abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217958185
Mijn jongste kindje heeft een brief geschreven op school dat we wou dat papa minder 'cola' ging dirnken :'( Cola staat voor bier maar ik weet niet of ze dat echt door heeft. Die brief met een mooie tekening kreeg ik vandaag. Mijn hart is kapot :'( En na 3 uur tijd was ze ook weer weggenomen maar ze wou me dat wel graag geven :'(
  zondag 15 juni 2025 @ 23:16:21 #2
319979 Fok-it
All is well
pi_217958192
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 23:15 schreef Masberum het volgende:
Cola staat voor bier maar ik weet niet of ze dat echt door heeft.
Denk dat ze het beter door heeft dan jijzelf
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_217958221
En nu?
pi_217958227
quote:
Mijn jongste kindje heeft een brief geschreven op school dat we wou dat papa minder 'cola' ging dirnken :'( Cola staat voor bier maar ik weet niet of ze dat echt door heeft. Die brief met een mooie tekening kreeg ik vandaag. Mijn hart is kapot :'( En na 3 uur tijd was ze ook weer weggenomen maar ze wou me dat wel graag geven :'(
Als het je echt raakt en het iets met je doet ga je er wat aan doen ipv topics openen bij iedere bierscheet.
  Spellchecker zondag 15 juni 2025 @ 23:28:38 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_217958268
Laat dit alsjeblieft een wake-up call zijn! Kleine potjes hebben grote oren, ze horen en zien meer dan je denkt. Je kind wil dat je minder gaat drinken. In andere topics schrijf je meer in het leven van je kinderen te willen zijn. Doe dan wat aan je drinken... Je drinkt je eigen kinderen uit je leven.

Kom op joh, als je het niet voor jezelf kan doen, doe het dan voor de kinderen !
pi_217958282
quote:
TR gezet, het zoveelste alcohol topic van deze TS, we weten allemaal waar dit naar toe gaat
pi_217958299
quote:
Je hebt de hele tijd volgehouden dat je kinderen (8 en 10 jaar, toch?) niks doorhadden.
Blijkbaar had je dat mis.

Hoe ga je verder met deze kennis?
Wat wil je met dit topic?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_217958321
Ik vind het trouwens best schadelijk dat die kinderen bang gemaakt worden voor "cola". Natuurlijk is cola niet super gezond, maar niet de dader in het verhaal. Cola hoort een onschuldige verwennerij te zijn, geen gevaarlijk goedje waar papa teveel van drinkt
pi_217958327
Scheelt dat ze maar 3 uur bij je was hopelijk heb je die tijd zonder cola kunnen doorstaan
  Spellchecker zondag 15 juni 2025 @ 23:49:06 #11
197773 crew  maily
pi_217958336
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 23:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Denk dat ze het beter door heeft dan jijzelf
De juf zal het ook wel weten nu.
pi_217958353
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 23:49 schreef maily het volgende:

[..]
De juf zal het ook wel weten nu.
Naja, toen ik nog op de PABO zat mocht ik van een leerkracht over een leerling (waar het overduidelijk slecht mee ging) geen veilig thuis mogen bellen, ivm de goede naam van de school. Dus ik heb daar weinig/geen vertrouwen in

(net zoals voor mijn broer en ik nooit aan de bel getrokken is)

Als een instituut oogkleppen heeft is het het onderwijs wel

Ja, ik ben cynisch :N
  Spellchecker zondag 15 juni 2025 @ 23:57:22 #13
197773 crew  maily
pi_217958357
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 23:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Naja, toen ik nog op de PABO zat mocht ik van een leerkracht over een leerling (waar het overduidelijk slecht mee ging) geen veilig thuis mogen bellen, ivm de goede naam van de school. Dus ik heb daar weinig/geen vertrouwen in

(net zoals voor mijn broer en ik nooit aan de bel getrokken is)

Als een instituut oogkleppen heeft is het het onderwijs wel

Ja, ik ben cynisch :N
Die juf hoeft daar verder niks mee te doen.
De moeder heeft vast ook school ingelicht dat ze gescheiden zijn.
pi_217958368
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 23:36 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
TR gezet, het zoveelste alcohol topic van deze TS, we weten allemaal waar dit naar toe gaat
Ja door users zoals jij. Die niet inhoudelijk reageren. Wees er maar trots op
  zondag 15 juni 2025 @ 23:59:58 #15
299769 SoS87
FC Utereg
pi_217958376
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 23:58 schreef Masberum het volgende:

[..]
Proost. B:)B
  Spellchecker maandag 16 juni 2025 @ 00:00:05 #16
197773 crew  maily
pi_217958377
quote:

[..]
Ik kan geloven dat je moest huilen. Nadat je kind een brief geschreven had over """cola""".
En vooral nadat ze na drie uur weer weg moest bij je.

Inhoudelijke reactie :Y
pi_217958378
quote:
1s.gif Op zondag 15 juni 2025 23:59 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Proost. B:)B
Zo kinderlijk hinderlijk
pi_217958383
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:00 schreef maily het volgende:

[..]
Ik kan geloven dat je moest huilen. Nadat je kind een brief geschreven had over """cola""".
En vooral nadat ze na drie uur weer weg moest bij je.

Inhoudelijke reactie :Y
"Huilen" is een inhoudelijke reactie. Ben je 100%?
  maandag 16 juni 2025 @ 00:02:21 #19
299769 SoS87
FC Utereg
pi_217958389
Alsof inhoudelijk reageren in jouw topics überhaupt zin heeft.... :')
pi_217958393
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:02 schreef SoS87 het volgende:
Wat kinderlijk weer. Waarom zou je niet volwassen willen reageren?
pi_217958394
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:02 schreef SoS87 het volgende:
Blijven proberen, misschien gaan op den duur de ogen open...
pi_217958400
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:03 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Blijven proberen, misschien gaan op den duur de ogen open...
Door dat soort reacties? Waarom zit je dit soort mensen en reacties te verdedigen? Je bent slimmer dan dat toch? Of kan je echt niet vanuit de derde persoon naar situaties kijken? Ook als ze niet om jou gaan
pi_217958414
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:03 schreef Masberum het volgende:

[..]
Door dat soort reacties? Waarom zit je dit soort mensen en reacties te verdedigen? Je bent slimmer dan dat toch? Of kan je echt niet vanuit de derde persoon naar situaties kijken? Ook als ze niet om jou gaan
Hey, ik heb twee inhoudelijke reacties gegeven
en ik bedoel juist dat we inhoudelijk moeten reageren
pi_217958426
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:03 schreef Masberum het volgende:

[..]
Om even duidelijk te zijn:

quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 23:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Laat dit alsjeblieft een wake-up call zijn! Kleine potjes hebben grote oren, ze horen en zien meer dan je denkt. Je kind wil dat je minder gaat drinken. In andere topics schrijf je meer in het leven van je kinderen te willen zijn. Doe dan wat aan je drinken... Je drinkt je eigen kinderen uit je leven.

Kom op joh, als je het niet voor jezelf kan doen, doe het dan voor de kinderen !
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 23:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het trouwens best schadelijk dat die kinderen bang gemaakt worden voor "cola". Natuurlijk is cola niet super gezond, maar niet de dader in het verhaal. Cola hoort een onschuldige verwennerij te zijn, geen gevaarlijk goedje waar papa teveel van drinkt
pi_217958428
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hey, ik heb twee inhoudelijke reacties gegeven
en ik bedoel juist dat we inhoudelijk moeten reageren
Je eerste reactie was inhoudelijk. Je 2e reactie was flauw en op een reactie dat 'het geen zin heeft om inhoudelijk te reageren'. Niet bepaald nuttig
pi_217958433
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:07 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Om even duidelijk te zijn:
[..]
[..]

Alsof cola een onschuldige verwennerij is
  maandag 16 juni 2025 @ 00:09:25 #27
299769 SoS87
FC Utereg
pi_217958435
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:08 schreef Masberum het volgende:

[..]
Volgens mij is cola niet jou probleem
pi_217958438
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:09 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Volgens mij is cola niet jou probleem
Inhoudelijk reageren is wel die van jou
pi_217958440
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:07 schreef Masberum het volgende:

[..]
Je eerste reactie was inhoudelijk. Je 2e reactie was flauw en op een reactie dat 'het geen zin heeft om inhoudelijk te reageren'. Niet bepaald nuttig
Die tweede reactie is gewoon realiteit.
Het is niet oké dat je kinderen zo over cola gaan denken. Frisdrank is onschuldig en houd je kinderen onschuldig. Als kinderen schrijven dat ze willen dat je minder cola gaat drinken bewijst dat ze door hebben dat het niet goed is wat er gebeurt. En nee, dat kan ik niet in een wollen deken wikkelen.
  maandag 16 juni 2025 @ 00:12:28 #30
299769 SoS87
FC Utereg
pi_217958446
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:09 schreef Masberum het volgende:

[..]
Inhoudelijk reageren is wel die van jou
Je kan beter professionele hulp zoeken ipv topics hier te openen. Maar dat ga je niet doen, je zuipt gewoon door en opent binnenkort weer een topic waar je niks mee doet.
pi_217958449
quote:

[..]
Ja, onschuldiger dan bier iig
Van cola gaat je gedrag en denken niet veranderen, van alcohol wel
En kinderen moeten ook leren dat ongezonde dingen met mate kunnen. Dus ja bewijze van spreken een glaasje cola op zaterdagavond is heel gezond om kinderen te leren met mate van dingen te genieten

Net zoals een snackje of snoepje op zijn tijd heel normaal en gezond is, mits het een verwennerij met mate is

Als kinderen leren dat dingen met mate prima is, worden ze gezonde volwassenen

Zelfs alcohol kan prima zijn, maar wederom met mate. Iets dat jij niet onder controle hebt en dus ongezond
pi_217958450
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Die tweede reactie is gewoon realiteit.
Het is niet oké dat je kinderen zo over cola gaan denken. Frisdrank is onschuldig en houd je kinderen onschuldig. Als kinderen schrijven dat ze willen dat je minder cola gaat drinken bewijst dat ze door hebben dat het niet goed is wat er gebeurt. En nee, dat kan ik niet in een wollen deken wikkelen.
Nee dat kan je niet, je kan het ook niet erger maken dan het is. Cola is niet bepaald gezond. Dat ze door hebben dat het niet gezond is is alleen maar goed juist.
pi_217958451
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:12 schreef SoS87 het volgende:

[..]
Je kan beter professionele hulp zoeken ipv topics hier te openen. Maar dat ga je niet doen, je zuipt gewoon door en opent binnenkort weer een topic waar je niks mee doet.
Bedankt voor het vertrouwen
pi_217958459
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja, onschuldiger dan bier iig
Van cola gaat je gedrag en denken niet veranderen, van alcohol wel
En kinderen moeten ook leren dat ongezonde dingen met mate kunnen. Dus ja bewijze van spreken een glaasje cola op zaterdagavond is heel gezond om kinderen te leren met mate van dingen te genieten

Net zoals een snackje of snoepje op zijn tijd heel normaal en gezond is, mits het een verwennerij met mate is

Als kinderen leren dat dingen met mate prima is, worden ze gezonde volwassenen

Zelfs alcohol kan prima zijn, maar wederom met mate. Iets dat jij niet onder controle hebt en dus ongezond
Jouw reactie is 100% correct. En dat maak ik hier zelden tot nooit mee. Je mag best krediet daaruit nemen want het is extreem zeldzaam
pi_217958473
Ik gun jou en je kinderen en je ex echt het beste. En het is voor jullie allemaal een rot situatie. Oprecht hoop ik dat je uit deze put klimt. Het is echt mogelijk, maar extreem moeilijk. Dat is helemaal te begrijpen... alleen jij bent de enige die deze situatie kan veranderen

Dus kom op joh
pi_217958474
quote:

[..]
Masberum weet je wat tering grappig is

Letterlijk Al jouw reacties tot nu toe hebben niks met dit topic te maken.
Zoveel mensen hebben inhoudelijk gereageerd en daar ga je nieteens op in.
pi_217958476
quote:

[..]
Er zijn wat flauwe reacties gegeven.

Maar ook inhoudelijke, zinnige reacties. Waarop jij inmiddels voorspelbaar reageert: aanvallend op de poster of de focus verleggen van het eigenlijke onderwerp (zoals je in deze post doet).

