Bekijk deze YouTube-videoquote:Only one man has the particular set of skills - to lead Police Squad and save the world.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door GGMM op 18-06-2025 12:08:01 ]
Leslie Nielsen is ook geen grapjas. De clue is juist dat je een serieuze acteur neerzet, zodat je de humor gortdroog kan houden.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:33 schreef Karina het volgende:
Nou Liam Neeson vind ik niet echt een grapjas eigenlijk. En toen ik de foto zag van Paul Walter dacht ik dat het Chumlee was van Pawn Stars
Eerst Trailer kijken, dan pas nadenken of je die vraag nog wil stellenquote:
Dat met die oven schoonmaken was wel grappigquote:Op maandag 16 juni 2025 22:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Eerst Trailer kijken, dan pas nadenken of je die vraag nog wil stellen
Leslie Nielsen was ook geen grapjas voor Naked Gun. Dat is juist de bedoeling. Perfect gecast dus.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:33 schreef Karina het volgende:
Nou Liam Neeson vind ik niet echt een grapjas eigenlijk. En toen ik de foto zag van Paul Walter dacht ik dat het Chumlee was van Pawn Stars
Dit. Toen ik klikte hield ik m'n hart vast. Maar dit kan wel wat worden.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:35 schreef Elan het volgende:
Dit is zo'n krankzinnige cast dat het nog wel eens leuk kan gaan worden ook.
Ironie is een serieuze zaak hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 13:11 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ik denk dat als je naar dit soort films gaat je niet al te kritisch moet zijn maar gewoon moet lachen. Het is geen reboot van Titanic of Mission impossible.
Ik kan trouwens legers acteurs bedenken die het slechter zouden doen dan Neeson.
Voor Airplane en dat was bijna een decennium voor de eerste Naked Gun.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 10:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leslie Nielsen was ook geen grapjas voor Naked Gun. Dat is juist de bedoeling. Perfect gecast dus.
Ik denk ook dat ze die kant op gaan. Veel oude grappen herhalen in een nieuw jasje. Stukje nostalgie oproepen.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 21:51 schreef TLC het volgende:
Nu moet Liam Neeson King Charles per ongeluk van het balkon af flikkeren
Volgende week op tv.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 20:16 schreef BasNijmegen het volgende:
Hier ga ik eens even goed voor zitten. Als ze de oude films een (piepklein) beetje kunnen evenaren, dan ben ik al blij. Ik laat mij verrassen.
Alsof Leslie Nielsen een begenadigd acteur was. Verder is er toch een monotone gezichtsuitdrukking nodig ?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 09:03 schreef Danny het volgende:
Zonder Zucker/Abrahams/Zucker gaat dit imo een complete flop worden. Het is verre van simpel om absurde humor te maken. Velen hebben het geprobeerd, maar nooit zo goed als Police Squad, Airplane, Naked Gun. Daarbij was Leslie Nielsen een serieuze en goeie acteur. Neeson is niet bepaald een acteertalent. Hij heeft eigenlijk maar één gezichtsuitdrukking en is nogal monotoon in zijn 'delivery'
Leslie speelde in reclames van Dutchtone.quote:Op maandag 16 juni 2025 22:51 schreef de_boswachter het volgende:
Leslie Nielsen god. Telford reclame met Leslie was episch. Zo jammer dat hij de pijp uit is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |