Ja dit. Masberum en zijn gedoe, inclusief het gevolg daarvan hoeft niet in dit topic.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:50 schreef Lennard53 het volgende:
Jongens kunnen we het alsjeblieft houden bij mijn topic. Ik heb echt feedback nodig. Zou ik mijn ex rot hebben behandeld en had ik meer geduld moeten hebben?
Als je een eerlijk antwoord wil, dan is dat wat mij betreft twee keer ja.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:50 schreef Lennard53 het volgende:
Jongens kunnen we het alsjeblieft houden bij mijn topic. Ik heb echt feedback nodig. Zou ik mijn ex rot hebben behandeld en had ik meer geduld moeten hebben?
Is nu een gepasseerd station.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:50 schreef Lennard53 het volgende:
Je hebt het zelf veroorzaakt, wees dan nu ook een volwassen kerel en deal er mee (Zeker midden in de nacht)quote:Op dinsdag 17 juni 2025 00:45 schreef Lennard53 het volgende:
Is er alsjeblieft nog iemand online ik heb zoveel verdriet
Jaquote:Op maandag 16 juni 2025 23:50 schreef Lennard53 het volgende:
Precies, de twijfels komen weer terug als je het aan maakt. Sterkte, TS.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:08 schreef livelink het volgende:
Ik krijg bij dit soort topics altijd het gevoel dat de spijt en het verdriet pas hard toeslaat op het moment dat je ziet dat de ander verder gaat. Op zich ook wel begrijpelijk hoor, maar het verandert niks aan de redenen waarom je de relatie hebt verbroken.
Je kan lullen wat je wilt, je had er gewoon geen zin meer in. En dat mag.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:21 schreef Lennard53 het volgende:
Ik wil het niet goedmaken maar voel me wel schuldig. Het was niet dagelijks hoor dat ze me "lastigviel" met haar problemen. We zagen elkaar ook lang niet elke dag. Maar het was voor haar abrupt denk ik. Ze wist dat ik niet zoveel voor haar voelde dan zij voor mij maar dit had ze niet verwacht. Ik ben eigenlijk tot de één na laatste dag blijven zeggen dat ik van haar hield en toen hadden we een gesprek over de toekomst en uitte ik al mijn twijfels.
Wat mij wel pijn doet is dat ik erachter ben gekomen (social media) dat ze alweer gedate heeft. Terwijl ze zei dat ik haar grote liefde was.
Dus ook niet goed van haar.
Ben je wel lekker?quote:Op maandag 16 juni 2025 23:54 schreef Iceage het volgende:
[..]
Uiteraard, Wat ik zou doen is toch kijken of ze open staat voor een gesprek met jou omtrent de onstane situatie en hoe jij je er nu over voelt.
Sterkte.
Social media zijn hier ook funestquote:Op dinsdag 17 juni 2025 06:08 schreef livelink het volgende:
Ik krijg bij dit soort topics altijd het gevoel dat de spijt en het verdriet pas hard toeslaat op het moment dat je ziet dat de ander verder gaat. Op zich ook wel begrijpelijk hoor, maar het verandert niks aan de redenen waarom je de relatie hebt verbroken.
Speelt dit ook geen rol?quote:Op maandag 16 juni 2025 22:16 schreef Lennard53 het volgende:
wel een stuk jonger dan mij. Ik 53 en zij 36.
Ditquote:Op dinsdag 17 juni 2025 07:50 schreef Groepfunder het volgende:
De relatie is over. En daarmee is het klaar. TS is immers geen jongvolwassene meer. Ik lees overigens vooral een hoop gejammer. De ex van TS gebruikte slaapmedicatie en sliep weinig. Daar had natuurlijk vooral zijn ex last van, maar voor TS was het “heel heftig”. Hoezo? Hij kon gewoon slapen. Ze woonden niet samen. Zijn ex had een puberdochter van 17. Maar die blijft toch niet altijd puber? Daar kun je toch iets omheen organiseren als het niet klikt? Blijft over dat zijn ex ongeveer zes keer per jaar in een depressie belandde. Dat is zwaar. Maar het klinkt toch vooral alsof jullie nooit goed met elkaar hebben gecommuniceerd. De ene dag is ze nog jouw schatje. De andere dag maak jij het uit. Want dat de relatie wat benauwd aanvoelt, daarover hadden jullie toch gewoon het gesprek kunnen aangaan? Maar zoals jij jullie relatie beschrijft klinkt die al niet erg gezond. Verlatingsangst speelde haar mogelijk partte. Maar het is uit. Klaar.
Keuzes als deze maak je op je gevoel en niet op je ratio. De gehele uitleg die je geeft is je ratio die je keuzes op gevoel probeert te duiden. Volgens mij is het veel eerlijker, ook naar je ex, om te zeggen van er zat niet meer in. Want als je smoorverliefd was dan hadden alle argumenten die je nu gebruikt waarom het uit gaat geen enkel probleem geweest.quote:Op maandag 16 juni 2025 23:50 schreef Lennard53 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |