Verwacht je dat ze loyaal aan je blijft nadat je haar vrij harteloos hebt gedumpt?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:19 schreef Lennard53 het volgende:
Ze was niet zes keer per jaar depressief. Één of maximaal twee dagen per maand even een paar uurtjes dat ze zich uitzichtloos voelde. Dan herpakte ze zich weer. Ook niet elke maand. Het doet pijn dat ze verder gaat omdat ze zei dat ze heel veel van mij hield. Toen ik eenmaal begon te zeggen waar ik tegenaan liep en waarover ik twijfelde en dat ik niet zeker was van haar werd ze opeens erg kil en koud. Wij wonen in Drenthe en dan gaat ze daten met iemand uit Gelderland, terwijl ze altijd zei dat ze nooit iemand ver wel zou willen. Ik begrijp het niet meer.
Zij gaat verder met haar leven nadat JIJ haar gedumpt hebt sorry hoor maar dat gejank hier over is hypocrietquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:19 schreef Lennard53 het volgende:
Ze was niet zes keer per jaar depressief. Één of maximaal twee dagen per maand even een paar uurtjes dat ze zich uitzichtloos voelde. Dan herpakte ze zich weer. Ook niet elke maand. Het doet pijn dat ze verder gaat omdat ze zei dat ze heel veel van mij hield. Toen ik eenmaal begon te zeggen waar ik tegenaan liep en waarover ik twijfelde en dat ik niet zeker was van haar werd ze opeens erg kil en koud. Wij wonen in Drenthe en dan gaat ze daten met iemand uit Gelderland, terwijl ze altijd zei dat ze nooit iemand ver wel zou willen. Ik begrijp het niet meer.
Als zij helemaal in het zuiden van Drenthe woont, bijvoorbeeld in Meppel, en haar date woont helemaal in het noordelijkste puntje van de Veluwe, bijvoorbeeld in Wezep, dan valt de afstand nog best mee. Met de trein is dat maar 35 minuten.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:19 schreef Lennard53 het volgende:
Wij wonen in Drenthe en dan gaat ze daten met iemand uit Gelderland, terwijl ze altijd zei dat ze nooit iemand ver wel zou willen.
Over dat harteloze valt te discussiëren, maar inderdaad kan TS beter gewoon verder.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verwacht je dat ze loyaal aan je blijft nadat je haar vrij harteloos hebt gedumpt?
Sorry, ik was door de OP op het verkeerde been gezet.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:19 schreef Lennard53 het volgende:
Ze was niet zes keer per jaar depressief. Één of maximaal twee dagen per maand even een paar uurtjes dat ze zich uitzichtloos voelde.
Ze was misschien niet de meest stabiele persoon. Misschien had ze last van verlatingsangst. Maar jij zwelgt nu in zelfmedelijden.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:16 schreef Lennard53 het volgende:
(...) Eens in de zoveel tijd, per twee maanden ofzo sliep mijn vriendin zo weinig dat ze huilbuien kreeg en even het leven niet meer aankon. (...)
Oh dat, je hebt gewoon last van territoriumdrang. Niemand mag tegen jou boom pissen behalve jij.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:19 schreef Lennard53 het volgende:
Zij is waarschijnlijk gigantisch afhankelijk van anderen om zich veilig te voelen, dus daarom direct een andere kerel. Waarschijnlijk hield ze niet eens specifiek ZOveel van jou, maar meer van de veiligheid en zorg die je te bieden had. Dit is vaak het geval bij zeer getraumatiseerde mensen. Daarom verbreken dat soort mensen ook vaak hun relatie op het moment dat het goed met ze gaat, ze zekerder in het leven staan, en ze aandacht krijgen van andere mannen/vrouwen.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:34 schreef Lennard53 het volgende:
Ik heb geen nieuwe vriendin. Heb nog verdriet. Ik heb haar eigenlijk uit het niets gedumpt besef ik me en ik wist niet dat zij zo snel alweer open zou staan voor een ander. Damm dat steekt
Dat zegt niks zie je wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:51 schreef Lennard53 het volgende:
Weet niet of ze een relatie heeft, zag alleen dat ze met een andere man iets leuks aant doen was. Ze is knap en heeft een erg lieve uitstraling dus ze heeft ze voor het uitkiezen
Ja hoor ik ben wel lekkerquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:10 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ben je wel lekker?
Wat heeft dat voor nut?
Nakaarten over een relatie die een jaartje geduurd heeft en dan energie steken in een pleister die er al afgetrokken is?
Gewoon alletwee verder.
Jep, keiharde waarheid.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:16 schreef oppiedoppie het volgende:
Nieuwe liefde doet oude liefde vergeten.......
Dus omdat ze het net uit heeft mag ze niet met een andere man wat doen?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:51 schreef Lennard53 het volgende:
Weet niet of ze een relatie heeft, zag alleen dat ze met een andere man iets leuks aant doen was. Ze is knap en heeft een erg lieve uitstraling dus ze heeft ze voor het uitkiezen
Aaah dus rond haar ovulatie periode voelde ze zich wat ongelukkiger ( heeeeel raarquote:Op dinsdag 17 juni 2025 09:19 schreef Lennard53 het volgende:
Dat jaquote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:59 schreef DjVero het volgende:
De relatie zelf uitmaken en dan gaan zwelgen in zelfmedelijden....
Ben je wel op zoek naar een nieuwe vriendin?quote:Op maandag 16 juni 2025 23:34 schreef Lennard53 het volgende:
Ik heb geen nieuwe vriendin. Heb nog verdriet. Ik heb haar eigenlijk uit het niets gedumpt besef ik me en ik wist niet dat zij zo snel alweer open zou staan voor een ander. Damm dat steekt
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |