abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 16 juni 2025 @ 23:54:54 #26
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_217965903
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 23:50 schreef Lennard53 het volgende:
Jongens kunnen we het alsjeblieft houden bij mijn topic. Ik heb echt feedback nodig. Zou ik mijn ex rot hebben behandeld en had ik meer geduld moeten hebben?
Ja dit. Masberum en zijn gedoe, inclusief het gevolg daarvan hoeft niet in dit topic.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_217965906
quote:
Jongens kunnen we het alsjeblieft houden bij mijn topic. Ik heb echt feedback nodig. Zou ik mijn ex rot hebben behandeld en had ik meer geduld moeten hebben?
Als je een eerlijk antwoord wil, dan is dat wat mij betreft twee keer ja.
Het spijt me, maar leuker kan ik het niet maken.
  maandag 16 juni 2025 @ 23:56:09 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217965911
quote:
Is nu een gepasseerd station.
The love you take is equal to the love you make.
pi_217965921
Als het niets wordt met haar nieuwe date heb je misschien weer een kans.
pi_217965942
Kip frites appelmoes wil je me alsjeblieft uitleggen wat je bedoelt met twee keer ja? Hoe had ik haar moeten behandelen volgens jou? Pff een maand terug moest ze zo huilen om alles en ik ging eigenlijk al vrij snel tv kijken. Heb niet gevraagd hoe ik haar kon helpen. Terwijl ze het mij altijd naar de zin wilde maken. Ze stuurde lieve kaartjes, kleine cadeautjes. Gaf me altijd complimenten en liet altijd merken dat ze me leuk en lief vond. Terwijl ik soms andere vrouwen complimenteerde. Ze nam er genoegen mee dat ik haar regelmatig een dag amper wat liet horen. Ze was lief voor mijn familie, maakte een boeket
voor mijn moeder. Nu ga ik alles overdenken. Het doet pijn zeg.
pi_217965947
Lennard, lees even terug vanaf begin, er zijn een aantal reacties verwijderd waardoor je mogelijk ook reacties hebt gemist omdat je topic is opgeschoond van eerdere hier geposte onzin.
pi_217965950
Als ik het verhaal zo lees, dan komt het een beetje op me over alsof je haar gedumpt hebt, terwijl zij gewoon ontzettend lief voor jou was en veel van je hield. Ik ben bang dat je toch een beetje haar hart gebroken hebt. Je hebt nu natuurlijk spijt, want zo'n lieve vriendin krijg je misschien nooit meer.
pi_217965960
Ze was erg lief ja. Maar ze wist ook al heel snel dat ik de ware voor haar was en ik had dat gevoel niet bij haar en wist ook niet of dat nog zou komen. Ik kon haar daarin geen perspectief bieden helaas.
pi_217965968
Ik geloof niet zo in het concept van de enige ware en dat je als het ware voorbestemd bent om die ooit in je leven te ontmoeten.
pi_217965969
Overigens heb ik zelf maar heel weinig ervaring met liefde en relaties, dus ik ben op dat gebied zeker geen deskundige, en al helemaal geen ervaringsdeskundige.
pi_217965999
Is er alsjeblieft nog iemand online ik heb zoveel verdriet
pi_217966026
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 00:45 schreef Lennard53 het volgende:
Is er alsjeblieft nog iemand online ik heb zoveel verdriet
Je hebt het zelf veroorzaakt, wees dan nu ook een volwassen kerel en deal er mee (Zeker midden in de nacht)
Sorry dat ik even zo hard tegen je ben.
pi_217966069
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2025 23:39 schreef Lienekien het volgende:

Ja, zo zijn vrouwen.
Ja is precies zoals een put en met water, de put word na de regen per definitie gevuld :N
  Moderator dinsdag 17 juni 2025 @ 05:03:43 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217966145
quote:
Ja
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_217966153
Ik heb ook wel eens een (jongere) vriendin aan de kant gezet, mede om mentale problemen. Ze had vaak depressieve aanvallen waarin ze in een soort foetushouding in bed lag en zelfmoordgedachten kreeg. Ze stond op de wachtlijst voor mentale hulp. Op den duur vond ik het wel echt zwaar worden. Ze wilde vaak niets en liep dan als een zombie door het huis. Op andere momenten was ze juist wel heel vrolijk en in een beter humeur. Daarnaast waren er nog meer problemen, zoals dat ze erg verlangde naar uitgaan, feesten en ook wel seks met andere mannen. Ik wilde best veel van haar slikken, omdat ik haar zag als de liefde van mijn leven, maar uiteindelijk werd het me toch te veel. Mijn eigen mentale toestand werd op den duur erg slecht. Daarom heb ik toen voor mezelf gekozen.

Ik zou me niet schuldig voelen tegenover je ex, OP. Het belangrijkste is denk ik dat jij nog tevreden bent met jouw beslissing. Je vindt natuurlijk niet makkelijk een jongere vrouw die bereid is voor jou te gaan en zorgen. Ik heb later wel eens spijt gehad, maar heb me nooit schuldig gevoeld. Ze had ook binnen een maand een ander trouwens.
Mja
  dinsdag 17 juni 2025 @ 06:08:24 #41
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_217966200
Ik krijg bij dit soort topics altijd het gevoel dat de spijt en het verdriet pas hard toeslaat op het moment dat je ziet dat de ander verder gaat. Op zich ook wel begrijpelijk hoor, maar het verandert niks aan de redenen waarom je de relatie hebt verbroken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 06:30:25 #42
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217966243
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 06:08 schreef livelink het volgende:
Ik krijg bij dit soort topics altijd het gevoel dat de spijt en het verdriet pas hard toeslaat op het moment dat je ziet dat de ander verder gaat. Op zich ook wel begrijpelijk hoor, maar het verandert niks aan de redenen waarom je de relatie hebt verbroken.
Precies, de twijfels komen weer terug als je het aan maakt. Sterkte, TS.
Hier moet je even doorheen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 17 juni 2025 @ 06:51:18 #43
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217966306
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 23:21 schreef Lennard53 het volgende:
Ik wil het niet goedmaken maar voel me wel schuldig. Het was niet dagelijks hoor dat ze me "lastigviel" met haar problemen. We zagen elkaar ook lang niet elke dag. Maar het was voor haar abrupt denk ik. Ze wist dat ik niet zoveel voor haar voelde dan zij voor mij maar dit had ze niet verwacht. Ik ben eigenlijk tot de één na laatste dag blijven zeggen dat ik van haar hield en toen hadden we een gesprek over de toekomst en uitte ik al mijn twijfels.
Wat mij wel pijn doet is dat ik erachter ben gekomen (social media) dat ze alweer gedate heeft. Terwijl ze zei dat ik haar grote liefde was.
Dus ook niet goed van haar.
Je kan lullen wat je wilt, je had er gewoon geen zin meer in. En dat mag.
Zeker na een jaartje.
Gevoelens kan je niet afdwingen.
Dus als jij geen gevoel meer hebt om verder te gaan beter zo.
En je mag ook tegenover jezelf toegeven dat je geen zin hebt in haar lastige puberdochter.

Je zal de eerste en de laatste niet zijn die een relatie verbreekt.
En dat schuldige gevoel ebt wel weg.

Bedenk je maar dat haar problemen er al waren voordat jij in beeld kwam dus daar heb jij geen schuld aan.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 07:10:18 #44
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217966381
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 23:54 schreef Iceage het volgende:

[..]
Uiteraard, Wat ik zou doen is toch kijken of ze open staat voor een gesprek met jou omtrent de onstane situatie en hoe jij je er nu over voelt.

Sterkte.
Ben je wel lekker?
Wat heeft dat voor nut?
Nakaarten over een relatie die een jaartje geduurd heeft en dan energie steken in een pleister die er al afgetrokken is?
Gewoon alletwee verder.
  Spellchecker dinsdag 17 juni 2025 @ 07:43:27 #45
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217966475
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 06:08 schreef livelink het volgende:
Social media zijn hier ook funest :Y
  dinsdag 17 juni 2025 @ 07:48:34 #46
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217966502
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2025 22:16 schreef Lennard53 het volgende:
wel een stuk jonger dan mij. Ik 53 en zij 36.
Speelt dit ook geen rol?
Jij hebt al een beetje de leeftijd dat bij de meeste anderen de kinderen al gevlogen zijn en beide partners het wat rustiger aan gaan doen. Zowel prive als werk als het even kan.

Heb je er op jouw leeftijd dan nog wel de puf voor om met een hulpbehoevende partner en een lastige puber te gaan zitten? Niet denigrerend of verwijtend bedoeld?
pi_217966514
De relatie is over. En daarmee is het klaar. TS is immers geen jongvolwassene meer. Ik lees overigens vooral een hoop gejammer. De ex van TS gebruikte slaapmedicatie en sliep weinig. Daar had natuurlijk vooral zijn ex last van, maar voor TS was het “heel heftig”. Hoezo? Hij kon gewoon slapen. Ze woonden niet samen. Zijn ex had een puberdochter van 17. Maar die blijft toch niet altijd puber? Daar kun je toch iets omheen organiseren als het niet klikt? Blijft over dat zijn ex ongeveer zes keer per jaar in een depressie belandde. Dat is zwaar. Maar het klinkt toch vooral alsof TS en zijn ex nooit goed met elkaar hebben gecommuniceerd. De ene dag is ze nog zijn schatje. De andere dag maakt hij het uit. Want dat de relatie wat benauwd aanvoelt, daarover hadden ze toch gewoon het gesprek kunnen aangaan? Maar zoals TS de relatie beschrijft klinkt die al niet erg gezond. Verlatingsangst speelde haar mogelijk partte. Maar het is uit. Klaar.
  dinsdag 17 juni 2025 @ 07:52:00 #48
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_217966518
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2025 07:50 schreef Groepfunder het volgende:
De relatie is over. En daarmee is het klaar. TS is immers geen jongvolwassene meer. Ik lees overigens vooral een hoop gejammer. De ex van TS gebruikte slaapmedicatie en sliep weinig. Daar had natuurlijk vooral zijn ex last van, maar voor TS was het “heel heftig”. Hoezo? Hij kon gewoon slapen. Ze woonden niet samen. Zijn ex had een puberdochter van 17. Maar die blijft toch niet altijd puber? Daar kun je toch iets omheen organiseren als het niet klikt? Blijft over dat zijn ex ongeveer zes keer per jaar in een depressie belandde. Dat is zwaar. Maar het klinkt toch vooral alsof jullie nooit goed met elkaar hebben gecommuniceerd. De ene dag is ze nog jouw schatje. De andere dag maak jij het uit. Want dat de relatie wat benauwd aanvoelt, daarover hadden jullie toch gewoon het gesprek kunnen aangaan? Maar zoals jij jullie relatie beschrijft klinkt die al niet erg gezond. Verlatingsangst speelde haar mogelijk partte. Maar het is uit. Klaar.
Dit
Plus hebben we het over een relatie van een jaar.
pi_217966681
TS maakt het uit en daarna gaat zij verder met haar leven, ja dat zou verboden moeten worden, sorry TS maar ik vind je een beetje een dramaqueen
pi_217966793
quote:
Keuzes als deze maak je op je gevoel en niet op je ratio. De gehele uitleg die je geeft is je ratio die je keuzes op gevoel probeert te duiden. Volgens mij is het veel eerlijker, ook naar je ex, om te zeggen van er zat niet meer in. Want als je smoorverliefd was dan hadden alle argumenten die je nu gebruikt waarom het uit gaat geen enkel probleem geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')