Dus nogmaals: wat wil je met dit topic? Want als je alleen op deze twee manieren kunt reageren heeft ook dit topic weinig zin en zal een (terecht) slotje snel volgen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_217958478
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:22 schreef Helenattenek het volgende:

[..]
Masberum weet je wat tering grappig is

Letterlijk Al jouw reacties tot nu toe hebben niks met dit topic te maken.
Zoveel mensen hebben inhoudelijk gereageerd en daar ga je nieteens op in.
Oke kloon. Dit topic is niet de reeks waarmee je het waarschijnlijk verwart.
pi_217958483
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik gun jou en je kinderen en je ex echt het beste. En het is voor jullie allemaal een rot situatie. Oprecht hoop ik dat je uit deze put klimt. Het is echt mogelijk, maar extreem moeilijk. Dat is helemaal te begrijpen... alleen jij bent de enige die deze situatie kan veranderen

Dus kom op joh
Maar uit alle personen ben jij toch ook juist een persoon die begrijpt dat het niet zo gemakkelijk is? Ik kan toch ook zeggen tegen jou dat je je situatie kan veranderen en 'kom op joh' maar in de praktijk blijft het wat hetzelfde.
pi_217958485
Kloon :')

Genoeg cola voor vandaag? Vast niet
pi_217958486
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Er zijn wat flauwe reacties gegeven.

Maar ook inhoudelijke, zinnige reacties. Waarop jij inmiddels voorspelbaar reageert: aanvallend op de poster of de focus verleggen van het eigenlijke onderwerp (zoals je in deze post doet).

Dus nogmaals: wat wil je met dit topic? Want als je alleen op deze twee manieren kunt reageren heeft ook dit topic weinig zin en zal een (terecht) slotje snel volgen.
Je reageert nu op een reeks van mij die gesloten is en waarbij topics die vergelijkbaar zijn gesloten worden, reacties die ik erover heb verwijderd wordt door armani xl. Met steun van coolguy.
pi_217958491
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:25 schreef Helenattenek het volgende:
Kloon :')

Genoeg cola voor vandaag? Vast niet
Je ontkent dat je een kloon bent?
pi_217958499
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:24 schreef Masberum het volgende:

[..]
Maar uit alle personen ben jij toch ook juist een persoon die begrijpt dat het niet zo gemakkelijk is? Ik kan toch ook zeggen tegen jou dat je je situatie kan veranderen en 'kom op joh' maar in de praktijk blijft het wat hetzelfde.
Die opmerking is voor iedereen met tijden correct, ook voor mij
En ik zeg nergens dat het gemakkelijk is om jezelf op te rapen. Alleen je hebt wel twee hele goede redenen om dat te doen; je kinderen
Het is de moeilijkste strijd in je leven, gok ik.

En een strijd die met vallen en opstaan gaat. Een tijdje terug had je toch een tijdje niet gedronken? Twee of drie avonden? Bewijs dat je het wel kan. Alleen het is moeilijk, doet pijn. En als het ook lukt duurt het even voordat je vertrouwen terug wint.

Het is extreem moeilijk, maar je kan het wel. Ik vertrouw volledig op je kunnen. Hopelijk krijg je zelf ook dat vertrouwen voordat je of echt je kinderen verliest, of dat je heel ziek wordt of voordat je jezelf dooddrinkt

Ik hoop echt dat het je op tijd lukt
pi_217958502
En nu wordt dit topic gesloten door armani xl ( nu wellicht niet omdat ik het aankondig, waarschijnlijk alsnog, gewoon omdat het kan) met de mededeling dat het ontspoort is terwijl ik puur reageer op wat gezegd wordt, en iedereen kan zich weer goed voelen want er is weer een topic van mij gesloten
pi_217958506
Grappig hoe het ontopic bleef en inhoudelijk was.. totdat masberum begon met reageren. en tot nu toe nog steeds Niet inhoudelijk kan gaan. je bent liever in de rondte aan het slaan Dan dat je zulke topics aanmaakt om aan zelfreflectie te doen.

Ik Ben Niet de enige die dat ziet maar schijnbaar is dat genoeg om mij tot kloon te verdenken

Gezond verstand en zelfreflectie is duidelijk Niet met de alcoholisten.. of cola verslaafden
pi_217958511
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Die opmerking is voor iedereen met tijden correct, ook voor mij
En ik zeg nergens dat het gemakkelijk is om jezelf op te rapen. Alleen je hebt wel twee hele goede redenen om dat te doen; je kinderen
Het is de moeilijkste strijd in je leven, gok ik.

En een strijd die met vallen en opstaan gaat. Een tijdje terug had je toch een tijdje niet gedronken? Twee of drie avonden? Bewijs dat je het wel kan. Alleen het is moeilijk, doet pijn. En als het ook lukt duurt het even voordat je vertrouwen terug wint.

Het is extreem moeilijk, maar je kan het wel. Ik vertrouw volledig op je kunnen. Hopelijk krijg je zelf ook dat vertrouwen voordat je of echt je kinderen verliest, of dat je heel ziek wordt of voordat je jezelf dooddrinkt

Ik hoop echt dat het je op tijd lukt
En wat nou als ik drink vanwege mijn ex-vriendin? Dat ik drink omdat ik alles moet betalen zodat we niet dakloos raakten? Ze 2 kinderen wou en ik die gaf en ze daarna gewoon zei van 'ik heb de 2 kinderen, geen reden voor seks meer'. Ik ook betaalde voor hun kleding, speelgoed etc. En dat ik daarom ben gaan drinken om nog wat plezier uit het leven te halen. Ik kon weg bij haar gaan en dan zag ik de kinderen niet meer. Hoe vaak krijgt een papa de kinderen ook al werkt hij en doet hij alles? De vrouw huilt wat en ik heb het nakijken
pi_217958515
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:32 schreef Helenattenek het volgende:
Grappig hoe het ontopic bleef en inhoudelijk was.. totdat masberum begon met reageren. en tot nu toe nog steeds Niet inhoudelijk kan gaan. je bent liever in de rondte aan het slaan Dan dat je zulke topics aanmaakt om aan zelfreflectie te doen.

Ik Ben Niet de enige die dat ziet maar schijnbaar is dat genoeg om mij tot kloon te verdenken

Gezond verstand en zelfreflectie is duidelijk Niet met de alcoholisten.. of cola verslaafden
Gast, iedereen snapt dat je een kloon bent.
pi_217958521
Als masberum iets vind dan geld dat voor iedereen
Staat genoteerd
Heeft er ooit een admin gechecked of mijn IP adres met meerdere gebruikers (verleden of actueel) gebruikt wordt? Denk het niet
pi_217958524
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:37 schreef Helenattenek het volgende:
Als masberum iets vind dan geld dat voor iedereen
Staat genoteerd
Waarom doe je dit uberhaupt? Is dit echt hoe je denkt?
pi_217958529
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:38 schreef Masberum het volgende:

[..]
Waarom doe je dit uberhaupt? Is dit echt hoe je denkt?
Waarom blijf je uberhaupt het gesprek volhouden wat off topic is en Al door jou aangevlamd is. Wilde je Niet een topic houden?

Waarom ik dit doe is omdat ik het grappig vind om je een Spiegel voor te leggen. Met schrale hoop dat er verandering komt, ten goede van je kind
pi_217958530
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:34 schreef Masberum het volgende:

[..]
En wat nou als ik drink vanwege mijn ex-vriendin? Dat ik drink omdat ik alles moet betalen zodat we niet dakloos raakten? Ze 2 kinderen wou en ik die gaf en ze daarna gewoon zei van 'ik heb de 2 kinderen, geen reden voor seks meer'. Ik ook betaalde voor hun kleding, speelgoed etc. En dat ik daarom ben gaan drinken om nog wat plezier uit het leven te halen. Ik kon weg bij haar gaan en dan zag ik de kinderen niet meer. Hoe vaak krijgt een papa de kinderen ook al werkt hij en doet hij alles? De vrouw huilt wat en ik heb het nakijken
Het is ronduit een klote situatie en je hebt een ontzettend ongezonde coping die tot verslaving geleid heeft. Alleen beleef je echt plezier uit de drank of is het een verdoving?

Waarom maak je geen lijst met alle redenen om niet te drinken en verwijs jezelf naar de lijst als je trek krijgt in alcohol
Gezien je niet naar de HA wil, of naar AA of verslavingszorg.

Redenen om wel te drinken heb je genoeg, dat geloof ik zo. Alleen er zijn blijkbaar ook redenen om het niet te doen, want anders zou je er geen topics over openen. Blijkbaar wil je wel hulp en advies, dat bewijzen die topics wel neem ik aan.

Waarom gooi je hier niet een begin met de lijst met motivatie om wel te stoppen. Dan kunnen we met je meedenken en eventueel meer ideeën geven?
pi_217958545
Toen was het weer stil. Of is hij even nieuwe cola halen ter ere van de tekening
pi_217958550
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2025 00:25 schreef Masberum het volgende:

[..]
Je reageert nu op een reeks van mij die gesloten is en waarbij topics die vergelijkbaar zijn gesloten worden, reacties die ik erover heb verwijderd wordt door armani xl. Met steun van coolguy.
Nee.

Ik reageer puur op je postgedrag in dit topic.

Nogmaals: wat wil je met deze kennis (dat je kinderen wel degelijk doorhebben dat je drankgebruik problematisch is) en met dit topic?
pi_217958555
quote:

[..]
Welk plezier levert het drinken je nu nog op?
pi_217958569
quote:

[..]
En....... Daar gaan we weer.. Gelukkig zijn je partner en je kinderen bij je weg. Het is niet alleen de alcohol maar ook jouw hooghartige arrogante en beledigende houding.

Ik denk dat je ex toen ze nog bij je was totaal compleet vernederd werd door jou.

Eerder had ik aangegeven niet meer op je reageren, maar dit moet ik toch aan je kwijt.

Hier laat ik het bij en ga je verder totaal negeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iceage op 16-06-2025 01:30:36 ]
pi_217958580
quote:

[..]
Jeetje, wat ben jij toch zo ongelooflijk zielig. Arme vent.

Het draait alleen maar om jou. En je "cola".

Laatste twee tips aan jou:
1. Stop met hier posten. Het heeft geen zin, niet voor jou en ook niet voor alle andere users. Er komt toch alleen maar onzin uit.
2. Zoek professionele hulp.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  Moderator maandag 16 juni 2025 @ 04:56:53 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217958656
Drink gewoon minder cola dan
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 16 juni 2025 @ 04:58:17 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217958657
Aantal van je topics gelezen en de oplossing voor letterlijk al je problemen lijkt minder cola drinken

Wat wil je nog horen?

Drink minder cola
pi_217958673
Duidelijk de kleine heeft door dat papa teveel “cola” drinkt en zou willen dat dat minder was. Wat ga jij daar aan doen, want er kunnen heel veel oplossingen aangedragen worden. Alleen zul je het zelf moeten doen.

Er zijn al vaker tips gegeven over wat je kan doen met je alcoholverslaving, misschien niet blijven vragen hier, maar daadwerkelijk eens gaan aanpakken.

[ Bericht 0% gewijzigd door notturna op 16-06-2025 05:50:06 ]
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_217958843
Het was zeker een fijne vaderdag :Y je hebt je kind(eren) gezien, en ook echt contact gehad (een brief, hopelijk ook leuk kunnen praten, gevraagd hoe het met ze gaat en zo). Toch?
  maandag 16 juni 2025 @ 06:53:30 #61
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217958884
Of ga over op de kindercola.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  Moderator maandag 16 juni 2025 @ 06:56:45 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_217958892
Ze nemen het kind ook niet af na 3 uur, ze brengen het in veiligheid

Ziet ze zelf blijkbaar graag anders maar daarvoor moet papa eerst minder gaan drinken

Wat heb je nog meer nodig?
  maandag 16 juni 2025 @ 07:19:34 #63
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_217959003
Mooi eufemisme dat cola. Misschien is alcolahol nog mooier, dekt de lading wat beter.

Alcolahol vertroebelt je blik op de realiteit nogal. Stop daarmee tot je je kop weer helder hebt en breng dan je shit op orde.

Of je gaat door zoals nu. Zie maar.
pi_217959005
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2025 23:36 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Naar helemaal niks.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  maandag 16 juni 2025 @ 07:44:27 #65
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_217959104
Arme kinderen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 16 juni 2025 @ 07:47:57 #66
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_217959116
Wat een triest topic weer
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Moderator maandag 16 juni 2025 @ 07:48:41 #67
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_217959125