SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
quote:Op maandag 16 juni 2025 18:58 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ja en dan de lepra-variant. Voor het eerst in 20 jaar weer in deze extreme mate.
En ik heb ook nog psoriasis uitbraken op mijn handen en voeten![]()
Oh en een puistenuitbraak in mijn gezicht.
Wat verdriet en stress hebben al niet met je doet![]()
![]()
Volgens mij klopt de tt niet echt
Let's take the long way home, love is burning slowly
Aparte woordvolgorde gekozen u welAlways remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
quote:![]()
Misschien ben ik daarom zo moe, in teveel dromen rondgerend
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Mwa,haastig spoed is zelden goedquote:
Misschien kan een mod het ff fiksen
watOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik ga woensdag shoppen met mijn vader en dus ook naar de drogist.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien even wat halen morgen bij de drogist of apotheker?
Van alles wat dus
Heb al allergiepilletje ingenomen. Helpt tegen de jeuk ook dacht ik. Of ik krijg er juist jeuk van![]()
![]()
ja wat moet het worden danOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vul hier u TT inLet's take the long way home, love is burning slowly
lummelOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:
(Tenzij het is omdat mn posts te ingewikkeld zijn)
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Misschien ben je daar wel weer allergisch voorquote:Op maandag 16 juni 2025 19:16 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ik ga woensdag shoppen met mijn vader en dus ook naar de drogist.
Heb al allergiepilletje ingenomen. Helpt tegen de jeuk ook dacht ik. Of ik krijg er juist jeuk van
Down this country road tonight. 🎵
Forum Opties Forumhop: Hop naar: