abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217967002
Ze was niet zes keer per jaar depressief. Één of maximaal twee dagen per maand even een paar uurtjes dat ze zich uitzichtloos voelde. Dan herpakte ze zich weer. Ook niet elke maand. Het doet pijn dat ze verder gaat omdat ze zei dat ze heel veel van mij hield. Toen ik eenmaal begon te zeggen waar ik tegenaan liep en waarover ik twijfelde en dat ik niet zeker was van haar werd ze opeens erg kil en koud. Wij wonen in Drenthe en dan gaat ze daten met iemand uit Gelderland, terwijl ze altijd zei dat ze nooit iemand ver wel zou willen. Ik begrijp het niet meer.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 09:21:07 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217967016
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 09:19 schreef Lennard53 het volgende:
Ze was niet zes keer per jaar depressief. Één of maximaal twee dagen per maand even een paar uurtjes dat ze zich uitzichtloos voelde. Dan herpakte ze zich weer. Ook niet elke maand. Het doet pijn dat ze verder gaat omdat ze zei dat ze heel veel van mij hield. Toen ik eenmaal begon te zeggen waar ik tegenaan liep en waarover ik twijfelde en dat ik niet zeker was van haar werd ze opeens erg kil en koud. Wij wonen in Drenthe en dan gaat ze daten met iemand uit Gelderland, terwijl ze altijd zei dat ze nooit iemand ver wel zou willen. Ik begrijp het niet meer.
Verwacht je dat ze loyaal aan je blijft nadat je haar vrij harteloos hebt gedumpt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_217967031
quote:
Zij gaat verder met haar leven nadat JIJ haar gedumpt hebt sorry hoor maar dat gejank hier over is hypocriet
pi_217967210
quote:
Wij wonen in Drenthe en dan gaat ze daten met iemand uit Gelderland, terwijl ze altijd zei dat ze nooit iemand ver wel zou willen.
Als zij helemaal in het zuiden van Drenthe woont, bijvoorbeeld in Meppel, en haar date woont helemaal in het noordelijkste puntje van de Veluwe, bijvoorbeeld in Wezep, dan valt de afstand nog best mee. Met de trein is dat maar 35 minuten.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 09:57:26 #55
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217967325
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 09:21 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Verwacht je dat ze loyaal aan je blijft nadat je haar vrij harteloos hebt gedumpt?
Over dat harteloze valt te discussiëren, maar inderdaad kan TS beter gewoon verder.
pi_217967371
quote:
Ze was niet zes keer per jaar depressief. Één of maximaal twee dagen per maand even een paar uurtjes dat ze zich uitzichtloos voelde.
Sorry, ik was door de OP op het verkeerde been gezet.
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2025 22:16 schreef Lennard53 het volgende:
(...) Eens in de zoveel tijd, per twee maanden ofzo sliep mijn vriendin zo weinig dat ze huilbuien kreeg en even het leven niet meer aankon. (...)
Ze was misschien niet de meest stabiele persoon. Misschien had ze last van verlatingsangst. Maar jij zwelgt nu in zelfmedelijden.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 10:06:10 #57
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217967377
quote:
Oh dat, je hebt gewoon last van territoriumdrang. Niemand mag tegen jou boom pissen behalve jij.
Komt vaker voor, ebt ook wel weg.
Laat 'r lekker met rust.
Ze heeft het volste recht om verder te kijken.
pi_217967549
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 23:34 schreef Lennard53 het volgende:
Ik heb geen nieuwe vriendin. Heb nog verdriet. Ik heb haar eigenlijk uit het niets gedumpt besef ik me en ik wist niet dat zij zo snel alweer open zou staan voor een ander. Damm dat steekt
Zij is waarschijnlijk gigantisch afhankelijk van anderen om zich veilig te voelen, dus daarom direct een andere kerel. Waarschijnlijk hield ze niet eens specifiek ZOveel van jou, maar meer van de veiligheid en zorg die je te bieden had. Dit is vaak het geval bij zeer getraumatiseerde mensen. Daarom verbreken dat soort mensen ook vaak hun relatie op het moment dat het goed met ze gaat, ze zekerder in het leven staan, en ze aandacht krijgen van andere mannen/vrouwen.
pi_217967820
Weet niet of ze een relatie heeft, zag alleen dat ze met een andere man iets leuks aant doen was. Ze is knap en heeft een erg lieve uitstraling dus ze heeft ze voor het uitkiezen
  Spellchecker dinsdag 17 juni 2025 @ 12:09:06 #60
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217968521
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 10:51 schreef Lennard53 het volgende:
Weet niet of ze een relatie heeft, zag alleen dat ze met een andere man iets leuks aant doen was. Ze is knap en heeft een erg lieve uitstraling dus ze heeft ze voor het uitkiezen
Dat zegt niks zie je wel.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 12:12:21 #61
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_217968558
Vaag verhaal.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 17 juni 2025 @ 12:16:31 #62
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_217968589
Nieuwe liefde doet oude liefde vergeten.......
To BG or not to BG!
pi_217969313
De relatie zelf uitmaken en dan gaan zwelgen in zelfmedelijden.... :')
pi_217969460
Lennard

Speelde dit gelijk al nadat je haar hebt gedumpt of komt het pas nu naar boven nadat je hebt ontdekt dat ze aan het daten is.? En hoe kwam je daar achter ?
pi_217969540
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 07:10 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ben je wel lekker?
Wat heeft dat voor nut?
Nakaarten over een relatie die een jaartje geduurd heeft en dan energie steken in een pleister die er al afgetrokken is?
Gewoon alletwee verder.
Ja hoor ik ben wel lekker :)

Bij nader inzien geef ik je hierin ook gelijk. Helemaal nu ik las dat TS nogal zwelgt in zelfmedelijden over iets wat hij zelf heeft veroorzaakt.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 14:44:50 #66
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_217969592
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 12:16 schreef oppiedoppie het volgende:
Nieuwe liefde doet oude liefde vergeten.......
Jep, keiharde waarheid.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_217969797
TS
Wat wil je nu bereiken met dit topic
Dat je je meer schuldig voelt
Of wil je gewoon horen die vriendin was een draak
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_217969800
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 10:51 schreef Lennard53 het volgende:
Dus omdat ze het net uit heeft mag ze niet met een andere man wat doen?
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_217969873
quote:
Aaah dus rond haar ovulatie periode voelde ze zich wat ongelukkiger ( heeeeel raar :N )
Vervolgens denk jij haar te moeten overvallen met alles waar je tegen aan loopt en haar te dumpen
Maar als zij hier haar conclusies uittrekt
Mag ze niet verder met haar leven :wtf:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  dinsdag 17 juni 2025 @ 15:32:42 #70
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_217969949
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 13:59 schreef DjVero het volgende:
De relatie zelf uitmaken en dan gaan zwelgen in zelfmedelijden.... :')
Dat ja
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_217969961
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 23:34 schreef Lennard53 het volgende:
Ik heb geen nieuwe vriendin. Heb nog verdriet. Ik heb haar eigenlijk uit het niets gedumpt besef ik me en ik wist niet dat zij zo snel alweer open zou staan voor een ander. Damm dat steekt
Ben je wel op zoek naar een nieuwe vriendin?

Heb je eerder in je leven relaties gehad? Gezien je leeftijd zou ik denken van wel. Hoe verliepen die relaties en hoe zijn die tot een einde gekomen?
  dinsdag 17 juni 2025 @ 15:53:41 #72
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_217970124
Wat je geeft krijg je terug TS
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator dinsdag 17 juni 2025 @ 16:10:56 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217970235
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 15:53 schreef Puzzie het volgende:
Wat je geeft krijg je terug TS
_O_
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 17 juni 2025 @ 16:16:48 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217970292
weet je ik snap je op zich wel, klinkt als heel veel gedoe

als je dat niet aankunt en er onderdoor gaat dan is ze ook niet geholpen, dan snap ik dat je het afbreekt
als je er niet aan onderdoor gaat en je het gewoon veel gedoe vind niet

maar dat weet ik niet

waar je wel te hard voor haar bent is dat je gaat zitten piepen dat ze leuke dingetjes gaat doen nadat jij haar gedumpt hebt wetende wat voor rugzak ze meebrengt, je zou blij voor haar moeten zijn dat ze niet in de hoek zit te huilen :r
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_217970309
Ik heb niet veel relaties gehad. Vorige was zeven jaar terug en duurde niet lang omdat zij het uitmaakte omdat ze jaloers was. Die was al beledigd omdat ik soms zeg tijdens tv kijken dat een vrouw knap of mooi is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')