400 kcal, dat is 1/6 van wat je op een hele dag nodig hebt, bizar! Het is ook 30 minuten intensief fietsen. Voor een drankje.quote:Op dinsdag 9 september 2025 08:24 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Hoeveel calorieėn er in een drankje zitten hangt af van het alcoholpercentage en de hoeveelheid suiker of mengdrankjes erbij. Bijvoorbeeld:
• Glas bier (250 ml, 5%) → ± 110 kcal
• Glas wijn (150 ml, 12%) → ± 120 kcal
• Sterke drank (35 ml, 40%) → ± 80 kcal (zonder frisdrank)
Mixdrankjes of cocktails kunnen makkelijk oplopen tot 200–400 kcal of meer, vooral door suikers.
Beter dus laten staan en water drinken
Dan kunnen we het fabeltje dat je gewoon alleen maar op kcal hoeft te letten wel de prullenbak inschuiven. Met de hele dag op mijn nest liggen en meer dan 6 van zulke drankjes nuttigen kom ik nog geen grammetje aan.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
400 kcal, dat is 1/6 van wat je op een hele dag nodig hebt, bizar! Het is ook 30 minuten intensief fietsen. Voor een drankje.
Misschien dat jij een hoge stofwisseling hebt. Maar je verbruikt ook calorieen met enkel leven natuurlijk. Het rare is dat een man zo'n 2500 calorieen verbruikt ongeacht zijn inspanning (binnen normale grenzen).quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan kunnen we het fabeltje dat je gewoon alleen maar op kcal hoeft te letten wel de prullenbak inschuiven. Met de hele dag op mijn nest liggen en meer dan 6 van zulke drankjes nuttigen kom ik nog geen grammetje aan.
Aaah, ik denk dat de overtollige energie naar mijn brein gaat. Dat zou een hoop verklaren.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien dat jij een hoge stofwisseling hebt. Maar je verbruikt ook calorieen met enkel leven natuurlijk. Het rare is dat een man zo'n 2500 calorieen verbruikt ongeacht zijn inspanning (binnen normale grenzen).
Als je de energie niet verbruikt met lichamelijke inspanning gaan andere systemen in je lichaam het gebruiken, bijvoorbeeld het afweersysteem. Daarvan krijg je ontstekingen.
Wat is je 1RM pull-up? De rest telt niet.quote:
Ik zit op 430% ongeveer nuquote:Op dinsdag 9 september 2025 10:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat is je 1RM pull-up? De rest telt niet.
In percentage lichaamsgewicht. Dus weeg je 80kg, en kan je 40kg extra, dan zit je op 150%.
Ik vind een vrouw met een dikke pens en nijlpaardpoten ook niet aantrekkelijk. Maar met een leuke persoonlijkheid wijs ik haar ook niet direct af.quote:Op dinsdag 9 september 2025 10:35 schreef oppiedoppie het volgende:
Een van mijn exen was 140 kilo maar die was 2 meter en had geen vette buik, was gewoon strak. Man met een flinke buik vind ik niet aantrekkelijk, kan die nog zo sterk zijn. Maar met een leuke persoonlijkheid wijs ik een dikkerd ook niet af. Als ik vrijgezel zou zijn dan want ik ben getrouwd en mijn man heeft gelukkig geen 'bierbuik' en die weet dat ik het niet aantrekkelijk vind en zorgt ervoor dat het niet uit de hand loopt.
Dus ja, als je graag meer vissen in je vijfer ziet zou ik zorgen dat ik van mijn buik af kwam. Sporten wordt je inderdaad sterker van maar met je calorie inname bereik je meer.
Niet op deze foto, laat die buik ook zien dan want dan weten we waar we het over hebben.quote:Op woensdag 10 september 2025 03:41 schreef Masberum het volgende:
[ afbeelding ]
Benen met de kracht van Hercules. Maar mijn dikke buik is wat meer opvalt jammer genoeg![]()
Zijn denk ik niet veel mensen die dat midden in de nacht doen. Was je wel nuchter?quote:Op woensdag 10 september 2025 03:26 schreef Masberum het volgende:
Ik heb net 250 langzame squats gedaan. Ik zweet en adem me dood maar het is gelukt. Het waren ook omgerekend echt 250 stuks, niet 20 eraf vanwege vertraging ofzo. Omg hoe me dit gelukt is morgen kom ik mijn bed niet uit. Dit was brutal maar ik wou het gewoon redden. Wow, geen hartstilstand, hoera! Jezus, mijn God Jezus
Maar hoe is je persoonlijkheidquote:Op woensdag 10 september 2025 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
Ben zelf ook te dik, maar heb mijn lichaamsbouw mee. Langer dan 1.90 meter en breed geschouderd.
Compleet klote natuurlijk.quote:Op woensdag 10 september 2025 09:45 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Maar hoe is je persoonlijkheid
Dan is er niks aan de handquote:Op woensdag 10 september 2025 09:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Compleet klote natuurlijk.
En gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 9 september 2025 02:40 schreef Masberum het volgende:
mijn persoonlijkheid is prima en ik ben intelligent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |