quote:Op maandag 16 juni 2025 17:40 schreef devzero het volgende:
kennt?
Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing
Niemandquote:Op maandag 16 juni 2025 17:40 schreef devzero het volgende:
kennt?
Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing Poing
Ongelooflijk. Ik had gedacht dat niemand de titel zou kunnen radenquote:Op maandag 16 juni 2025 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jawel.
Rotterdam Termination Source
hardcore
quote:
Ken ik nietquote:
Ik wist gelijk welk hardcore nummer je bedoeldequote:Op maandag 16 juni 2025 17:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Ik had gedacht dat niemand de titel zou kunnen raden
quote:Op maandag 16 juni 2025 17:40 schreef devzero het volgende:
kennt?
Je kent een of ander duits niemendalletje uit 1982 niet? Maar waarschijnlijk kent 99.99999999999% van de wereld bevolking dat nummer nietquote:
Misschien overdreef ik een beetjequote:Op maandag 16 juni 2025 17:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kent een of ander duits niemendalletje uit 1982 niet? Maar waarschijnlijk kent 99.99999999999% van de wereld bevolking dat nummer niet
quote:This calculation results in a number much less than one person. Specifically, it is about 0.00082356 people.
Alleen mario390quote:Op maandag 16 juni 2025 17:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kent een of ander duits niemendalletje uit 1982 niet? Maar waarschijnlijk kent 99.99999999999% van de wereld bevolking dat nummer niet
Hey ouwe bolkertquote:
Gelijk heb je - niet doen als je geen zin hebt.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
Niet naar de kermis. Geen behoefte aan.
Heb wel een kermisfriet gegeten na dagbesteding om 16u.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gelijk heb je - niet doen als je geen zin hebt.
wat bedoelt dat ?quote:Op maandag 16 juni 2025 18:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Geen idee
Maar goed, ik ben afepeigerd.
Valt nog mee. Maar ik ben zo'n sukkel die dan lekker bezig is en de tijd vergeet.quote:
oei. Nouja, het zit erop, de avond is begonnen.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Valt nog mee. Maar ik ben zo'n sukkel die dan lekker bezig is en de tijd vergeet.
Dat en na zessen gaan de bussen nog maar eens in het half uur. En die mis ik dan nog wel eens, om dezelfde reden
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 16 juni 2025 18:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oei. Nouja, het zit erop, de avond is begonnen.
Totale uitslag hier van het wandelen hier in de zon.quote:
Ik plof op de bankquote:
Vanmiddag wel, toen de zon niet scheenquote:Op maandag 16 juni 2025 18:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Vind nog wel meevallen eigenlijk. Zonder vest vind ik het te koud
Zonnen allergie?quote:Op maandag 16 juni 2025 18:46 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Totale uitslag hier van het wandelen hier in de zon.
Zet hier een giro 555 actie op voor mijn lepra.
Damzzzzz!
In de zon is het lekker warm inderdaadquote:Op maandag 16 juni 2025 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vanmiddag wel, toen de zon niet scheen
Maar met de zon ia het warm
quote:Op maandag 16 juni 2025 18:48 schreef JellyBelly. het volgende:
7UpJeroengebrokenglasBOLK wel
@:gebrokenglas
[ link | afbeelding ]
7up verhaal ?quote:Op maandag 16 juni 2025 18:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je dat gekocht naar aanleiding van dat 7up verhaal van mij?
quote:Op maandag 16 juni 2025 18:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je dat gekocht naar aanleiding van dat 7up verhaal van mij?
Veters ook geschriktquote:Op maandag 16 juni 2025 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb net beide schoenen aangetrokken, dus dat zit goed.
is lied hoorquote:Op maandag 16 juni 2025 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb net beide schoenen aangetrokken, dus dat zit goed.
Ja en dan de lepra-variant. Voor het eerst in 20 jaar weer in deze extreme mate.quote:
Misschien even wat halen morgen bij de drogist of apotheker?quote:Op maandag 16 juni 2025 18:58 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ja en dan de lepra-variant. Voor het eerst in 20 jaar weer in deze extreme mate.
En ik heb ook nog psoriasis uitbraken op mijn handen en voeten![]()
Oh en een puistenuitbraak in mijn gezicht.
Wat verdriet en stress hebben al niet met je doet
quote:Op maandag 16 juni 2025 18:58 schreef JellyBelly. het volgende:
[..]
Ja en dan de lepra-variant. Voor het eerst in 20 jaar weer in deze extreme mate.
En ik heb ook nog psoriasis uitbraken op mijn handen en voeten![]()
Oh en een puistenuitbraak in mijn gezicht.
Wat verdriet en stress hebben al niet met je doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |