abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juni 2025 @ 13:35:35 #226
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_217993062
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 13:21 schreef alpeko het volgende:
Niet echt op de route van St Dizier naar Planchez. Dan verwacht je de D520 of de D384
Klopt, het lijkt of ze op de D520 een andere afslag hebben genomen bij Suzannecourt.
pi_217993870
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 12:47 schreef Kim-Holland het volgende:
Volgens HLN is het echtpaar hier gevonden

[ afbeelding ]

https://www.hln.be/binnen(...)rdopdracht~a7d12c0b/

even doorscrollen naar beneden.
Volgens mij is de locatie in het artikel in de Franse krant, wat @ootjekatootje heeft gepost in post nr #187
een stuk specifieker.

https://jhm.fr/sa-dispari(...)e-retrouve-sans-vie/

(locatie in Google Maps)
pi_217994106
Zal geen ongeluk zijn geweest als de auto onbeschadigd was en dat op een plek waar je normaal niet met de auto terecht komt. Zullen ze dit dan echt zo gepland hebben? Dan blijft het opmerkelijk dat Paul 4 km van zijn vrouw is gevonden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 20 juni 2025 @ 15:46:11 #229
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217994251
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 15:25 schreef alpeko het volgende:
Zal geen ongeluk zijn geweest als de auto onbeschadigd was en dat op een plek waar je normaal niet met de auto terecht komt. Zullen ze dit dan echt zo gepland hebben? Dan blijft het opmerkelijk dat Paul 4 km van zijn vrouw is gevonden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je daar met de auto normaal niet terechtkomen? Volgens mij is het een natuurgebiedje waar je gewoon via de weg naartoe rijdt.
The love you take is equal to the love you make.
pi_217994266
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 15:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Waarom zou je daar met de auto normaal niet terechtkomen? Volgens mij is het een natuurgebiedje waar je gewoon via de weg naartoe rijdt.
https://www.google.com/ma(...)IKXMDSoASAFQAw%3D%3D

Als de auto gewoon links (zie link) geparkeerd stond wel ja. Maar volgens een van de bronnen stond die (deels) in het water. Dat lijkt me me niet de gangbare weg.
  vrijdag 20 juni 2025 @ 15:50:35 #231
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217994283
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 15:48 schreef alpeko het volgende:

[..]

Als de auto gewoon links (zie link) geparkeerd stond wel ja. Maar volgens een van de bronnen stond die (deels) in het water. Dat lijkt me me niet de gangbare weg.
Ja, Hart van Nederland meldde dat, terwijl een Franse bron zei: bij het water. Bij, niet in.
pi_217994292
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 15:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, Hart van Nederland meldde dat, terwijl een Franse bron zei: bij het water. Bij, niet in.
Ook voor bij het water moet de auto onderaan het ravijn staan. Niet op de D weg er bovenlangs. Dan heb je het over dit (geel gearceerde) weggetje

Dat is volgens Google Maps de enige plek met water daar.

[ Bericht 3% gewijzigd door alpeko op 20-06-2025 15:58:38 ]
  vrijdag 20 juni 2025 @ 15:52:18 #233
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217994299
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 15:51 schreef alpeko het volgende:

[..]
Ook voor bij het water moet de auto onderaan het ravijn staan. Niet op de D weg er bovenlangs. Dan heb je het over dit weggetje

[ afbeelding ]
Onder aan het ravijn is niet logisch: de auto was onbeschadigd.
pi_217994303
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 15:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Onder aan het ravijn is niet logisch: de auto was onbeschadigd.
Er loopt een weggetje. Dat best begaanbaar lijkt. Vanaf de D-weg is het eerste deel gewoon geasfalteerd. Later wordt het smaller met grind.

vrijdag 20 juni 2025 @ 15:56:26 #235
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217994328
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 15:52 schreef alpeko het volgende:

[..]
Er loopt een weggetje. Dat best begaanbaar lijkt.

Dus een alternatieve route naar dat natuurgebiedje.
pi_217994388
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 15:51 schreef alpeko het volgende:

[..]
Ook voor bij het water moet de auto onderaan het ravijn staan. Niet op de D weg er bovenlangs. Dan heb je het over dit (geel gearceerde) weggetje

[ afbeelding ]

Dat is volgens Google Maps de enige plek met water daar.
Misschien kwamen ze uit zuidelijke richting (Orquevaux) en zijn ze per ongeluk op dat grindpad terecht gekomen, auto wellicht vastgereden en toen in paniek en door uitputting de auto achtergelaten en daar rond gaan zwerven (want men was al verward etc)? Kleine gehuchtjes daar, dus niet echt opvallend als je daar per ongeluk van de weg raakt en in de wijde omgeving geen mens te bekennen?

Is Paul nu 4km van de auto gevonden, begrijp ik dat goed?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 20 juni 2025 @ 16:54:16 #237
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_217994854
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Misschien kwamen ze uit zuidelijke richting (Orquevaux) en zijn ze per ongeluk op dat grindpad terecht gekomen, auto wellicht vastgereden en toen in paniek en door uitputting de auto achtergelaten en daar rond gaan zwerven (want men was al verward etc)? Kleine gehuchtjes daar, dus niet echt opvallend als je daar per ongeluk van de weg raakt en in de wijde omgeving geen mens te bekennen?

Is Paul nu 4km van de auto gevonden, begrijp ik dat goed?
Ja, 4 km. Best een eind.
pi_217994883
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 16:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, 4 km. Best een eind.
Nogal ja voor iemand die verward is op een dergelijke leeftijd. Triest verhaal :{
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 20 juni 2025 @ 17:03:29 #239
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217994917
Een scenario:

Ze hebben met hun auto over dat grindpaadje gereden tot waar ze konden of zijn zelfs nog verder gereden en zijn zich klemgereden.

Ze zijn toen verder gelopen naar de Cul du Cerf maar bij de verradelijke klim naar boven kwam Gerda ten val of werd ze onwel. Paul is toen langs de D148 naar een dorpje gelopen om hulp te halen maar zelf onwel geworden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Perrin op 21-06-2025 22:32:31 ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_217994931
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 17:03 schreef Perrin het volgende:
Een scenario:

Ze hebben met hun auto over dat grindpaadje gereden tot waar ze konden of zijn zelfs nog verder gereden en zijn zich klemgereden.

Ze zijn toen verder gelopen naar de Cul du Serf maar bij de verraderlijke klim naar boven kwam Gerda ten val of werd ze onwel. Paul is toen langs de D148 naar een dorpje gelopen om hulp te halen maar zelf onwel geworden.

[ afbeelding ]
Zoiets denk ik ook. Maar dan moet die betaling bij Orange een foutje zijn oid
Alius aliud dicit
  vrijdag 20 juni 2025 @ 17:10:25 #241
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_217994964
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 17:05 schreef Mrmime het volgende:

[..]
Of iemand die hun portemonnee heeft gejat :{
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 20 juni 2025 @ 17:20:04 #242
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_217995030
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 17:05 schreef Mrmime het volgende:

[..]
Creditcard fraude, kan zelfs zonder de card in handen te hebben of zoals Donna zei. Een betaling op een mobiel apparaat waarvan het postadres in Orange is. Bijvoorbeeld een kraampje op de markt in Saint Dizier waarvan de mensen uit Orange komen.
pi_217995630
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 17:20 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Creditcard fraude, kan zelfs zonder de card in handen te hebben of zoals Donna zei. Een betaling op een mobiel apparaat waarvan het postadres in Orange is. Bijvoorbeeld een kraampje op de markt in Saint Dizier waarvan de mensen uit Orange komen.
Dat kan zeker. Maar dan vind ik het toch wel heel toevallig.
Alius aliud dicit
  vrijdag 20 juni 2025 @ 21:22:01 #244
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_217996814
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 18:59 schreef Mrmime het volgende:

[..]
Dat kan zeker. Maar dan vind ik het toch wel heel toevallig.
Ja, die toevalligheid kan bij de rest van de pechdingen zoals de telefoons die niet werkten.
pi_217997635
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juni 2025 23:48 schreef Sothisisme het volgende:

[..]
Misdrijf wordt uitgesloten. Waarom zie je geen aanleiding te denken dat oma ook die beleving had? En hoezo heb je de indruk dat opa de verkoop niet zag zitten, en oma wel?

Waar baseer je dat op?
Zoals ik zei: dit is mijn indruk. Misschien klopt mijn indruk niet, het is slechts een indruk en ik claim nergens dat ik de feiten weet. Het lijkt mij gewoon wat onwaarschijnlijk dat ze beiden tegelijkertijd dusdanig verward raken dat werkelijk alles misgaat op een reis die ze samen heel vaak gemaakt hebben.

Maar je hebt altijd uitzonderingen op de verwachting, dus misschien zijn beiden inderdaad verward geraakt.
pi_217998306
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2025 23:21 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Zoals ik zei: dit is mijn indruk. Misschien klopt mijn indruk niet, het is slechts een indruk en ik claim nergens dat ik de feiten weet. Het lijkt mij gewoon wat onwaarschijnlijk dat ze beiden tegelijkertijd dusdanig verward raken dat werkelijk alles misgaat op een reis die ze samen heel vaak gemaakt hebben.

Maar je hebt altijd uitzonderingen op de verwachting, dus misschien zijn beiden inderdaad verward geraakt.
Ik bedoelde meer waarom het je indruk was dat opa de verkoop niet zag zitten, en dat je geen aanleiding hebt om te denken dat oma er hetzelfde in stond?

Ik was gewoon benieuwd naar waar die indruk op gebaseerd was. Heb je iets gelezen wat ik gemist heb?

Het kan bijvoorbeeld namelijk ook zijn dat oma niet wilde verkopen, en opa wel.

Of allebei eigenlijk wel omdat ze wisten dat het niet meer ging.

Of allebei wilden ze eigenlijk niet.

Misschien waren ze verdrietig dat geen van de kinderen/kleinkinderen het huis wilde hebben? (Het huisje zag er op de foto's nou niet echt uit alsof het bakken met geld op zou leveren) En wat als wel, op die leeftijd kun je toch niet echt meer iets met het geld doen.

Het scenario van beiden verward geloof ik inderdaad ook niet.
Niet dat een echtpaar niet samen verward kan zijn, maar daar zit dan wel tijd tussen, en dat zijn dan mensen die verder geen contacten hebben. Hier zou de familie het hebben opgemerkt als een van beiden tekenen van verwardheid had vertoond.

De dingen die ik me afvraag cq niet begrijp:

* Dat ze allebei problemen hadden met hun telefoon. Ze kwamen al decennia meerdere malen per jaar in Frankrijk en Gerda belde iedere dag meermaals met haar kinderen.

Blijkbaar was er een internet probleem want ze wilden bij andere mensen de route naar het hotel zien. Maar hoe kan dat dan? Beide hadden roaming uitstaan en beide vergeten dit aan te zetten?

Als een stel op leeftijd tegen mij zou zeggen dat ze problemen hebben met hun telefoons, zou ik even met ze meekijken. Doet niet iedereen blijkbaar? Of misschien is het wel aangeboden en hebben ze nee hoeft niet gezegd.

Beiden hadden de optie netwerk handmatig selecteren aan staan? Want blijkbaar konden ze ook niet bellen. Als je zo vaak naar het buitenland gaat, dan vergeet je toch niet ineens (beide!) dat je een netwerkoperator moet selecteren?
Of hebben ze het misschien bewust uitgezet?

Is er wel of niet een "welkom in België" SMS door de eigen provider gestuurd?
Indien wel: roaming en automatisch netwerk selecteren stond dus aan. Dan hebben ze het dus uitgezet?

Indien niet: het stond uit. Ze vroegen niemand om hulp? Ze wisten na zo veel jaar vakantie niet hoe ze het aan moesten zetten?

Daarbij: als je diabetes hebt en afhankelijk van je telefoon, dan wil je dat probleem toch oplossen voordat je verder reist? Ik begreep uit de berichten dat er helemaal geen metingen meer zijn verstuurd.

Interesseerde het hun niet meer? Vonden ze het niet nodig dit probleem op te lossen, hulp in te schakelen, etc?

* Dat ze dit keer buren niet gevraagd hebben.
Gingen ze slechts een paar dagen vanwege afspraak makelaar of gingen ze een laatste keer op vakantie?

* Dat ze de medicijnen vergeten zijn. Ik vind dit zo moeilijk te begrijpen dat ik me afvraag of dit een bewuste keuze was?
Het kan toch niet dat geen van beiden denkt aan de medicijnen, en zeker als je diabetes hebt. Meerdere keren per dag meten, medicijnen nemen om een hypo te voorkomen.

We weten geloof ik niets over tijdstip van vertrek?
Maar feit is wel dat ze de ochtend erop nog bij de bakker zijn geweest. Via beeldmateriaal is bevestigd dat zij het waren.

*De kinderen konden echter toen al geen contact meer krijgen met hun ouders.

* Ik denk dat ze wisten wat ze deden en dat ze niet echt heel erg van hun route zijn afgeweken.

Vanuit Saint Dizier (bakker) naar Planchez kun je de D384 nemen (223 km) of de D520 (237 km).

Op de D520 hadden ze moeten wisselen ter hoogte van Chaumont op de D65 richting zuiden. In plaats daarvan lijkt het erop dat ze de D65B hebben genomen (de weg naar Cul de Cerf). Ik denk dus dat dit hun bedoeling was.

Vanaf het punt dat ze naar de D65 hadden gemoeten, is het 42 km naar Cul de Cerf. (40 minuten rijden).

Als je alle tijd van de wereld hebt, en veel ervaring met rijden in Frankrijk, én het je laatste reis is, is een omweg van 40 minuten heen en 40 minuten terug eigenlijk niks.

*Wat ik niet met elkaar kan rijmen is dat het vanuit de visie van het thuisfront "in verwarde toestand het huis verlaten" is, en daartegenover heb je dan 2 mensen die in een pizzeria gezellig kletsen, zoeken naar een hotel, de ochtend erop naar de bakker gaan en vervolgens naar een uitzichtpunt.

Medicijnen thuis laten (als diabeticus eten bij een pizzeria zonder medicijnen), telefoons uit, je niet melden bij het thuisfront, 80 en 83 zijn (vrijwel alle mensen van die leeftijd hebben kwalen en ziektes), en je geliefde 2e huis op moeten geven, geen glucosemetingen meer verrichten, de auto teruggevonden bij een uitzichtpunt, een onbeschadigde auto, geen sporen van geweld bij de autopsie, ja dat geeft veel mensen te denken.

Maar die 4 kilometer uit elkaar maakt die theorie in mijn ogen eigenlijk onmogelijk.

Als een van beide gevallen zou zijn, zouden de Franse kranten dit wel gemeld hebben. (Die noemen ook namelijk ook alle plaatsen op, terwijl de familie de politie gevraagd heeft de locatie geheim te houden).

Wat ik me wel afvraag: Paul was nog vermist, waarom moest de vindplaats van Gerda geheim blijven. Ik snap wel dat ze geen pottenkijkers willen, maar je zou denken dat de politie uit zichzelf de plek geheimhoudt. Maar in de berichtgeving stond echt dat het de wens van de familie was.

En een laatste ding wat ik me afvroeg: hoezo werd enkel de gendarmerie in de regio Haute Marne ingeschakeld? Zij hebben met militairen, honden, helikopters en drones gezocht hetgeen uiteindelijk tot de vondst heeft geleid.

Als je met Google Satelliet kijkt, dan is het zo'n groot gebied waar ze vermist zijn geraakt (tussen Saint Dizier en Planchez), dat je je afvraagt waarom bijvoorbeeld de gendarmerie in het departement waar Planchez toe behoort niet ook zo'n grootschalige zoekactie hebben opgezet. Op de een of andere manier wisten ze toch waar ze ergens moesten gaan zoeken. Zo ver ik weet is er langs de andere route niet gezocht.

Ik ben in ieder geval "blij" voor hun familie dat ze gevonden zijn. Dat is helaas veel andere familieleden van vermisten niet gegeven.
Ik hoop dat het de kinderen en kleinkinderen troost biedt dat hun (groot)ouders nog een mooie laatste rit hebben gehad.

[ Bericht 10% gewijzigd door Sothisisme op 21-06-2025 01:57:19 (1 zin toegevoegd ) ]
  zaterdag 21 juni 2025 @ 02:49:30 #247
6941 APK
Factual, I think.
pi_217998390
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 01:34 schreef Sothisisme het volgende:

[..]
Ik bedoelde meer waarom het je indruk was dat opa de verkoop niet zag zitten, en dat je geen aanleiding hebt om te denken dat oma er hetzelfde in stond?

Ik was gewoon benieuwd naar waar die indruk op gebaseerd was. Heb je iets gelezen wat ik gemist heb?

Het kan bijvoorbeeld namelijk ook zijn dat oma niet wilde verkopen, en opa wel.

Of allebei eigenlijk wel omdat ze wisten dat het niet meer ging.

Of allebei wilden ze eigenlijk niet.

Misschien waren ze verdrietig dat geen van de kinderen/kleinkinderen het huis wilde hebben? (Het huisje zag er op de foto's nou niet echt uit alsof het bakken met geld op zou leveren) En wat als wel, op die leeftijd kun je toch niet echt meer iets met het geld doen.

Het scenario van beiden verward geloof ik inderdaad ook niet.
Niet dat een echtpaar niet samen verward kan zijn, maar daar zit dan wel tijd tussen, en dat zijn dan mensen die verder geen contacten hebben. Hier zou de familie het hebben opgemerkt als een van beiden tekenen van verwardheid had vertoond.

De dingen die ik me afvraag cq niet begrijp:

* Dat ze allebei problemen hadden met hun telefoon. Ze kwamen al decennia meerdere malen per jaar in Frankrijk en Gerda belde iedere dag meermaals met haar kinderen.

Blijkbaar was er een internet probleem want ze wilden bij andere mensen de route naar het hotel zien. Maar hoe kan dat dan? Beide hadden roaming uitstaan en beide vergeten dit aan te zetten?

Als een stel op leeftijd tegen mij zou zeggen dat ze problemen hebben met hun telefoons, zou ik even met ze meekijken. Doet niet iedereen blijkbaar? Of misschien is het wel aangeboden en hebben ze nee hoeft niet gezegd.

Beiden hadden de optie netwerk handmatig selecteren aan staan? Want blijkbaar konden ze ook niet bellen. Als je zo vaak naar het buitenland gaat, dan vergeet je toch niet ineens (beide!) dat je een netwerkoperator moet selecteren?
Of hebben ze het misschien bewust uitgezet?

Is er wel of niet een "welkom in België" SMS door de eigen provider gestuurd?
Indien wel: roaming en automatisch netwerk selecteren stond dus aan. Dan hebben ze het dus uitgezet?

Indien niet: het stond uit. Ze vroegen niemand om hulp? Ze wisten na zo veel jaar vakantie niet hoe ze het aan moesten zetten?

Daarbij: als je diabetes hebt en afhankelijk van je telefoon, dan wil je dat probleem toch oplossen voordat je verder reist? Ik begreep uit de berichten dat er helemaal geen metingen meer zijn verstuurd.

Interesseerde het hun niet meer? Vonden ze het niet nodig dit probleem op te lossen, hulp in te schakelen, etc?

* Dat ze dit keer buren niet gevraagd hebben.
Gingen ze slechts een paar dagen vanwege afspraak makelaar of gingen ze een laatste keer op vakantie?

* Dat ze de medicijnen vergeten zijn. Ik vind dit zo moeilijk te begrijpen dat ik me afvraag of dit een bewuste keuze was?
Het kan toch niet dat geen van beiden denkt aan de medicijnen, en zeker als je diabetes hebt. Meerdere keren per dag meten, medicijnen nemen om een hypo te voorkomen.

We weten geloof ik niets over tijdstip van vertrek?
Maar feit is wel dat ze de ochtend erop nog bij de bakker zijn geweest. Via beeldmateriaal is bevestigd dat zij het waren.

*De kinderen konden echter toen al geen contact meer krijgen met hun ouders.

* Ik denk dat ze wisten wat ze deden en dat ze niet echt heel erg van hun route zijn afgeweken.

Vanuit Saint Dizier (bakker) naar Planchez kun je de D384 nemen (223 km) of de D520 (237 km).

Op de D520 hadden ze moeten wisselen ter hoogte van Chaumont op de D65 richting zuiden. In plaats daarvan lijkt het erop dat ze de D65B hebben genomen (de weg naar Cul de Cerf). Ik denk dus dat dit hun bedoeling was.

Vanaf het punt dat ze naar de D65 hadden gemoeten, is het 42 km naar Cul de Cerf. (40 minuten rijden).

Als je alle tijd van de wereld hebt, en veel ervaring met rijden in Frankrijk, én het je laatste reis is, is een omweg van 40 minuten heen en 40 minuten terug eigenlijk niks.

*Wat ik niet met elkaar kan rijmen is dat het vanuit de visie van het thuisfront "in verwarde toestand het huis verlaten" is, en daartegenover heb je dan 2 mensen die in een pizzeria gezellig kletsen, zoeken naar een hotel, de ochtend erop naar de bakker gaan en vervolgens naar een uitzichtpunt.

Medicijnen thuis laten (als diabeticus eten bij een pizzeria zonder medicijnen), telefoons uit, je niet melden bij het thuisfront, 80 en 83 zijn (vrijwel alle mensen van die leeftijd hebben kwalen en ziektes), en je geliefde 2e huis op moeten geven, geen glucosemetingen meer verrichten, de auto teruggevonden bij een uitzichtpunt, een onbeschadigde auto, geen sporen van geweld bij de autopsie, ja dat geeft veel mensen te denken.

Maar die 4 kilometer uit elkaar maakt die theorie in mijn ogen eigenlijk onmogelijk.

Als een van beide gevallen zou zijn, zouden de Franse kranten dit wel gemeld hebben. (Die noemen ook namelijk ook alle plaatsen op, terwijl de familie de politie gevraagd heeft de locatie geheim te houden).

Wat ik me wel afvraag: Paul was nog vermist, waarom moest de vindplaats van Gerda geheim blijven. Ik snap wel dat ze geen pottenkijkers willen, maar je zou denken dat de politie uit zichzelf de plek geheimhoudt. Maar in de berichtgeving stond echt dat het de wens van de familie was.

En een laatste ding wat ik me afvroeg: hoezo werd enkel de gendarmerie in de regio Haute Marne ingeschakeld? Zij hebben met militairen, honden, helikopters en drones gezocht hetgeen uiteindelijk tot de vondst heeft geleid.

Als je met Google Satelliet kijkt, dan is het zo'n groot gebied waar ze vermist zijn geraakt (tussen Saint Dizier en Planchez), dat je je afvraagt waarom bijvoorbeeld de gendarmerie in het departement waar Planchez toe behoort niet ook zo'n grootschalige zoekactie hebben opgezet. Op de een of andere manier wisten ze toch waar ze ergens moesten gaan zoeken. Zo ver ik weet is er langs de andere route niet gezocht.

Ik ben in ieder geval "blij" voor hun familie dat ze gevonden zijn. Dat is helaas veel andere familieleden van vermisten niet gegeven.
Ik hoop dat het de kinderen en kleinkinderen troost biedt dat hun (groot)ouders nog een mooie laatste rit hebben gehad.
Vanwaar jouw diepgaande interesse in deze zaak?
Ik voel mij er een beetje ongemakkelijk bij.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 21 juni 2025 @ 05:01:27 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_217998593
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 02:49 schreef APK het volgende:

[..]
De PoHi is ook veelbetekenend...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_217998632
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 02:49 schreef APK het volgende:

[..]
FOK!sporing verzocht team lost helaas alleen maar achteraf alle zaken op. Zijn altijd de usual suspects die dan weer een paar dagen los kunnen gaan.
  zaterdag 21 juni 2025 @ 10:08:54 #250
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_217999871
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juni 2025 05:48 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
FOK!sporing verzocht team lost helaas alleen maar achteraf alle zaken op. Zijn altijd de usual suspects die dan weer een paar dagen los kunnen gaan.
Klopt, en moet eerst iets gebeurd zijn voordat er een topic geopend wordt.
Meestal zitten er een paar uur/dagen tussen de moord/vermissing voordat er een topic komt.

Terecht punt van aandacht….
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')