Denk dat ze het beter door heeft dan jijzelfquote:Op zondag 15 juni 2025 23:15 schreef Masberum het volgende:
Cola staat voor bier maar ik weet niet of ze dat echt door heeft.
Als het je echt raakt en het iets met je doet ga je er wat aan doen ipv topics openen bij iedere bierscheet.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:15 schreef Masberum het volgende:
Mijn jongste kindje heeft een brief geschreven op school dat we wou dat papa minder 'cola' ging dirnkenCola staat voor bier maar ik weet niet of ze dat echt door heeft. Die brief met een mooie tekening kreeg ik vandaag. Mijn hart is kapot
En na 3 uur tijd was ze ook weer weggenomen maar ze wou me dat wel graag geven
TR gezet, het zoveelste alcohol topic van deze TS, we weten allemaal waar dit naar toe gaatquote:Op zondag 15 juni 2025 23:15 schreef Masberum het volgende:
Mijn jongste kindje heeft een brief geschreven op school dat we wou dat papa minder 'cola' ging dirnkenCola staat voor bier maar ik weet niet of ze dat echt door heeft. Die brief met een mooie tekening kreeg ik vandaag. Mijn hart is kapot
Je hebt de hele tijd volgehouden dat je kinderen (8 en 10 jaar, toch?) niks doorhadden.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:15 schreef Masberum het volgende:
De juf zal het ook wel weten nu.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ze het beter door heeft dan jijzelf
Naja, toen ik nog op de PABO zat mocht ik van een leerkracht over een leerling (waar het overduidelijk slecht mee ging) geen veilig thuis mogen bellen, ivm de goede naam van de school. Dus ik heb daar weinig/geen vertrouwen inquote:
Die juf hoeft daar verder niks mee te doen.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, toen ik nog op de PABO zat mocht ik van een leerkracht over een leerling (waar het overduidelijk slecht mee ging) geen veilig thuis mogen bellen, ivm de goede naam van de school. Dus ik heb daar weinig/geen vertrouwen in
(net zoals voor mijn broer en ik nooit aan de bel getrokken is)
Als een instituut oogkleppen heeft is het het onderwijs wel
Ja, ik ben cynisch
Ja door users zoals jij. Die niet inhoudelijk reageren. Wees er maar trots opquote:Op zondag 15 juni 2025 23:36 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
TR gezet, het zoveelste alcohol topic van deze TS, we weten allemaal waar dit naar toe gaat
Proost.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja door users zoals jij. Die niet inhoudelijk reageren. Wees er maar trots op
Ik kan geloven dat je moest huilen. Nadat je kind een brief geschreven had over """cola""".quote:Op zondag 15 juni 2025 23:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
"Huilen" is een inhoudelijke reactie. Ben je 100%?quote:Op maandag 16 juni 2025 00:00 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kan geloven dat je moest huilen. Nadat je kind een brief geschreven had over """cola""".
En vooral nadat ze na drie uur weer weg moest bij je.
Inhoudelijke reactie
Wat kinderlijk weer. Waarom zou je niet volwassen willen reageren?quote:Op maandag 16 juni 2025 00:02 schreef SoS87 het volgende:
Alsof inhoudelijk reageren in jouw topics überhaupt zin heeft....
Blijven proberen, misschien gaan op den duur de ogen open...quote:Op maandag 16 juni 2025 00:02 schreef SoS87 het volgende:
Alsof inhoudelijk reageren in jouw topics überhaupt zin heeft....
Door dat soort reacties? Waarom zit je dit soort mensen en reacties te verdedigen? Je bent slimmer dan dat toch? Of kan je echt niet vanuit de derde persoon naar situaties kijken? Ook als ze niet om jou gaanquote:Op maandag 16 juni 2025 00:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Blijven proberen, misschien gaan op den duur de ogen open...
Hey, ik heb twee inhoudelijke reacties gegevenquote:Op maandag 16 juni 2025 00:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
Door dat soort reacties? Waarom zit je dit soort mensen en reacties te verdedigen? Je bent slimmer dan dat toch? Of kan je echt niet vanuit de derde persoon naar situaties kijken? Ook als ze niet om jou gaan
Om even duidelijk te zijn:quote:Op maandag 16 juni 2025 00:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
Door dat soort reacties? Waarom zit je dit soort mensen en reacties te verdedigen? Je bent slimmer dan dat toch? Of kan je echt niet vanuit de derde persoon naar situaties kijken? Ook als ze niet om jou gaan
quote:Op zondag 15 juni 2025 23:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Laat dit alsjeblieft een wake-up call zijn! Kleine potjes hebben grote oren, ze horen en zien meer dan je denkt. Je kind wil dat je minder gaat drinken. In andere topics schrijf je meer in het leven van je kinderen te willen zijn. Doe dan wat aan je drinken... Je drinkt je eigen kinderen uit je leven.
Kom op joh, als je het niet voor jezelf kan doen, doe het dan voor de kinderen !
quote:Op zondag 15 juni 2025 23:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het trouwens best schadelijk dat die kinderen bang gemaakt worden voor "cola". Natuurlijk is cola niet super gezond, maar niet de dader in het verhaal. Cola hoort een onschuldige verwennerij te zijn, geen gevaarlijk goedje waar papa teveel van drinkt
Je eerste reactie was inhoudelijk. Je 2e reactie was flauw en op een reactie dat 'het geen zin heeft om inhoudelijk te reageren'. Niet bepaald nuttigquote:Op maandag 16 juni 2025 00:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey, ik heb twee inhoudelijke reacties gegeven
en ik bedoel juist dat we inhoudelijk moeten reageren
Alsof cola een onschuldige verwennerij isquote:Op maandag 16 juni 2025 00:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Om even duidelijk te zijn:
[..]
[..]
Volgens mij is cola niet jou probleemquote:Op maandag 16 juni 2025 00:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
Alsof cola een onschuldige verwennerij is
Die tweede reactie is gewoon realiteit.quote:Op maandag 16 juni 2025 00:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je eerste reactie was inhoudelijk. Je 2e reactie was flauw en op een reactie dat 'het geen zin heeft om inhoudelijk te reageren'. Niet bepaald nuttig
Je kan beter professionele hulp zoeken ipv topics hier te openen. Maar dat ga je niet doen, je zuipt gewoon door en opent binnenkort weer een topic waar je niks mee doet.quote:Op maandag 16 juni 2025 00:09 schreef Masberum het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren is wel die van jou
Ja, onschuldiger dan bier iigquote:Op maandag 16 juni 2025 00:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nee dat kan je niet, je kan het ook niet erger maken dan het is. Cola is niet bepaald gezond. Dat ze door hebben dat het niet gezond is is alleen maar goed juist.quote:Op maandag 16 juni 2025 00:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die tweede reactie is gewoon realiteit.
Het is niet oké dat je kinderen zo over cola gaan denken. Frisdrank is onschuldig en houd je kinderen onschuldig. Als kinderen schrijven dat ze willen dat je minder cola gaat drinken bewijst dat ze door hebben dat het niet goed is wat er gebeurt. En nee, dat kan ik niet in een wollen deken wikkelen.
Bedankt voor het vertrouwenquote:Op maandag 16 juni 2025 00:12 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Je kan beter professionele hulp zoeken ipv topics hier te openen. Maar dat ga je niet doen, je zuipt gewoon door en opent binnenkort weer een topic waar je niks mee doet.
Jouw reactie is 100% correct. En dat maak ik hier zelden tot nooit mee. Je mag best krediet daaruit nemen want het is extreem zeldzaamquote:Op maandag 16 juni 2025 00:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, onschuldiger dan bier iig
Van cola gaat je gedrag en denken niet veranderen, van alcohol wel
En kinderen moeten ook leren dat ongezonde dingen met mate kunnen. Dus ja bewijze van spreken een glaasje cola op zaterdagavond is heel gezond om kinderen te leren met mate van dingen te genieten
Net zoals een snackje of snoepje op zijn tijd heel normaal en gezond is, mits het een verwennerij met mate is
Als kinderen leren dat dingen met mate prima is, worden ze gezonde volwassenen
Zelfs alcohol kan prima zijn, maar wederom met mate. Iets dat jij niet onder controle hebt en dus ongezond
Masberum weet je wat tering grappig isquote:Op zondag 15 juni 2025 23:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Er zijn wat flauwe reacties gegeven.quote:Op maandag 16 juni 2025 00:08 schreef Masberum het volgende:
[..]
Oke kloon. Dit topic is niet de reeks waarmee je het waarschijnlijk verwart.quote:Op maandag 16 juni 2025 00:22 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Masberum weet je wat tering grappig is
Letterlijk Al jouw reacties tot nu toe hebben niks met dit topic te maken.
Zoveel mensen hebben inhoudelijk gereageerd en daar ga je nieteens op in.
Maar uit alle personen ben jij toch ook juist een persoon die begrijpt dat het niet zo gemakkelijk is? Ik kan toch ook zeggen tegen jou dat je je situatie kan veranderen en 'kom op joh' maar in de praktijk blijft het wat hetzelfde.quote:Op maandag 16 juni 2025 00:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik gun jou en je kinderen en je ex echt het beste. En het is voor jullie allemaal een rot situatie. Oprecht hoop ik dat je uit deze put klimt. Het is echt mogelijk, maar extreem moeilijk. Dat is helemaal te begrijpen... alleen jij bent de enige die deze situatie kan veranderen
Dus kom op joh
Je reageert nu op een reeks van mij die gesloten is en waarbij topics die vergelijkbaar zijn gesloten worden, reacties die ik erover heb verwijderd wordt door armani xl. Met steun van coolguy.quote:Op maandag 16 juni 2025 00:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Er zijn wat flauwe reacties gegeven.
Maar ook inhoudelijke, zinnige reacties. Waarop jij inmiddels voorspelbaar reageert: aanvallend op de poster of de focus verleggen van het eigenlijke onderwerp (zoals je in deze post doet).
Dus nogmaals: wat wil je met dit topic? Want als je alleen op deze twee manieren kunt reageren heeft ook dit topic weinig zin en zal een (terecht) slotje snel volgen.
Je ontkent dat je een kloon bent?quote:Op maandag 16 juni 2025 00:25 schreef Helenattenek het volgende:
Kloon
Genoeg cola voor vandaag? Vast niet
Die opmerking is voor iedereen met tijden correct, ook voor mijquote:Op maandag 16 juni 2025 00:24 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar uit alle personen ben jij toch ook juist een persoon die begrijpt dat het niet zo gemakkelijk is? Ik kan toch ook zeggen tegen jou dat je je situatie kan veranderen en 'kom op joh' maar in de praktijk blijft het wat hetzelfde.
En wat nou als ik drink vanwege mijn ex-vriendin? Dat ik drink omdat ik alles moet betalen zodat we niet dakloos raakten? Ze 2 kinderen wou en ik die gaf en ze daarna gewoon zei van 'ik heb de 2 kinderen, geen reden voor seks meer'. Ik ook betaalde voor hun kleding, speelgoed etc. En dat ik daarom ben gaan drinken om nog wat plezier uit het leven te halen. Ik kon weg bij haar gaan en dan zag ik de kinderen niet meer. Hoe vaak krijgt een papa de kinderen ook al werkt hij en doet hij alles? De vrouw huilt wat en ik heb het nakijkenquote:Op maandag 16 juni 2025 00:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die opmerking is voor iedereen met tijden correct, ook voor mij
En ik zeg nergens dat het gemakkelijk is om jezelf op te rapen. Alleen je hebt wel twee hele goede redenen om dat te doen; je kinderen
Het is de moeilijkste strijd in je leven, gok ik.
En een strijd die met vallen en opstaan gaat. Een tijdje terug had je toch een tijdje niet gedronken? Twee of drie avonden? Bewijs dat je het wel kan. Alleen het is moeilijk, doet pijn. En als het ook lukt duurt het even voordat je vertrouwen terug wint.
Het is extreem moeilijk, maar je kan het wel. Ik vertrouw volledig op je kunnen. Hopelijk krijg je zelf ook dat vertrouwen voordat je of echt je kinderen verliest, of dat je heel ziek wordt of voordat je jezelf dooddrinkt
Ik hoop echt dat het je op tijd lukt
Gast, iedereen snapt dat je een kloon bent.quote:Op maandag 16 juni 2025 00:32 schreef Helenattenek het volgende:
Grappig hoe het ontopic bleef en inhoudelijk was.. totdat masberum begon met reageren. en tot nu toe nog steeds Niet inhoudelijk kan gaan. je bent liever in de rondte aan het slaan Dan dat je zulke topics aanmaakt om aan zelfreflectie te doen.
Ik Ben Niet de enige die dat ziet maar schijnbaar is dat genoeg om mij tot kloon te verdenken
Gezond verstand en zelfreflectie is duidelijk Niet met de alcoholisten.. of cola verslaafden
Waarom doe je dit uberhaupt? Is dit echt hoe je denkt?quote:Op maandag 16 juni 2025 00:37 schreef Helenattenek het volgende:
Als masberum iets vind dan geld dat voor iedereen
Staat genoteerd
Waarom blijf je uberhaupt het gesprek volhouden wat off topic is en Al door jou aangevlamd is. Wilde je Niet een topic houden?quote:Op maandag 16 juni 2025 00:38 schreef Masberum het volgende:
[..]
Waarom doe je dit uberhaupt? Is dit echt hoe je denkt?
Het is ronduit een klote situatie en je hebt een ontzettend ongezonde coping die tot verslaving geleid heeft. Alleen beleef je echt plezier uit de drank of is het een verdoving?quote:Op maandag 16 juni 2025 00:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
En wat nou als ik drink vanwege mijn ex-vriendin? Dat ik drink omdat ik alles moet betalen zodat we niet dakloos raakten? Ze 2 kinderen wou en ik die gaf en ze daarna gewoon zei van 'ik heb de 2 kinderen, geen reden voor seks meer'. Ik ook betaalde voor hun kleding, speelgoed etc. En dat ik daarom ben gaan drinken om nog wat plezier uit het leven te halen. Ik kon weg bij haar gaan en dan zag ik de kinderen niet meer. Hoe vaak krijgt een papa de kinderen ook al werkt hij en doet hij alles? De vrouw huilt wat en ik heb het nakijken
Nee.quote:Op maandag 16 juni 2025 00:25 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je reageert nu op een reeks van mij die gesloten is en waarbij topics die vergelijkbaar zijn gesloten worden, reacties die ik erover heb verwijderd wordt door armani xl. Met steun van coolguy.
Welk plezier levert het drinken je nu nog op?quote:Op maandag 16 juni 2025 00:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
En wat nou als ik drink vanwege mijn ex-vriendin? Dat ik drink omdat ik alles moet betalen zodat we niet dakloos raakten? Ze 2 kinderen wou en ik die gaf en ze daarna gewoon zei van 'ik heb de 2 kinderen, geen reden voor seks meer'. Ik ook betaalde voor hun kleding, speelgoed etc. En dat ik daarom ben gaan drinken om nog wat plezier uit het leven te halen. Ik kon weg bij haar gaan en dan zag ik de kinderen niet meer. Hoe vaak krijgt een papa de kinderen ook al werkt hij en doet hij alles? De vrouw huilt wat en ik heb het nakijken
En....... Daar gaan we weer.. Gelukkig zijn je partner en je kinderen bij je weg. Het is niet alleen de alcohol maar ook jouw hooghartige arrogante en beledigende houding.quote:Op maandag 16 juni 2025 00:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben jij toch zo ongelooflijk zielig. Arme vent.quote:Op maandag 16 juni 2025 00:34 schreef Masberum het volgende:
[..]
Naar helemaal niks.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:36 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
TR gezet, het zoveelste alcohol topic van deze TS, we weten allemaal waar dit naar toe gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |