SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
herkenbaarquote:Op zondag 15 juni 2025 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed hoor. Druk met werk maar het is gelukkig leuk.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat ziet er niet zo goed uitquote:Op zondag 15 juni 2025 21:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ook al een beetje gelig, net als de bladeren, ik vrees het ergsteTe weinig water gegeven?
![]()
nee i s goedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb over 2 dagen een knoeperd van een aardbeiTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
gezondOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja dat denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat ziet er niet zo goed uitTe weinig water gegeven?
Maar andere plantjes hebben gele bloemen, dus misschien gaan die nog wat produceren.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Minder hard persen.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb over 2 dagen een knoeperd van een aardbei🐙![]()
Zie er ook uit als zonnebrand. Misschien teveel zon? Of weerkaatsing oid?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat denk ik.
Maar andere plantjes hebben gele bloemen, dus misschien gaan die nog wat produceren.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Of niet voldoende voedstoffen in de grond. Wat voor potgrond had je gebruikt?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat denk ik.
Maar andere plantjes hebben gele bloemen, dus misschien gaan die nog wat produceren.![]()
Ohja, ik zou geen ongevraagd advies meer gevenquote:Op zondag 15 juni 2025 21:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dat denk ik.
Maar andere plantjes hebben gele bloemen, dus misschien gaan die nog wat produceren.Hopelijk krijg je bij die andere planten wel goed resultaat!
![]()
B o l kkDon't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Ohoh, ze staan de hele dag in de volle zon, dacht dat ze daar van houdenquote:Op zondag 15 juni 2025 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zie er ook uit als zonnebrand. Misschien teveel zon? Of weerkaatsing oid?Heb ze vorige week van mn vader gekregen, weet niet weleke potgrond, ik heb ze overgepot in potgrond die ik nog had liggen, geen speciale soortquote:Op zondag 15 juni 2025 21:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Of niet voldoende voedstoffen in de grond. Wat voor potgrond had je gebruikt?Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Beestjes hebben de meeste van mijn beitjes opgegeten inmiddels.quote:
Maar van de week even een netje spannen.🐙![]()
biij twijfel een beetje suiker erbij als je water geeftOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
of afwasmiddel, 1 of 2 druppelsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hmm zoete komkommers, dat klinkt wel goedquote:Op zondag 15 juni 2025 21:58 schreef sp3c het volgende:
biij twijfel een beetje suiker erbij als je water geeft
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
gaat naar de wortel, zou niets uit moeten maken voor de komkommer zelfquote:Op zondag 15 juni 2025 21:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm zoete komkommers, dat klinkt wel goedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: