Het zou minstens twee weken duren, al denk ik dat we daar makkelijk overheen gaanquote:
Je zou kunnen proberen wat argumenten aan te dragen.quote:
Lebanon en gaza zouden ook een paar weekjes duren in eerste instantie.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:46 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het zou minstens twee weken duren, al denk ik dat we daar makkelijk overheen gaan
Nice.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:49 schreef ACT-F het volgende:
The condition of the glass building of the Seda and Simamili after the Israeli attack
[ x ]
Dit wordt gewoon een grote regionale oorlog.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lebanon en gaza zouden ook een paar weekjes duren in eerste instantie.
al gedaan eerder. geen zin in herhalen.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je zou kunnen proberen wat argumenten aan te dragen.
Ja dat roept ie al de hele tijd. Benieuwd wat voor deal hij nog wil nu Iran weerloos klappen vangt.quote:
Cheap oil denk ik?quote:Op maandag 16 juni 2025 17:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat roept ie al de hele tijd. Benieuwd wat voor deal hij nog wil nu Iran weerloos klappen vangt.
zie. 2 dagen nog,,quote:Op maandag 16 juni 2025 17:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat roept ie al de hele tijd. Benieuwd wat voor deal hij nog wil nu Iran weerloos klappen vangt.
Als het komende donderdag nog aan de gang is krijg ik een flesje wijn van je. Als het donderdag klaar is, krijg jij er een van mij. Deal?quote:
Het zou inderdaad dom zijn om het religieuze regime nu nog te laten wegkomen. En dat kun je de bevolking aan niet aandoen.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
neuh.quote:Op maandag 16 juni 2025 17:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als het komende donderdag nog aan de gang is krijg ik een flesje wijn van je. Als het donderdag klaar is, krijg jij er een van mij. Deal?
* Rodgrod grijpt popcornquote:Op maandag 16 juni 2025 18:00 schreef koffiekoekjes het volgende:
[ x ]
Over een paar uurtjes is het donker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |