Ik vind het zelf wel mooi dat die oudjes in elk geval een maandelijks uitje hebben. 13 juli weer doen? Overigens roept dat wel de vraag op welk via kanaal dit soort protesten geregeld is, gezien de gemiddelde leeftijd.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:27 schreef Glazenmaker het volgende:
Vandaag toch weer meer dan 100.000 man op de been voor een vreedzame demonstratie. Toch weet ik zeker dat ik morgen weer lees dat niemand meer wat om Gaza kan geven.
Genoeg jongeren ertussen.quote:Op zondag 15 juni 2025 21:47 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel mooi dat die oudjes in elk geval een maandelijks uitje hebben. 13 juli weer doen? Overigens roept dat wel de vraag op welk via kanaal dit soort protesten geregeld is, gezien de gemiddelde leeftijd.
Ah, gaan we het weer over juichen hebben?quote:Op zondag 15 juni 2025 20:01 schreef bianconeri het volgende:
Hoe voelt het voor jou om te juichen voor de genocide die gepleegd wordt?
Te juichen om de dood van tienduizenden onschuldige burgers?
Hoe was het vandaag?quote:
lol blanke autochtone Nederlanders die Khamenei steunen?quote:
Iedereen hier is pro-vrede. Hamas staat dat in de weg.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:30 schreef bianconeri het volgende:
Zeg ik als 1 van de weinigen op FOK! die wel pro-vrede is
Blanke autotochtone Nederlanders die genocide steunenquote:Op zondag 15 juni 2025 23:56 schreef HSG het volgende:
[..]
lol blanke autochtone Nederlanders die Khamenei steunen?Lekkere dolk in de rug naar de gevluchte Iraniërs in dit land.
Bron?quote:Op maandag 16 juni 2025 00:04 schreef bianconeri het volgende:
Overigens is er geen enkele Nederlander die dan wel Hamas
Er zijn protesten geweest, maar die werden met harde hand neergeslagen.quote:Op zondag 15 juni 2025 23:57 schreef Shigyn het volgende:
Wat ik me dan afvraag...Als de Gazanen tegen Hamas zijn, waarom groeperen ze zich dan niet om dat hele zooitje af te leveren bij het IDF?
Simpele logica en ik heb nog nergens pro-Hamas beelden gezien.quote:
Dus je lult uit je nek.quote:Op maandag 16 juni 2025 00:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Simpele logica en ik heb nog nergens pro-Hamas beelden gezien.
Alleen onzin van de pro-genocide groep met gejank dat alle steun voor vrede direct antisemitisme is en pro hamas.
Wat een onzin
De (talloze) foto's van de pro-pallie demonstraties in Den Haag vandaag wijzen dat niet echt uit anders...quote:Op maandag 16 juni 2025 00:04 schreef bianconeri het volgende:
Overigens is er geen enkele Nederlander die dan wel Hamas, dan wel het Iraanse regime steunen.
Dat is echt verzonnen onzin door de pro-genocide groep. .
Dit ja.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2025 00:16 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
De (talloze) foto's van de pro-pallie demonstraties in Den Haag vandaag wijzen dat niet echt uit anders...
Maar dit inzien zal dan ook best moeilijk zijn als je zo zwart/wit denkt, dom en eigenwijs bent.
Welke propaganda? Die van het IDF?quote:Op maandag 16 juni 2025 00:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit ja.
Haters, moordenaars en volk wat niet verder durft te kijken dan de nos/nu propaganda. Lekker meelopen in de mars van antisemitisme.
Gat
Ver
Damme.
Whataboutisme.quote:Op maandag 16 juni 2025 06:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Welke propaganda? Die van het IDF?
Die elke keer weer onzin blijken te verspreiden.
Die van het IDF, dat dagelijks burgers uitmoord?
Bah idd bah
Vers uit de verpakkingquote:Op maandag 16 juni 2025 00:38 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Enige wat bij die demonstratie ontbrak waren de vlaggen met een swastika logo...
Propaganda aan beide kanten.quote:
Gaza propaganda die bevestigd wordt door onafhankelijke organisaties? Ik meen mij nog een ziekenhuis te kunnen herinneren die door "onafhankelijke media" was gevalideerd, met 500 doden, allemaal zogenaamd door Israel veroorzaakt, waarvan later bleek dat het hele verhaal volledig opgeblazen was met als kers op de taart een raket die afgeschoten was door Hamas.quote:Op maandag 16 juni 2025 08:54 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Propaganda aan beide kanten.
Echter wordt een goed deel vanuit Gaza door onafhankelijke organisaties bevestigd. Hoe ernstig het daar wel niet is.
Van de kant van het IDF?
Elke keer weer tonen onafhankelijke instanties aan dat het IDF leugens verspreidt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |