Ik ken het ook niet. Nu welquote:Op maandag 16 juni 2025 12:24 schreef austenamsterdam het volgende:
Een deurspanner! Wow, nog nooit van gehoord. (Is dit algemene kennis die toevallig aan mij voorbij is gegaan?)
Live streaming naar reddit, mag ik hopen?quote:Op maandag 16 juni 2025 12:30 schreef ReplaR het volgende:
Is een wifi antenne, ergens anders zit een Webcam verstopt.
Me Tooquote:Op maandag 16 juni 2025 14:26 schreef Vonkenboer het volgende:
Nog nooit van een deurspanner gehoord. Weer wat geleerd!
Dat is niet helemaal waar. Bij lange lengtes zoals in keukendeuren wordt het ook toegepast en dat is geplastificeerd spaanplaat.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 11:23 schreef archito het volgende:
Ik kende het ook niet. Bij fineer is dat natuurlijk ook nooit nodig en niet veel kasten worden nog massief gemaakt. Dus dat zal de reden zijn, massief hout werkt altijd meer.
Nog meer geleerdquote:Op woensdag 18 juni 2025 22:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Bij lange lengtes zoals in keukendeuren wordt het ook toegepast en dat is geplastificeerd spaanplaat.
Het had natuurlijk net zo'n vervolg kunnen hebben als een zeker topic over een kledingrekquote:Op donderdag 19 juni 2025 11:27 schreef Kopiko het volgende:
Topic met een teleurstellend korte deurspannerboog
Ook hier Wow ! en weer wat geleerd.quote:Op maandag 16 juni 2025 12:08 schreef luciferhout het volgende:
Is een deurspanner denk ik: https://www.meubelbeslago(...)anaf-2338-mm-2-stuks
Maar kan het een reeds kromme deur recht trekken?quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:03 schreef Bart2002 het volgende:
Na me enigszins ingelezen te hebben valt dit in dezelfde categorie als de "vuilafscheider" in de CV wereld.
Een placebo cq onzin artikel. Volkomen overbodig maar toch maar nemen "voor de zekerheid".
Het ding in kwestie kan er met geen onmogelijkheid voor zorgen dat de deur wel of niet kromt trekt. Dit doet volledig niets.
Het speelt allemaal in op de goedgelovigheid van de mens van baat het niet dan schaadt het niet. Maar je betaalt wel meer voor onzin met een verlengsnoer.
Als je even goed nadenkt dan begrijp je dat als een deur de behoefte heeft om krom te trekken zo'n fake veertje daar niks aan gaat doen. Maar de gemiddelde mens gelooft in flauwekul en houdt daardoor dit soort onzin in stand. DAT het te koop is met een onzinverhaal erbij zegt niet dat het werkt. En dat doet het ook gegarandeerd nooit.
Ook u Brutus... Geloof dit soort onzin toch niet.quote:
Nee natuurlijk niet. Het is aperte pure flauwekul.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar kan het een reeds kromme deur recht trekken?
Of het nu werkt of niet, ik had er nog nooit van gehoord en nu wel.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:10 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ook u Brutus... Geloof dit soort onzin toch niet.
De wondere wereld van onzinartikelen. Het is m.i. een zoethoudertje en het probleem naar de toekomst schuiven voor leveranciers en verkopers van inferieur product.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:14 schreef sigme het volgende:
[..]
Of het nu werkt of niet, ik had er nog nooit van gehoord en nu wel.
Hoe kom je daar bij? Ervaring in?quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Het is aperte pure flauwekul.
Als een deur die niet echt spotgoedkoop is krom trekt moet je garantie claimen daar waar ie gekocht is. Dit omdat de deur dan niet deugt. Ze trekken wel krom maar dat komt door een slecht product. Deze "oplossing" gaat het niet doen.
Ik had eigenlijk een beetje hoop voor enkele originele deuren uit onze jaren '30 woning, daarvan is de garantie inmiddels wel verlopenquote:Op donderdag 19 juni 2025 21:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als een deur die niet echt spotgoedkoop is krom trekt moet je garantie claimen daar waar ie gekocht is. Dit omdat de deur dan niet deugt. Ze trekken wel krom maar dat komt door een slecht product. Deze "oplossing" gaat het niet doen.
Al het hout werkt en trekt krom goedkoop of duur maakt niets uit. De enige uitzondering is Surinaams hardhout.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:12 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Uhm op beide onderdelen fout.quote:Op donderdag 19 juni 2025 21:03 schreef Bart2002 het volgende:
Na me enigszins ingelezen te hebben valt dit in dezelfde categorie als de "vuilafscheider" in de CV wereld.
Een placebo cq onzin artikel. Volkomen overbodig maar toch maar nemen "voor de zekerheid".
Het ding in kwestie kan er met geen onmogelijkheid voor zorgen dat de deur wel of niet kromt trekt. Dit doet volledig niets.
Het speelt allemaal in op de goedgelovigheid van de mens van baat het niet dan schaadt het niet. Maar je betaalt wel meer voor onzin met een verlengsnoer.
Als je even goed nadenkt dan begrijp je dat als een deur de behoefte heeft om krom te trekken zo'n fake veertje daar niks aan gaat doen. Maar de gemiddelde mens gelooft in flauwekul en houdt daardoor dit soort onzin in stand. DAT het te koop is met een onzinverhaal erbij zegt niet dat het werkt. En dat doet het ook gegarandeerd nooit.
Misschien een tegenvallend antwoord: Ben toevallig dit een keer tegengekomen in een kast en vroeg mij af wat het wasquote:Op donderdag 19 juni 2025 14:42 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ook hier Wow ! en weer wat geleerd.
Maar hoe wist jij dit?
Ik had besloten het grapje niet te makenquote:Op maandag 23 juni 2025 00:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Al het hout werkt en trekt krom goedkoop of duur maakt niets uit. De enige uitzondering is Surinaams hardhout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |