SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je komt een beetje gestrest over, misschien moet je eens een instrument gaan spelen en bij een band gaan spelenquote:Op zondag 15 juni 2025 19:49 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou ja als ik nu ja zeg dan is het gevraagd advies, dus ik zie het wel een keer verschijnen als het ongevraagd is.
Normaal vraag ik 10 euro voor ongevraagde adviezen, maar ik ben in een goede bui dus die tip is gratis.![]()
Oh en ook ik heb gevoelens ook al doen sommigen voorkomen alsof ik degene ben die alleen maar bagger stort, maar het is een soort actie reactie.
En de insinuaties.![]()
![]()
Hmm ik wilde toch nog even hier op reagerenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:36 schreef loveislikeakiss het volgende: DTS gaat snel Als je niet dan reageert is het beter om de koe niet meer uit de sloot te trekken
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Kijk, daar kan ik wat mee.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Je komt een beetje gestrest over, misschien moet je eens een instrument gaan spelen en bij een band gaan spelen
Normaal vraag ik 10 euro voor ongevraagde adviezen, maar ik ben in een goede bui dus die tip is gratis.![]()
![]()
Modder kun je het best wegkrijgen met een schep en dan schoon spoelen met een tuinslang!quote:Op zondag 15 juni 2025 20:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb het ook moeten leren. Helaas heb ik te vaak een hoop bagger over me heen gehad vanwege een mening, neem de moeite niet eens meer om te reageren.![]()
Och je wil niet weten wat ik de laatste jaren heb gehoord over wat mensen van me denkenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:48 schreef Shii het volgende:
Oh en ook ik heb gevoelens ook al doen sommigen voorkomen alsof ik degene ben die alleen maar bagger stort, maar het is een soort actie reactie.
En de insinuaties.
Vooral ook als mensen denken dat wat hier in DTS gepresenteerd wordt ook is hoe iedereen in het echt isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Uiteraard. Want aan nutteloos onnodig advies heeft niemand wat. Zelfs niet op een forum waar iedereen zijn mening mag moet gevenquote:![]()
Nog een tip voor me?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard. Want aan nutteloos onnodig advies heeft niemand wat. Zelfs niet op een forum waar iedereen zijn mening mag moet gevenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Will you be a friend of mine to remind me what is real?
Hold my heart and see that it bleeds
Owquote:Op zondag 15 juni 2025 20:52 schreef devzero het volgende:
[..]
Je vraagt ernaar en dan is niet meer ongewenst
*Lust geen koffie*![]()
Ik sta altijd open voor feedbackquote:Op zondag 15 juni 2025 20:53 schreef Sodeknetters het volgende:
Met een beetje geluk kun je nog ongevraagd kritiek leveren
*Lust geen koffie*![]()
Ja, maar nu vraag je er omquote:Op zondag 15 juni 2025 20:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik sta altijd open voor feedback![]()
![]()
ongevraagd advies, is dat niet gelijk aan kritiek?
#durftevragenHow can I make this topic about me?![]()
nopeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Mag ik je ongevraagd wel hallo zeggenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:53 schreef Sodeknetters het volgende:
Met een beetje geluk kun je nog ongevraagd kritiek leveren
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ditquote:Op zondag 15 juni 2025 20:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Uiteraard. Want aan nutteloos onnodig advies heeft niemand wat. Zelfs niet op een forum waar iedereen zijn mening mag moet geven
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ongevraagd advies en nutteloos advies zijn niet hetzelfde lijkt meOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als ik ja hierop antwoord, zeg ik dan dat het niet gelijk is aan kritiek?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
#durftevragenWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Hey schakel
Eigenlijk wel.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
#durftevragen![]()
als je nee zegt welquote:Op zondag 15 juni 2025 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als ik ja hierop antwoord, zeg ik dan dat het niet gelijk is aan kritiek?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je kan natuurlijk ook alleen maar bolk posten en smileys
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wat voor de een nutteloos is kan voor een ander waardevol zijn 😉quote:Op zondag 15 juni 2025 20:56 schreef sp3c het volgende:
ongevraagd advies en nutteloos advies zijn niet hetzelfde lijkt meWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh, dit is een moeilijke, zeker zo laat op de aond. Misschien dat ik dat Copilot even moet vragenquote:Op zondag 15 juni 2025 20:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als ik ja hierop antwoord, zeg ik dan dat het niet gelijk is aan kritiek?
Ja. Maar dat hoort toch zo?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
#durftevragen![]()
Ik ga goudklompjes maken en morgen verstoppen in de EftelingHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als nutteloosquote:Op zondag 15 juni 2025 20:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jij mag dat, maar hoe moet ik dit nu weer opvatten?
Hallooooo
Weet je dat zeker? Er staat al een ontkenning in de vraagstelling.quote:Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Maar iedereen heeft toch een brede rug met veel boter?
Volgens mij is jouw internetmodem stuk. Zou hem 15 minuten in een emmer water stoppen van precies 17 graden. Dan zijn alle storingen gegarandeerd opgelost.quote:
Dit was een gratis ongevraagd advies![]()
Misschien moet ik de vraag anders stellen. Maar eigenlijk had je dus een kritiek puntje op mijn vraagquote:Op zondag 15 juni 2025 20:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Er staat al een ontkenning in de vraagstelling.. Of niet?
Ik ga mezelf even ongevraagd advies geven om te stoppen met ongevraagd advies. Voor je het weet nemen mensen me serieus en krijg ik weer een notequote:![]()
![]()
Maar er stond een vraagteken achter, dus het was gevraagd?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mission moet ik de vraag anders stellen. Maar eigenlijk had je kritiek op mijn vraag. Of niet?
deze beantwoord ik eigenlijk altijd met neequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zelfquote:Op zondag 15 juni 2025 20:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Na vrijdag heb ik een beure blanc![]()
Ik weet het nu ook niet meer.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar er stond een vraagteken achter, dus het was gevraagd?
Want niets in het leven is zekerquote:Op zondag 15 juni 2025 20:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
deze beantwoord ik eigenlijk altijd met neeWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
quote:Op zondag 15 juni 2025 20:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga mezelf even ongevraagd advies geven om te stoppen met ongevraagd advies. Voor je het weet nemen mensen me serieus en krijg ik weer een note![]()
![]()
kree zet overal een vraagteken achter? Wat denken julliequote:Op zondag 15 juni 2025 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar er stond een vraagteken achter, dus het was gevraagd?![]()
Hier mist een vraagteken denk ik?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:00 schreef devzero het volgende:
[..]
kree zet overal een vraagteken achter? Wat denken jullie![]()
nee ik ga er vanuit dat iedereen beter weetquote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maar dat heb je niet van mijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Alleen dat we allemaal doodgaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tip van mij voor jullie: dit topic afsluiten.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Nog van de over gebleven hapjes smikkelen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat nootjes en kaasquote:Op zondag 15 juni 2025 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog van de over gebleven hapjes smikkelen?
Oh daar ga ik niet van uit.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik ga er vanuit dat iedereen beter weet
Ik denk dat ik sommige dingen echt wel beter weet dan anderen
Ik ben het hier zo mee oneens wil geen discussie begonnen maar wil toch mijn mening gevenHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Van de taart met slagroom.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog van de over gebleven hapjes smikkelen?![]()
Nog een betere tip: user ieniminimuis negerenTrotste mama van Ambar
Morgen weer.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:03 schreef devzero het volgende:
Huisje is weer schoon, maar er is nu onweer, dus kajakken of wandelen is geen optieHow can I make this topic about me?![]()
de discussie is toch juist leuk?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:03 schreef notturna het volgende:
Ik ben het hier zo mee oneens wil geen discussie begonnen maar wil toch mijn mening geven
ik vergeef iedereenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
vanaf nu is het weer vraagtekendag?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lekker pquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar ik wil geen drama en ik wordt altijd verkeerd begrepen? Iedereen meteen dramaquote:Op zondag 15 juni 2025 21:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
de discussie is toch juist leuk?
ik vergeef iedereenHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Dan in bad dobberen?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:03 schreef devzero het volgende:
Huisje is weer schoon, maar er is nu onweer, dus kajakken of wandelen is geen optie
wel?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gelukkig maar, dan hoef ik je ook niet percee een note te gevenquote:Op zondag 15 juni 2025 21:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vergeef iedereen![]()
Ik weet echt niets van auto's, dus pas toen ik de naam van het plaatje zag, wist ik dat die Nissan auto "Note" heettequote:Wel een leuk klein autootje.
![]()
ja blauw is klote?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:04 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan hoef ik je ook niet percee een note te gevenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee want die komt met de Ambar en hobby bonusquote:Op zondag 15 juni 2025 21:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog een betere tip: user ieniminimuis negerenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Met arsenicum?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vergeef iedereen![]()
De laatste gratis tip van de dag. (De volgenden gaan geld kosten).
Je telefoon weggooien en met je blote voeten in het gras gaan lopenTrotste mama van Ambar
Laat hem maar horen jou mening dan 😉quote:Op zondag 15 juni 2025 21:03 schreef notturna het volgende:
Ik ben het hier zo mee oneens wil geen discussie begonnen maar wil toch mijn mening gevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik weet niet wat dat is?quote:
althans ik weet het an sich wel maar ik weet het nu ff niet per @Cee ?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Foto's van Ambar zijn een stuk leuker dan sommig gejammer hierquote:Op zondag 15 juni 2025 21:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee want die komt met de Ambar en hobby bonus![]()
![]()
blauwe ballen!quote:Op zondag 15 juni 2025 21:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lang geleden dat mn kloten blauw waren. LolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2025 21:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb steentjes
Nu nog terug naar huis en verven![]()
Vrolijke steentjes?Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Nu?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Je telefoon weggooien en met je blote voeten in het gras gaan lopen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
groin injury noemen we dat bij ijshockey
vind iedereen lollig zonder reden behalve de keepersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Note? Dus ik moet oppassen als ik zeg dat ik ergens een notitie van maak in mijn schriftje. Beter: aantekening
Nee want dan weer drama en ik daar ben ik het niet mee eens.quote:
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Soms is zeuren ook fijnquote:Op zondag 15 juni 2025 21:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Foto's van Ambar zijn een stuk leuker dan sommig gejammer hierHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan blijven we in drama hangen das ook nietsquote:Op zondag 15 juni 2025 21:07 schreef notturna het volgende:
[..]
Nee want dan weer drama en ik daar ben ik het niet mee eens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gooi hem dan wel op de bank, kan die ook niet stuk gaanquote:Op zondag 15 juni 2025 21:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
gooi jij je telefoon weg? ik heb al blote voetjes
Ik moet dus ook oppassen als ik je vraag of je even iets wil noterenquote:Op zondag 15 juni 2025 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Note? Dus ik moet oppassen als ik zeg dat ik ergens een notitie van maak in mijn schriftje. Beter: aantekening![]()
![]()
probleem is meestal de lies maar als ik een kwartje had gekregen voor iedere keer dat iemand blauwe ballen hahahahahahaha! rip dan had ik nu een tas vol kwartjesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
had ik nu een paar dingen kunnen kopenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2025 21:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Je telefoon weggooien en met je blote voeten in het gras gaan lopen![]()
![]()
Anders hoor je het geluid van brekend glas van het display. Op zich een geinig geluid.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gooi hem dan wel op de bank, kan die ook niet stuk gaanHow can I make this topic about me?![]()
Da's iets waarmee je iemand prima kunt vergeven!quote:Op zondag 15 juni 2025 21:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet niet wat dat is?
althans ik weet het an sich wel maar ik weet het nu ff niet per @:cee ?![]()
![]()
verstandig!quote:Op zondag 15 juni 2025 21:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gooi hem dan wel op de bank, kan die ook niet stuk gaanIk heb het recht om te bepalen!![]()
Oeh jaquote:Op zondag 15 juni 2025 21:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Het gras is hier nu lekker nat, dus voelt lekker aan op blote voeten.
kloon van gebaldequote:Op zondag 15 juni 2025 21:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Kijk maar uit die bannen je voor drama enzo
quote:Op zondag 15 juni 2025 21:06 schreef sp3c het volgende:
groin injury noemen we dat bij ijshockey
vind iedereen lollig zonder reden behalve de keepers![]()
![]()
totaalOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb net weer een paar vierkante meter tegels met ongewenste begroeiing (of gras of wat het ook is) tussen de tegels, weg zitten halen. rotwerk.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb gras. Zowel in de tuin als tussen de straatstenen.How can I make this topic about me?![]()
hier in de stad hebben we wel gras maar je mag er niet op lopenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:10 schreef sp3c het volgende:
hier in de stad hebben we wel gras maar je mag er niet op lopenTrotste mama van Ambar
ding isquote:Op zondag 15 juni 2025 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)ke/1289869252495659/
de toque bij ijshockey goalies is een behooorlijk apparaat
je voelt er letterlijk niets van maar ze blijven het proberenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
want het zijn vervelende jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ook niet mijn favoriete hobby. En als je klaar bent begint het waar je bent begonnen alweer te groeien.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb net weer een paar vierkante meter tegels met ongewenste begroeiing (of gras of wat het ook is) tussen de tegels, weg zitten halen. kutwerk.![]()
Âmbar doet elke dag in het gras rollen, omdat het kanquote:Trotste mama van Ambar
net als de helm, als iemand je kop raakt voel je totaal niet maar ze blijven proberen
en als het lukt hoor je er de rest van je leven vanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mijn horloge feliciteert me niet met mijn stapjes![]()
Zo kom ik toch niet aan mijn dopamine mensenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goeden tipquote:Op zondag 15 juni 2025 21:11 schreef Shii het volgende:
Geen idee wat maar vooral niet meegaan in anderen hier een veer in de reet steken.
Ik vind zetpillen al vervelend
want het zijn vervelende mensenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik hoef geen veer in mijn reetquote:Op zondag 15 juni 2025 21:11 schreef Shii het volgende:
Geen idee wat maar vooral niet meegaan in anderen hier een veer in de reet steken.
Kriebelt veel te veel .
Ja, het is geen lolletje. Morgen weer een paar vierkante meter doen, en zo steeds een beetje.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Ook niet mijn favoriete hobby. En als je klaar bent begint het waar je bent begonnen alweer te groeien.How can I make this topic about me?![]()
een keer kreeg ik een schot op mijn helm, verbrijzelde heel mijn masker
voelde er helemaal niks van, materiaaldame compleet getraumatiseerd!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Die kunnen ook in je andere gat héquote:Op zondag 15 juni 2025 21:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goeden tip
Ik vind zetpillen al vervelend
*Lust geen koffie*![]()
ding heeft zijn werk gedaan toch, doe niet zo moeilijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat is correct en tevens juistquote:Op zondag 15 juni 2025 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
Beter met blote voeten lopen op gras dan op @:gebrokenglasHow can I make this topic about me?![]()
nu snap ik het wel, materiaal was haar verantwoordelijkheid maar toen was ik 16 ofzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ein Mann geht ins Lokal,
Sucht die Dame seiner Wahl.
Und mit Worten oed und schal
Bringt dieselbe er zu Fall.
Und das geht so:
Dideldum didieldei,
Ist da noch ein Platzerl frei?
So allein, schoene Frau?
Mei san ihre Augen blau!
Tirili, tirilo,
Irgendwie kenn' ich Sie von irgendwo.
Schalali, schalala,![]()
exactquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Schmusibu, Schmusibo,
Geh' komm' sei doch net a so!
Schatziputz, Mausiherz,
Ich liebe Dich, das ist kein Scherz!
Fummel, fummel, gilli, gille,
Du nimmst eh die Pille?!
Kuess' die Hand schoene Frau!
Ihre Augen sind so blau!
Tirili, tirilo, tirila.![]()
Ik heb hier op gegoogledquote:Op zondag 15 juni 2025 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die kunnen ook in je andere gat hé
Kan, maar werkt dan niet altijd even goed lijkt het.
Maar toch weer wat geleerd.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik ben niet zo'n fan van gras, maar tegels vind ik minder. Misschien dat ik een stuk ga gebruiken voor bramen struiken, maar dan moet ik me weer druk maken over onkruid want dat groeit hier als een gekquote:Op zondag 15 juni 2025 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb net weer een paar vierkante meter tegels met ongewenste begroeiing (of gras of wat het ook is) tussen de tegels, weg zitten halen. rotwerk.![]()
quote:Op zondag 15 juni 2025 21:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
En voor je het weet is het voorbij
Ligt eraan hoe het bij de ader ligtquote:Op zondag 15 juni 2025 21:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb hier op gegoogled
Kan, maar werkt dan niet altijd even goed lijkt het.
Maar toch weer wat geleerd.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Waarom zou ik zetpillen in mijn neus proppen? Wat is dit nou weer voor adviesquote:Op zondag 15 juni 2025 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die kunnen ook in je andere gat hé![]()
![]()
Wist het niet zeker, kan natuurlijk dat je trampling als kink hebt, en dat mag natuurlijk ook gewoon, geen kinkshaming hierquote:
Of in je oorquote:Op zondag 15 juni 2025 21:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou ik zetpillen in mijn neus proppen? Wat is dit nou weer voor advies![]()
![]()
Ik dacht dat iedereen wel snapte dat ik oren bedoeldequote:Op zondag 15 juni 2025 21:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou ik zetpillen in mijn neus proppen? Wat is dit nou weer voor adviesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hier ook al niet?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wist het niet zeker, kan natuurlijk dat je trampling als kink hebt, en dat mag natuurlijk ook gewoon, geen kinkshaming hier🐙![]()
Ja, gewoon in de mond proppen!quote:Op zondag 15 juni 2025 21:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom zou ik zetpillen in mijn neus proppen? Wat is dit nou weer voor advies
Dat gaat natuurlijk nooit werken. Weet je hoe groot mijn oren zijn? Die dingen vallen er direct weer uitquote:Op zondag 15 juni 2025 21:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen wel snapte dat ik oren bedoelde![]()
wat is trampling?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Liever niet, maar gebeurt wel.quote:
Ik bedoelde hier meer als bij/door mij
na de amputatiesex durf ik niet meer zo goed te googelenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Weer wat geleerd.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wist het niet zeker, kan natuurlijk dat je trampling als kink hebt, en dat mag natuurlijk ook gewoon, geen kinkshaming hier
Volgens Copilot:
Trampling heeft verschillende betekenissen, afhankelijk van de context:
- Ecologie & landbouw: Trampling verwijst naar het vertrappen van vegetatie door dieren of mensen, wat kan leiden tot bodemverdichting en schade aan ecosystemen.
- Vechtsport: In sommige vechtsporten betekent trampling dat een persoon op de grond ligt en een ander over hem heen loopt of op hem staat.
- Seksuele voorkeur: In bepaalde kringen verwijst trampling naar een fetisj waarbij iemand opgewonden raakt als er over hem heen wordt gelopen.How can I make this topic about me?![]()
quote:quote:AI-overzicht
"Trampling" heeft meerdere betekenissen, maar in het algemeen verwijst het naar het trappen of stampen op iets of iemand, vaak met de bedoeling om te beschadigen of te verpletteren. Het kan ook verwijzen naar een seksuele handeling.![]()
Misschien zit er wel gewoon een poeder in, dan alleen even de pil doorsnijdenquote:Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
hmmquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hmm, dat had het leven wel een stuk eenvoudiger gemaakt.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jouw kink is gekinkshamed worden?
🐙![]()
ijshockeyers trappen niet, zit in het dnaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
want je hebt zwaarden aan je voeten
nu ik in het publiek zit vind het wel jammerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
not gonna lieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En zo leren we allemaal iets in dtsquote:Op zondag 15 juni 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Weer wat geleerd.
Volgens Copilot:
Trampling heeft verschillende betekenissen, afhankelijk van de context:
- Ecologie & landbouw: Trampling verwijst naar het vertrappen van vegetatie door dieren of mensen, wat kan leiden tot bodemverdichting en schade aan ecosystemen.
- Vechtsport: In sommige vechtsporten betekent trampling dat een persoon op de grond ligt en een ander over hem heen loopt of op hem staat.
- Seksuele voorkeur: In bepaalde kringen verwijst trampling naar een fetisj waarbij iemand opgewonden raakt als er over hem heen wordt gelopen.
we hebben het niet over tilburg trappersquote:Op zondag 15 juni 2025 21:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar maar maar Tilburg trappersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
lilakOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2025 21:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Maar maar maar Tilburg trappers
we hebben het nooit over tilburg trappersOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat dat gewoon een massage techniek wasquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Poe, geen idee eigenlijk. Dacht altijd dat ze massief waren.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien zit er wel gewoon een poeder in, dan alleen even de pil doorsnijden![]()
die spelen in Duitsland en de laatste keer dat we in Duitsland speelden kregen we alleen een dagboek terugOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee bier is prettigquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
voelt van welquote:Op zondag 15 juni 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Op een legoblokje stappen, valt dat ook onder trampling?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Alleen als het legoblokje er into is.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Op een legoblokje stappen, valt dat ook onder trampling?🐙![]()
als je voorstelt het tweede team dynamo Tilburg te noemen worden ze allemaal superboosquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bwoah, pijnlijk...quote:Op zondag 15 juni 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Op een legoblokje stappen, valt dat ook onder trampling?![]()
Hanteer jij die techniek?quote:Op zondag 15 juni 2025 21:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat gewoon een massage techniek was
Maar ja, nu je het zegt, heb er ook wel eens beelden van gezien
wil ik dit googelenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja maar is het dan nog leukquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja maar dat had ik niet moeten doenquote:Op zondag 15 juni 2025 21:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Als je amputatie seks gaat kijken, dan valt dit best mee nogOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 15-06-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1119 / +32 / +25 / 2458 / 2941
2. loveislikeakiss / 744 / +0 / +30 / 2114 / 2528
3. StevenHyde / 588 / +7 / +1 / 434 / 528
4. RedShoe / 491 / +10 / +45 / 1885 / 2096
5. gebrokenglas / 393 / +47 / +58 / 1599 / 1839
6. mario390 / 339 / +29 / +9 / 725 / 956
7. aeque / 209 / +34 / +6 / 849 / 1040
8. devzero / 204 / +11 / +23 / 388 / 485
9. greysbones / 185 / +17 / +1 / 1219 / 1319
10. hemarookworst / 185 / +14 / +9 / 402 / 520
11. Fogel / 162 / +0 / +1 / 250 / 325
12. Pinnenmutske / 156 / +23 / +19 / 324 / 422
13. Bally-b / 150 / +30 / +67 / 294 / 333
14. drakin / 136 / +18 / +0 / 592 / 666
15. maily / 126 / +21 / +3 / 693 / 798
16. ieniminimuis / 125 / +7 / +6 / 416 / 487
17. Shii / 113 / +22 / +19 / 220 / 285
18. marc0871 / 94 / +41 / +13 / 279 / 337
19. Dr.Mikey / 93 / +0 / +0 / 93 / 132
20. kree / 92 / +56 / +0 / 266 / 316SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
moet zeggen dat ik wel wat teleurgesteld was, een dude die een vrouw zonder benen doet
ik wil zien dat ze beiden geen armen en geen benen hebben
gewoon kijken wat er gebeurdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Helemaal afgestompt.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Als je amputatie seks gaat kijken, dan valt dit best mee nog🐙![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 15 juni 2025 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
Onbekende kinks googlen is altijd een gok.
[ afbeelding ]![]()
Nee, heb je vaak ook balken aan het plafond voor nodigquote:Op zondag 15 juni 2025 21:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hanteer jij die techniek?
Maar ja, nu je het zegt, heb er ook wel eens beelden van gezienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Valt best mee inderdaad vergeleken met sommige andere dingen... Maar sommige zijn echt wel obvious wat dat betreft.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Als je amputatie seks gaat kijken, dan valt dit best mee nog![]()
Ja geen idee, ik heb het niet gegooled
Ben de trauma's van de period seks porno na 22 jaar nog niet te boven. Ik zie gebruikte tampons liever in de prullenbak dan in iemand anders zn mond.
Maar goed ieder zn kink zal ik maar denkenWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
wat is period sexOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
owOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zoiets inderdaad, als je een ander er maar geen kwaad mee doet...quote:Op zondag 15 juni 2025 21:34 schreef MizzezAmy het volgende:
Maar goed ieder zn kink zal ik maar denken
Ik blijf wel bij mummificatie![]()
![]()
lol ik ga het googelenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hmm ik heb op zolder wel wat balkenquote:Op zondag 15 juni 2025 21:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee, heb je vaak ook balken aan het plafond voor nodigWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
quote:quote:quote:Op zondag 15 juni 2025 21:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar sommige zijn echt wel obvious wat dat betreft.![]()
Is amputatieseks. Seks met iemand die een geamputeerd lichaamsdeel heeft? Of dat iemand klaarkomt terwijl we iets geamputeerd wordt?Trotste mama van Ambar
hmOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik krijg niks grappigsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Denk het eerste. Maar ben geen expert op dat vlak.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Is amputatieseks. Seks met iemand die een geamputeerd lichaamsdeel heeft? Of dat iemand klaarkomt terwijl we iets geamputeerd wordt?![]()
Seks met clowns is ook nooit grappig, je weet nooit hoeveel clowns uit het gat komenquote:Trotste mama van Ambar
Ik vrees dat dat tweede vast ook wel bestaat.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Is amputatieseks. Seks met iemand die een geamputeerd lichaamsdeel heeft? Of dat iemand klaarkomt terwijl we iets geamputeerd wordt?
🐙![]()
Nee hoor.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:38 schreef MizzezAmy het volgende:
Tenslotte zitten we in dts, allemaal mensen met punten kink![]()
bolkHow can I make this topic about me?![]()
mispuntenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Maar geen regen gisteren of vandaag, en volgens de weer-app blijft het de komende week helemaal droog.How can I make this topic about me?![]()
Bij sommige dingen kan ik me echt niets voorstellen... Maar goed, zo zullen anderen ook over mijn dingen denken.quote:![]()
Hier ook, helaas.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar geen regen gisteren of vandaag, en volgens de weer-app blijft het de komende week helemaal droog.![]()
Oh vannacht lekker veel regen gehad
Al ziet mn komkommer er wat verschrompeld uit, misschien had ik m eerder water moeten gevenWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
hier nog steeds benauwd, alle ramen openOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:
Misschien moet je hem even aaien tot hij weer wat opzwelt.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:42 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh vannacht lekker veel regen gehad
Al ziet mn komkommer er wat verschrompeld uit, misschien had ik m eerder water moeten geven🐙![]()
Idem.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:41 schreef bondage het volgende:
[..]
Bij sommige dingen kan ik me echt niets voorstellen... Maar goed, zo zullen anderen ook over mijn dingen denken.🐙![]()
Hmm ja, met veel liefde schijnen planten beter te groeienquote:Op zondag 15 juni 2025 21:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien moet je hem even aaien tot hij weer wat opzwelt.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
he zwabbers
hoe gaat het met jouquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb een paar weken geleden wat cactussen gekocht, die dingen leven nog.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, met veel liefde schijnen planten beter te groeien
Terwijl hier het tomatenseizoen al weer bijna over isquote:Op zondag 15 juni 2025 21:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eerste tomaatjes ook al gespotZe kunnen niet zo goed tegen de hitte
![]()
![]()
ik ben aan aardbeien begonnen maar volgens mij zijn ze al doodOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: