Nog maar een keer herhalen dan, voor de mensen die claimen dat ze zich baseren op feiten:quote:Op zondag 29 juni 2025 09:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou familie kunnen zijn van user bianconeri. Het enige verschil is dat user bianconeri doorgaans niet verder komt dan met schuim op de bek het woord 'genocide' uit zijn toetsenbord rammen.
quote:Hamas offers bounties to kill US and local aid workers, group says
https://www.yahoo.com/new(...)nties-192332718.html
The Gaza Humanitarian Foundation (GHF) is facing a new threat as Hamas terrorists allegedly place bounties on the heads of its workers, including U.S. security personnel and local aid staff.
According to GHF, Hamas is offering monetary rewards to anyone who kills or injures the organization’s workers.
"We are aware of credible reports that Hamas is openly targeting the Gaza Humanitarian Foundation and those who work with us. According to these reports, Hamas has placed bounties on both our American security personnel and Palestinian aid workers, offering cash rewards to anyone who injures or kills them," GHF said in a statement provided exclusively to Fox News Digital.
quote:
Lijken? Ze zijn tegenstrijdig. Het ziet er naar uit dat je 100% je argument bijstelt in verschillende opmerkingen om je genocide-narratief te kunnen pushen. Je bent zojuist geconfronteerd met 100% tegenstrijdigheden in je verhaal, iets wat nogal een dubieuze status heeft voor je indruk om een discussie te willen voeren.quote:Op zondag 29 juni 2025 09:42 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oh wow heb je wat dingen kunnen vinden die je tegenstrijdig lijken.
Misschien dan handig om even bij de basis te blijven? Dat is immers al erg genoeg.quote:Op zondag 29 juni 2025 10:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]Ja dat blijkt inderdaad uit je posts, daar heb je gelijk in. Maar gebrek aan kennis kan geen excuus zijn in een topic op #354. Er is meer dan genoeg kennis gedeeld.
Dan kan je blijven jammeren dat 7 oktober slecht was, want er vielen onschuldige doden bij. Op dat moment slaat het werkelijk nergens op om vervolgens te zeggen oh 100.000 dood waarvan 80% onschuldig, dat is terecht.
Je kunt moeilijk beweren dat men in Israel niet gestemd heeft hiervoor hun laatste verkiezing is ook weer niet zo lang geleden. Datzelfde geldt niet voor Gaza, want je weet dat het in 2006 was, of je vergeet dat wanneer het je uitkomt.
Welk argument wil je uberhaupt maken door te zeggen ja maar Gaza? Dat de burgers dan maar dood mogen want ze hebben 20 jaar terug fout gestemd? Zo ver zou ik niet gaan, geen wapens meer leveren aan Israel vind ik een oplossing, voorstellen om een genocide op Israeli's te plegen als vergelding zul je mij niet horen aandragen.
Wat dat betreft is dit topic bijna komisch ware het niet dat het over een nogal serieuze situatie gaat.
Welke tegenstrijdigheid?quote:Op zondag 29 juni 2025 10:20 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Lijken? Ze zijn tegenstrijdig. Het ziet er naar uit dat je 100% je argument bijstelt in verschillende opmerkingen om je genocide-narratief te kunnen pushen. Je bent zojuist geconfronteerd met 100% tegenstrijdigheden in je verhaal, iets wat nogal een dubieuze status heeft voor je indruk om een discussie te willen voeren.
Ik roep je op om tekst en uitleg te geven over bovenstaande quotes, zodat wij kunnen verifiëren wat je daadwerkelijke intentie is in dit topic. Het ziet er echter niet zuiver uit; daarvoor is je tegenstrijdigheden in dit verhaal te groot.
Ahh ok... Kan het niet meer te maken hebben met het idee dat Iran Israel kan pijnigen, vanwege kans op verzadiging van het Iron Drone? Palestijnen zijn natuurlijk gewoon levende schietschijven en geen enkele partij voor de hightech IDF leger.quote:Op zondag 29 juni 2025 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat de Iran missie voltooid is en die in Gaza niet.
quote:Op zondag 29 juni 2025 10:33 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Misschien dan handig om even bij de basis te blijven? Dat is immers al erg genoeg.
Niemand kan ontkennen dat het volgende problematisch is:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 08:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Israël had er nog harder in mogen gaan. Dan had men maar geen aanslagen moeten plegen zoals op 7 oktober. Je dacht toch niet echt dat dit onbeantwoord zou blijven?
Daarnaast is dit aantal slechts een schatting.
Hier is dus wel de ontkenning, want het probleem wordt gesteld als de verontwaardiging in het westen.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:42 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
[..]
Zie hier het probleem. Jij wil dus eigenlijk helemaal geen vrede?
Vrij duidelijk, Israel mag zich verlagen tot het niveau van Hamas om aanslagen te stoppen. Hamas mag zich niet verlagen tot niveau van Israel om aanslagen te stoppen. Zo'n commentaar als dit gaat er ook volledig aan voorbij dat zo'n geweldsorgie juist aanslagen aanmoedigt. 7 oktober heeft Israel fanatieker gemaakt, deze genocide zal op termijn ook een hoop van de getroffenen radicaal willen laten terugslaan.quote:Op zondag 22 juni 2025 16:38 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik vind het heel wat erger om welbewust een mensonterende aanslagen te plegen dan de ander die (deze) verdere aanslagen op mijn part mensonterende wijze de kop wil indrukken.
Dan is het israelische regime niet in de genocide geslaagd. Als er geen/nauwelijks overlevenden in Gaza overblijven valt er weinig terug te slaan.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:02 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
deze genocide zal op termijn ook een hoop van de getroffenen radicaal willen laten terugslaan.
Je bent zo zeer dom dan wel een troll. Ga een hobby zoeken.quote:Op zondag 29 juni 2025 10:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]Ja dat blijkt inderdaad uit je posts, daar heb je gelijk in. Maar gebrek aan kennis kan geen excuus zijn in een topic op #354. Er is meer dan genoeg kennis gedeeld.
Dan kan je blijven jammeren dat 7 oktober slecht was, want er vielen onschuldige doden bij. Op dat moment slaat het werkelijk nergens op om vervolgens te zeggen oh 100.000 dood waarvan 80% onschuldig, dat is terecht.
Je kunt moeilijk beweren dat men in Israel niet gestemd heeft hiervoor hun laatste verkiezing is ook weer niet zo lang geleden. Datzelfde geldt niet voor Gaza, want je weet dat het in 2006 was, of je vergeet dat wanneer het je uitkomt.
Welk argument wil je uberhaupt maken door te zeggen ja maar Gaza? Dat de burgers dan maar dood mogen want ze hebben 20 jaar terug fout gestemd? Zo ver zou ik niet gaan, geen wapens meer leveren aan Israel vind ik een oplossing, voorstellen om een genocide op Israeli's te plegen als vergelding zul je mij niet horen aandragen.
Wat dat betreft is dit topic bijna komisch ware het niet dat het over een nogal serieuze situatie gaat.
Er leven er nog 2 miljoen? Israel is opgericht na de Holocaust, genocide niet geslaagd? Typisch niveautje weer hoor.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:15 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dan is het israelische regime niet in de genocide geslaagd. Als er geen/nauwelijks overlevenden in Gaza overblijven valt er weinig terug te slaan.
Zo dom dat je volledig uitgeluld wordt.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:31 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Je bent zo zeer dom dan wel een troll. Ga een hobby zoeken.
Voor de Naxi's kan je stellen dat de genocide niet succesvol was inderdaad.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Er leven er nog 2 miljoen? Israel is opgericht na de Holocaust, genocide niet geslaagd? Typisch niveautje weer hoor.
Daar verschillen we van mening ik denk dat ze veel te succesvol waren. Ze moesten ook wat sneller handelen, er kwam nogal een coalitie tegen hun invasies. In dit geval heeft Israel alle tijd.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:25 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Voor de Naxi's kan je stellen dat de genocide niet succesvol was inderdaad.
Nog maar een reden om niet de hele bevolking te straffen voor Hamas daden. Aan het gebrek aan slachtoffers aan Israelische kant wordt ook wel duidelijk dat Hamas werkelijk niets meer voorstelt.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:54 schreef Qarrad het volgende:
[ x ]
En dit was een aantal maanden geleden. Het lijkt me niet dat Hamas veel populairder is geworden sindsdien, helemaal niet gezien alle berichten over de executies, mishandelingen en vervolgingen door de El Sahm-eenheid van ze.
Er zitten nochtans nog bijna 50 gijzelaars in Gaza. Dat lijken me best wel slachtoffers.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Nog maar een reden om niet de hele bevolking te straffen voor Hamas daden. Aan het gebrek aan slachtoffers aan Israelische kant wordt ook wel duidelijk dat Hamas werkelijk niets meer voorstelt.
Hamas kan zo makkelijk de eigen bevolking sparen door de gijzelaars vrij te laten.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er zitten nochtans nog bijna 50 gijzelaars in Gaza. Dat lijken me best wel slachtoffers.
Op wat voor manier? 1 maand GHF was meer dan 400 doden. Israel heeft veel meer dan 50 gijzelaars. Waarom toch altijd zo extreem meten met twee maten.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:57 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Er zitten nochtans nog bijna 50 gijzelaars in Gaza. Dat lijken me best wel slachtoffers.
Gevangenen en gijzelaars zijn 2 verschillende dingen.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Op wat voor manier? 1 maand GHF was meer dan 400 doden. Israel heeft veel meer dan 50 gijzelaars. Waarom toch altijd zo extreem meten met twee maten.
Oh wat is het verschil? Hoe je het framed maar verder?quote:Op zondag 29 juni 2025 14:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gevangenen en gijzelaars zijn 2 verschillende dingen.
Als die 'gevangen' niet eens verteld wordt waarom ze vastzitten zijn het ook gewoon gijzelaars.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gevangenen en gijzelaars zijn 2 verschillende dingen.
Op 7 oktober trokken Hamas leden Israël binnen en hebben op een festival jonge mensen vermoord en gegijzeld. De meeste van die jonge mensen zijn soodgwmarteld en verkracht. Om niks/quote:Op zondag 29 juni 2025 15:14 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Oh wat is het verschil? Hoe je het framed maar verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |