteiten inderdaad binnen 24 uur geregeld is. Een stuk sneller nog wel denk ik zelfs. En dan kan Amerika zich alweer terugtrekken in principe.
Even chatgtp gevraagd:quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:22 schreef Hathor het volgende:
Heeft Iran trouwens chemische wapens of weten we dat niet?
Een vuile bom kunnen ze sowiesoquote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:22 schreef Hathor het volgende:
Dit gaat de hele dag zo door, dus heel bijzonder is dit niet meer inmiddels.quote:
Bijzonder hoe lastig dit sommigen zit. Kritiek op de Democraten ligt ontzettend gevoelig. Hoe komt dat toch eigenlijk?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me stug. Trump is de president van de vrede, in tegenstelling tot al die oorlogszuchtige Democraten. Tenminste dat wordt me altijd verteld hier op Fok!.
Ze hebben vast nog meer dan genoeg raketten. Maar vooral weinig mogelijkheden tot afschieten. Telkens als ze een salvo afvuren, komt de IDF en gooit alles plat.quote:
Het heeft weinig met de Democraten van doen. Het is vooral lachen om de naïviteit van mensen die echt nul kennis hebben van geopolitiek.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Bijzonder hoe lastig dit sommigen zit. Kritiek op de Democraten ligt ontzettend gevoelig. Hoe komt dat toch eigenlijk?
Is ook lastig zon leugenachtige regering die A zegt maar B doet. Sowieso allemaal nogal onnavolgbaar de geopolitiek die Amerika op dit moment bedrijft.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het heeft weinig met de Democraten van doen. Het is vooral lachen om de naïviteit van mensen die echt nul kennis hebben van geopolitiek.
Tijdens de Iran-Irakoorlog was Iran de ontvangende partij van de chemische wapens die door Saddam Hoessein werden ingezet. Later in de oorlog zou Iran een chemisch wapenprogramma hebben ontwikkeld, maar het heeft deze wapens nooit gebruikt, ondanks dat dit volledig legaal zou zijn geweest. Alleen het eerste gebruik van chemische wapens is verboden; een tegenaanval met chemische wapens is toegestaan onder het internationale recht van destijds.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:22 schreef Hathor het volgende:
"Niks te doen vandaag, zullen we eens een rondje vliegen met z'n allen, wedden dat social media los gaat?"quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:39 schreef ACT-F het volgende:
Ze vliegen gewoon een rondje halve planeet om weer terug te keren naar hun basis. In dit geval Ramstein:
[ afbeelding ]
Ja maar mijeu!quote:Op dinsdag 17 juni 2025 16:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Niks te doen vandaag, zullen we eens een rondje vliegen met z'n allen, wedden dat social media los gaat?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |