Doe een voorbeeld danquote:Op maandag 16 juni 2025 18:30 schreef Mikeytt het volgende:
Waar hebben ze die voor nodig??? Wees niet zo gierig en deel wat met de rest
Volgens mij is het de bedoeling dat jij hier ook je kontje toont.quote:
Hoezo, waar heb jij die voor nodig?quote:Op maandag 16 juni 2025 18:30 schreef Mikeytt het volgende:
Waar hebben ze die voor nodig??? Wees niet zo gierig en deel wat met de rest
Deze is geen heteroquote:
Over het algemeen worden mannen niet dik rond de heupen maar meer rond hun buik/maagstreek.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:52 schreef marretak het volgende:
Als je als man iets dikker word gaan ook saaie mensen , m/v, ongewenst je reet aanraken op zijn tijd, ene keer omdat ze geil zijn en tweede keer omdat ze gedoe of vechten willen,
feitelijk dus wat zou heten ook : milde aanranding,
Ja of teveel zitvlees gekweekt?quote:Op maandag 16 juni 2025 18:59 schreef Hiddendoe het volgende:
Over het algemeen worden mannen niet dik rond de heupen maar meer rond hun buik/maagstreek.
Soort skippybal op kippenpootjes dus.
Nooit gezien bij mannen. Hetero's noch homo's.quote:
Dus deze man zou niet heteroseksueel zijn omdat???!!!quote:Op maandag 16 juni 2025 18:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ehm, ik dacht dat het over hetero mannen ging.
...omdat het een homo is.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:12 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dus deze man zou niet heteroseksueel zijn omdat???!!!
Mwaaagh omdat ik in het heden iets meer buik heb, moeten ook mijn rug en bilspieren harder werken om heel het zooitje te dragen,quote:Op maandag 16 juni 2025 19:02 schreef Hiddendoe het volgende:
Nooit gezien bij mannen. Hetero's noch homo's.
Wel bij vrouwen. Die hebben op die plek nu eenmaal meer vet.
Miskien ok niequote:
Een heteroseksuele man zou nooit op deze manier pronken met zijn achterwerk.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:12 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dus deze man zou niet heteroseksueel zijn omdat???!!!
Nee, hij is geen hetero. Dat homo's pronken met hun indrukwekkende billies, is niets nieuws onder de zon.quote:
Ik zou er verder geen probleem van maken.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee, hij is geen hetero. Dat homo's pronken met hun indrukwekkende billies, is niets nieuws onder de zon.
Spijkerbroek oogt mooi, ook bij man dus,quote:
Geldt.quote:Op maandag 16 juni 2025 20:13 schreef marretak het volgende:
[..]
Spijkerbroek oogt mooi, ook bij man dus,
maar trainingsbroek zit veeeeeel lekkerder?
keuzes keuzes...
ook bij de man geld : wie knap wil zijn moet pijn llijden?
Nee, dat was wel duidelijk.quote:Op maandag 16 juni 2025 19:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik zou er verder geen probleem van maken.
Owww ok sorryquote:
Aja je ken hem ( de achterwerk) lastig te koop aan gaan bieden voor 1 miljoen en dan kijken of vrezen wat er precies op afgaat komen?quote:Op maandag 16 juni 2025 20:39 schreef Durmada het volgende:
Ik hoor wel vaak dat ik voor een man een geweldige kont heb, maar ik heb er idd bijna niks aan.
Douwde ze de reet echt midden in je bek?quote:Op maandag 16 juni 2025 21:39 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zag laatst een vrouw in de supermarkt die had een reet zo groot dat ik me verbaasde dat er niet allemaal supermarkt producten tegen haar kont aanvlogen door de zwaartekracht die het moest genereren
Het was gewoon smerig
Zo kan je toch niet leven? Hoe moet je dan je reet schoonmaken?
Ze liep door het gangpad en kwam bijna van kant tot kantquote:Op maandag 16 juni 2025 21:53 schreef marretak het volgende:
[..]
Douwde ze de reet echt midden in je bek?
of had je nog kans te ontsnappen maar ok toch bleven je ogen er aan ( de reet ) vast plakken?
Heb je geen werkend navigatie kompas?quote:Op maandag 16 juni 2025 23:10 schreef MMaRsu het volgende:
Ze liep door het gangpad en kwam bijna van kant tot kant
Die reet had ie laten zetten toen ie nog homo was, inmiddels zit ie in een hetero relatie, loop je dan met je ganzenreetquote:
Dit wist ik niet over Danny Gloverquote:Op woensdag 18 juni 2025 23:34 schreef Cockwhale het volgende:
TS bedoelt denk ik zo'n Danny Glover reet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |