Dat werd net op de streams ontkracht. Geen enkele bron meldt dit.quote:
Ik heb het over Israelische kolonisten. Dat zijn in mijn boek ook gewoon haatbaarden hoor.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:19 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ehh waarom zouden ze hun vijanden financieren dan? Dat klinkt totaal niet logisch en ruikt weer naar zo’n complot gekkie verhaal. Net als 9/11 en ISIS. Ik geloof best dat er geheime diensten als ze belang hebben soms partijen steunen die later zich tegen hun sponsor keren. Talloze voorbeelden. Maar dat doen zo ongeveer alle landen in de wereld.
dan ook alle milities weg zoals hamaz, hezbollah en de houthis zorgen niks anders dan voor oorlog in de regioquote:Op zondag 15 juni 2025 23:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zolang ze door de Israelische staat militair worden gesteund, is dat dus niet zo. Het zijn wat mij betreft beide landen die dringend toe zijn aan een regime change, omdat ze die hele regio naar de tyfus helpen met hun achterlijke gedrag.
In het kort: ene meneer Khan werkte in de fabriek waar de centrifuges werden gemaakt voor de verrijking van uranium. Het viel een andere medewerker op dat deze meneer Khan meer informatie verzamelde dan hij nodig had. Medewerker meldde het maar werd prompt ontslagen. De Nederlandse veiligheidsdiensten reageerden niet.quote:
Heel plat gezegd hebben ze daar in Saudi-Arabië geen last van. Of Jemen.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zolang ze door de Israelische staat militair worden gesteund, is dat dus niet zo. Het zijn wat mij betreft beide landen die dringend toe zijn aan een regime change, omdat ze die hele regio naar de tyfus helpen met hun achterlijke gedrag.
Dat lijkt me toch extreem optimistisch.... Iran is de helft van Europa qua grootte.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat de Israëlische luchtmacht een hoop raketlanceerders vernietigd heeft en dat Iran weinig meer (of steeds minder) kan afschieten, de bal ligt eigenlijk nu bij het Iraanse volk, als je ooit de kans hebt gehad om van je onderdrukkers af te komen dan is het wel nu, en anders weet de buitenwereld ook genoeg.
Deze hele militaire actie heet vanuit Israëlisch oogpunt niet voor niets Operatie Rijzende Leeuw, dit slaat op het Perzische volk.
steeds als iran wat afvuurd word meteen target voor de israelis die slim genoeg zijn om de regio te blijven hangen met tankers,quote:Op zondag 15 juni 2025 23:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik denk dat de Israëlische luchtmacht een hoop raketlanceerders vernietigd heeft en dat Iran weinig meer (of steeds minder) kan afschieten, de bal ligt eigenlijk nu bij het Iraanse volk, als je ooit de kans hebt gehad om van je onderdrukkers af te komen dan is het wel nu, en anders weet de buitenwereld ook genoeg.
Deze hele militaire actie heet vanuit Israëlisch oogpunt niet voor niets Operatie Rijzende Leeuw, dit slaat op het Perzische volk.
Het aantal raketlanceerders heeft niet zo heel erg veel te maken met de afmetingen van een land.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch extreem optimistisch.... Iran is de helft van Europa qua grootte.
Die komen dan tegenover een enorm leger te staan…quote:Op zondag 15 juni 2025 23:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Iran zal toch wel wat georganiseerd verzet hebben voor een revolutie?
Wat stuurloos is.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die komen dan tegenover een enorm leger te staan…
Dat zijn ook maar gewoon mensen.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Die komen dan tegenover een enorm leger te staan…
Nee maar ze hebben er waarschijnlijk honderden zo niet meer. Verspreid tussen alle bergen.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het aantal raketlanceerders heeft niet zo heel erg veel te maken met de afmetingen van een land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |