quote:Op maandag 16 juni 2025 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De folie complimenteert wulpse rondingen.
Je las het goed beeb. Iets voor ¤59 voor een mini-tube ofzoquote:Op maandag 16 juni 2025 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik lees dat als een what the fuck crème
Wtf staat vast ook ergens anders voor
Folie voor je wulpse rondingen. Ik had het niet beter kunnen zeggen dan @DeZwabberquote:Op maandag 16 juni 2025 19:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Folie natuurlijk
Ik ben trots, ik heb de neiging om ja te antwoorden weerstaan, complimentje voor mezelf
Dit is toch wel een heel mooi compliment voor @MizzezAmyquote:Op maandag 16 juni 2025 19:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De folie complimenteert wulpse rondingen.
Het wordt alleen maar erger nog lijkt wel.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hopen dat het snel weer weg is
Beterschap
fuck crème? Is dat glijmiddel?quote:Op maandag 16 juni 2025 19:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik lees dat als een what the fuck crème
Wtf staat vast ook ergens anders voor
Ah ja, dat wulpse rondingen kwam van @loveislikeakissquote:Op maandag 16 juni 2025 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Misschien toch bondage maar eens vragen dan
Ja, schaamteloos gestolen van lilak.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, dat wulpse rondingen kwam van @:loveislikeakiss
Misschien is dat de trigger geweest. Vond het een mooie reactie
quote:Op maandag 16 juni 2025 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig, ik weet niet waar je het over hebt
quote:Op maandag 16 juni 2025 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, schaamteloos gestolen van lilak.
Beter goed gestolen, dan slecht gewikkeldquote:Op maandag 16 juni 2025 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, schaamteloos gestolen van lilak.
Preciesquote:Op maandag 16 juni 2025 19:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter goed gestolen, dan slecht gewikkeld
quote:Op maandag 16 juni 2025 19:43 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Was in ieder geval toepasselijk want rondingen komen mooi uit in de folie.
Hoe is dit niet ingewikkeldquote:Op maandag 16 juni 2025 19:54 schreef DeZwabber het volgende:
Het komt nu pas in mij op dat zowel wikkelen als ontwikkelen blijkbaar tot mijn interesses behoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |