Misschien was oma ergens heengevallen waar hij niet bijkon en had zij de autosleutels. Misschien hadden ze de auto klemgereden of hadden ze pech of schatte hij in dat hij bij de grote weg sneller hulp kon vinden. Kan vele redenen hebben.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:22 schreef Kim-Holland het volgende:
Zou oma een rijbewijs hebben gehad?
Opa lag 4 km verderop bij een schuur. Als hij hulp had willen halen voor oma, waarom nam hij dan niet de auto?
En in het algemeen:
Waarom gaan mensen er altijd van uit dat de man zijn vrouw wel omgebracht moet hebben en nooit andersom?
Waarmee ik niet wil zeggen dat dit aan de hand is geweest maar het valt mij op bij comments op social media oa.
Dat kan allemaal.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Misschien was oma ergens heengevallen waar hij niet bijkon en had zij de autosleutels. Misschien hadden ze de auto klemgereden of hadden ze pech of schatte hij in dat hij bij de grote weg sneller hulp kon vinden. Kan vele redenen hebben.
Zo heel ver van de auto is ze ook niet gekomen.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:37 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Dat kan allemaal.
Oma was slecht ter been en herstellende van een operatie een de knie. Het lijkt mij ook niet dat ze dan even gezellig een wandeling zouden gaan maken. Maar je weet het maar nooit idd..
Wat een goede vraag mbt waarom de auto niet genomen. Had ik nog niet bij stilgestaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2025 10:22 schreef Kim-Holland het volgende:
Zou oma een rijbewijs hebben gehad?
Opa lag 4 km verderop bij een schuur. Als hij hulp had willen halen voor oma, waarom nam hij dan niet de auto?
En in het algemeen:
Waarom gaan mensen er altijd van uit dat de man zijn vrouw wel omgebracht moet hebben en nooit andersom?
Waarmee ik niet wil zeggen dat dit aan de hand is geweest maar het valt mij op bij comments op social media oa.
Waarom vraag je specifiek naar MIJN diepgaande interesse?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Vanwaar jouw diepgaande interesse in deze zaak?
Ik voel mij er een beetje ongemakkelijk bij.
In die tijd toch doodnormaal?quote:Op zondag 22 juni 2025 20:14 schreef ZarB het volgende:
Triest.
Maar 64 jaar getrouwd terwijl oma 80 was? Dan was ze dus 16 toen ze gingen trouwen. Dat is wel bijzonder jong.
Dat was vroeger niet zo bijzonder hoor.quote:Op zondag 22 juni 2025 20:14 schreef ZarB het volgende:
Triest.
Maar 64 jaar getrouwd terwijl oma 80 was? Dan was ze dus 16 toen ze gingen trouwen. Dat is wel bijzonder jong.
Begin jaren 60? Een moetje En het kindje werd iets te vroeg geborenquote:
Ah ja ik zie dat het pas vanaf 1970 naar 21 is gegaan en in 1985 weer naar 18. Als man mocht je voor die tijd wel pas vanaf je 18e trouwen. Maar opa was dus al 19.quote:
Ik weet niet of ik dit mag vragen..Maar mag het topic op slot? De focus ligt bij sommigen op wie ik ben en dat lijkt me niet echt relevant voor dit topic.quote:
En daarom moet het topic op slot?quote:Op maandag 23 juni 2025 01:32 schreef Sothisisme het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit mag vragen..Maar mag het topic op slot? De focus ligt bij sommigen op wie ik ben en dat lijkt me niet echt relevant voor dit topic.
Sorry, maar dit topic blijft nog even open. Het zakt vanzelf wel naar beneden als de nieuwswaarde afneemt.quote:Op maandag 23 juni 2025 01:32 schreef Sothisisme het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit mag vragen..Maar mag het topic op slot? De focus ligt bij sommigen op wie ik ben en dat lijkt me niet echt relevant voor dit topic.
Is toch geen rare vraag? Als men alleen maar offtopic praat, hoeft het toch ook niet open te blijven?quote:Op maandag 23 juni 2025 02:15 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
En daarom moet het topic op slot?
Ik vind het wel een rare vraag. Een topicrapport met het verzoek het topic op te schonen zou meer voor de hand liggen.quote:Op dinsdag 24 juni 2025 00:09 schreef Sothisisme het volgende:
[..]
Is toch geen rare vraag? Als men alleen maar offtopic praat, hoeft het toch ook niet open te blijven?
Maar goed, de mod wil het nog open laten, dus hopelijk vanaf nu weer on topic.
Geen idee, ik weet dat Paul vroeger oprichter was van onze hockeyclub in Rotterdam, ze jong getrouwd waren en drie lieve meiden hebben. Zij bezig was met GroenLinks en hij werkte bij Novib.quote:Op zondag 22 juni 2025 22:39 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ah ja ik zie dat het pas vanaf 1970 naar 21 is gegaan en in 1985 weer naar 18. Als man mocht je voor die tijd wel pas vanaf je 18e trouwen. Maar opa was dus al 19.
Ik dacht dat het al veel langer geleden was dat je zo jong mocht trouwen. Zo gek gedacht vind ik het niet van mezelf.
Moest wel toestemming van de ouders zijn dus ik vraag me af hoe gebruikelijk het écht was.
Stille wateren hebben diepe grondenquote:Op dinsdag 24 juni 2025 02:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet dat Paul vroeger oprichter was van onze hockeyclub in Rotterdam, ze jong getrouwd waren en drie lieve meiden hebben. Zij bezig was met GroenLinks en hij werkte bij Novib.
Liefdevol druk gezin en laten we het daarbij laten. Ik denk dat vele een moord zouden plegen voor zo’n warm nest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |