Waarom? Iedereen weet wat het is, behalve jij en @Hiddendoequote:Op zondag 15 juni 2025 15:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gemengde reacties merk ik. Wellicht dat we dit kunnen uitdiepen @:marretak
1. Waar slaat dit op?quote:
Ik gebruik het zelf niet maar ken wel iemand die het gebruikt. Pas als men er in aanraking mee komt kent men het.quote:
Medicijnen nodig hebben…quote:Op zondag 15 juni 2025 14:06 schreef zatoichi het volgende:
Echt wel. Vrij essentieel onderdeel bij de medicatieverificatie...
Ja ok stel je voor je gaat dagje lekker Holland in en stopt op de mooie plek gaat een winkel in en daar staan pilsjes met precies jouw naam erop, koop je er 6 of denk je ja dit is te mooi om waar te zijn en kies je toch liever een doorsnee Amstel ofzo?quote:Op zondag 15 juni 2025 15:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
Gemengde reacties merk ik. Wellicht dat we dit kunnen uitdiepen @:marretak
Ik had hier gelukkig ook nog nooit van gehoord. Snap ook niet helemaal wat de klacht is, want het zou toch heel erg mooi als niet zo veel mensen dit nodig hebben en dus niet kennen?quote:Op zondag 15 juni 2025 17:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik gebruik het zelf niet maar ken wel iemand die het gebruikt. Pas als men er in aanraking mee komt kent men het.
Het is mooier als je het niet nodig hebt, maar wel kent.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:18 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ik had hier gelukkig ook nog nooit van gehoord. Snap ook niet helemaal wat de klacht is, want het zou toch heel erg mooi als niet zo veel mensen dit nodig hebben en dus niet kennen?
Waarom? Ik dacht bij het lezen van de TT dat het ging over de Europese variant van de Dode Zeerollen.quote:Op zondag 15 juni 2025 19:41 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het is mooier als je het niet nodig hebt, maar wel kent.
Geef het door aan familie en vrienden.
Je weet wat ze zeggen over de dode zee.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom? Ik dacht bij het lezen van de TT dat het ging over de Europese variant van de Dode Zeerollen.
Krijg ik nog antwoord op mijn vragen? Zie de post van 16:49.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over de dode zee.
Ik ben even terug in de tijd gegaan en heb besloten je antwoord te geven op één van de 3 vragen.quote:Op zondag 15 juni 2025 20:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Krijg ik nog antwoord op mijn vragen? Zie de post van 16:49.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |