quote:Op maandag 16 juni 2025 22:18 schreef Masberum het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen niet weten wat betalen in natura betekent. En nee dat betekent dus niet alleen seks, maar ook betalen via een dienst of goederen. Afwas is een dienst dus ja je bent dan een prostituee als je daarvoor seks geeft. Het is niet moeilijk om te begrijpen, maar een gevoelig onderwerp voor sommigen, hence verwijderen van posts die ze niet mogen
Niemand durftquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 01:35 schreef Sally het volgende:
Was er nog niemand met een vervolg op SEX / Wat is het geilste dat je ooit hebt gedaan? ?
Gekomenquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:21 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
"kom op" zeg
Of in het Engels: come on...
Nu ja, niet overal is het toegestaan dat een ander dan TS een vervolgtopic opentquote:
Had hem al meteen gereekstquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 10:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, niet overal is het toegestaan dat een ander dan TS een vervolgtopic opent
Mss reeksen als je naar nummer 69 wilt komen, Armani XL?
Ah, zag het niet zo snel op mobiel vanmorgenquote:
Dan doe je dat tochquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:49 schreef Smelfie het volgende:
Ik wil graag m'n foto's in kpd posten om te zien of nog wel mensen zijn die mijn lekker vinden
Zo dan, lekker zuur, en dan ook nog met een verkapte crewbash erbijquote:Op woensdag 17 september 2025 15:00 schreef Modus het volgende:
Dus dit SEX / Spieren zijn sexy maar wordt gesloten, er wordt verwezen naar zijn andere topic VER / Hoe aantrekkelijk zijn dikke mannen die wel spieren hebben? maar het figuur gaat gewoon weer een ander topic kapen Masberum in SEX / Waarom wordt dansen soms als iets seksueels ervaren?
Dit soort shit maar eindeloos en eindeloos laten aanmodderen kost Fok op de lange termijn meer users dan dat het oplevert.
Dat snapt el-ke Fokker behalve degenen die er wat aan kunnen doen, vreemd genoeg.
Niet alleen dat , ook de manier van modereren zorgt ervoor dat mensen wegblijven uit bepaalde topics of subforums van FOK!. Het heeft toch geen zin , dus kan je beter wegblijven.quote:Op woensdag 17 september 2025 15:00 schreef Modus het volgende:
Dus dit SEX / Spieren zijn sexy maar wordt gesloten, er wordt verwezen naar zijn andere topic VER / Hoe aantrekkelijk zijn dikke mannen die wel spieren hebben? maar het figuur gaat gewoon weer een ander topic kapen Masberum in SEX / Waarom wordt dansen soms als iets seksueels ervaren? soort shit maar eindeloos en eindeloos laten aanmodderen kost Fok op de lange termijn meer users dan dat het oplevert.
Dat snapt el-ke Fokker behalve degenen die er wat aan kunnen doen, vreemd genoeg.
quote:Op maandag 16 maart 2026 20:55 schreef Modus het volgende:
En dit kan ook wel weer op slot toch
SEX / Doe jij aan BDSM?
die zat gewoon te wachten totdat ie weeeeeer kon zeggen over de geleenstraat achter het raam
Ik ga dit straks aan de laptop doen he. Mobiel is een beetje mehquote:Op woensdag 6 mei 2026 18:47 schreef Sally het volgende:
Ik sloot blijkbaar het 1e topic.
Dacht dat de TS die begon in 2023 mss niet een nieuw topic zou openen, dus zelf gedaan.
Kan SEX / Aparte dingen die je sexy vindt. #2 dan gekoppeld worden aan SEX / Aparte dingen die je sexy vindt. ?
Ik had het gezien en had de link van de site al verwijderd.quote:Op donderdag 7 mei 2026 14:23 schreef Bargehassus het volgende:
SEX / Erotische verhalen waar je zelf in speelt
Wordt dit goedgekeurd?
Heb al een TR gezet maar nog geen reactie. Ben ik te ongeduldig?
Hi ?quote:Op donderdag 7 mei 2026 17:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ga dit straks aan de laptop doen he. Mobiel is een beetje meh
Lekker overdreven weer. "2018, shit, debielen". Weer het verwachte niveauquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:19 schreef Modus het volgende:
Het is denk eehhh 2018 geweest dat iemand nog eens een serieus topic geopend heeft hier?
En met shit als dit wèl open
SEX / Huisvrouw neuken
TAmaru in SEX / Vertel hier je meest beschamende fetish
SEX / Armpit fucking
gaat geen weldenkend mens dat ooit nog doen ook.
Ik snap ook niet dat iets als dit niet gewoon veel eerder een gastslotje krijgt
SEX / Raam prostituee
Ik neem aan dat alle mods wel interesse hebben in een beter/leuker Fok, een gastslotje hier had heus geen ruzie met de SEX mod opgeleverd. Maar het blijft dan open met allerlei debielen totdat de enige SEX mod het wèl dichtgooit.
Ik beweer niet dat de kwaliteit uitstekend is en ik zie ook liever een ander en beter SEX. Maar ok, het raamprostitutie topic was overduidelijk nep. Bij die andere topics die je opnoemt... Er zijn nu eenmaal rare mensen in de wereld die rare dingen doenquote:Op woensdag 20 mei 2026 20:19 schreef Modus het volgende:
Het is denk eehhh 2018 geweest dat iemand nog eens een serieus topic geopend heeft hier?
En met shit als dit wèl open
SEX / Huisvrouw neuken
TAmaru in SEX / Vertel hier je meest beschamende fetish
SEX / Armpit fucking
gaat geen weldenkend mens dat ooit nog doen ook.
Ik snap ook niet dat iets als dit niet gewoon veel eerder een gastslotje krijgt
SEX / Raam prostituee
Ik neem aan dat alle mods wel interesse hebben in een beter/leuker Fok, een gastslotje hier had heus geen ruzie met de SEX mod opgeleverd. Maar het blijft dan open met allerlei debielen totdat de enige SEX mod het wèl dichtgooit.
Nou ja betreffende user bevindt zich ook op het randje wel/niet schijttrollquote:Op woensdag 20 mei 2026 21:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat de kwaliteit uitstekend is en ik zie ook liever een ander en beter SEX. Maar ok, het raamprostitutie topic was overduidelijk nep. Bij die andere topics die je opnoemt... Er zijn nu eenmaal rare mensen in de wereld die rare dingen doen![]()
Dus ja wat moet ik dan?
In alle dagen hiervoor ging het toch prima? Soms heb je dagen dat even wat mensen trollen of lijken te trollen terwijl het wel serieus is. Betekent niet dat de balans compleet zoek is zolang het maar niet al te vaak gebeurt.quote:Op woensdag 20 mei 2026 21:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou ja betreffende user bevindt zich ook op het randje wel/niet schijttroll
En nu straal je als subforum uit dat het voor dat soort topics 'bedoeld' is
De balans is totaal zoek
Ho hi haquote:Op donderdag 4 juni 2026 20:20 schreef CarbonC het volgende:
SEX / Waarom zijn tepels bij vrouwen taboe?
Past beter in LIF.
Hij reageert toch gewoon op de moderator die daar reageert op zijn reactie? Zou wat raar zijn juist toch als hij de reactie van de moderator hierheen gaat halen en dan hier daarop reageert..quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:55 schreef Modus het volgende:
Waarom die hele discussie vervolgens in het topic zelf voeren en niet hier?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |