Charlie, Noud, Jessica en Richard terug. Eigenlijk verrast het me niet. Ik had Lieke van Lexmond al veel eerder terug verwacht. Niet dat ik daarop zit te wachten. Dat ze nu schrijft dat het "aanvoelt als thuiskomen" is wat mij betreft ook niet positief. Straks blijft ze weer jaren hangen voor De Grote Charlie-show. Het personage Charlie heeft geen fijne nasmaak achtergelaten en eigenlijk was ik toen blij dat ze vertrok. Gelukkig niet de ergste die ze kunnen terughalen. Eén van de drie Morrissen was veel erger geweest. Hopelijk halen ze het ook niet in hun hoofd om Lucas terug te halen. Dat is onmiddellijk stoppen met kijken voor mij, dus waag het niet!
Noud maakte toen al nauwelijks nog iets mee. Was Noud niet in slaap gevallen toen en dat hij nu dan weer wakker wordt, zonder ooit echt weg te zijn geweest? Op zich een goede rol en acteur, maar geef hem tenminste wat te doen. Zal echter wel bij een kort gastoptreden blijven, al mag hij best vast terugkeren. Er komen nog meer Albertsen terug, las ik ergens. Robert en Jef verwacht ik automatisch terug. Dat is niet eens een verrassing. Laat Dennis Tuinbroek thuis, a.u.b.!
Bij Jessica doen ze het ook verkeerd: laat haar langer blijven in plaats van korter. Geef haar dan een vaste rol, desnoods parttime? De vorige terugkeer was te kort, te overhaast en alleen Bizou afgooien om Merel (verwacht ik ook als snel gastoptreden) te vervangen. Haal maar terug, want er is genoeg rondom haar te bedenken. Ze gaat nu al vreemd, liegt tegen haar man en dochter. Zit daar niet meer in? Liever niet weer groots aankondigen en dat alle oude rotten na een paar afleveringen alweer met de stille trom zijn vertrokken. Die verhaallijn dat Laura ineens met Robert wilde trouwen was ook een rare zijstap van afgelopen jaar. Ook niet zoiets doen graag!
Richard is ook niet erg verrassend. Er zit nog genoeg verhaal in de rol met Ludo, Rik en (nieuwe) Shanti. Wel goed dat hij terugkeert, want bij de vorige exit was het nog niet klaar. Beter draaien ze de dood van Billy nog even terug, al werd aangegeven dat daar nog iets mee aan de hand is. Jammer dat sommige oude rollen niet kunnen terugkeren omdat de acteur / actrice niet meer leeft of omdat ze overleden zijn in de serie. Waarschijnlijk dus geen Roos Alberts, Anita Dendermonde, Govert Harmsen, Dian Alberts, de echte John Alberts, Benjamin Borgers, Helen Helmink, Frits van Houten, Valerie Fischer, Dorothea Grantsaan, Simon Dekker, Herman Hogendoorn, Bowien Galema, Isabella Kortenaer, Peter Kelder of Arnie Alberts dus (al blijft het een soap). Ik verwacht ook geen Inge Schrama terug te zien als Sjors, al mag een mens natuurlijk hopen. Als ze mij echt willen verrassen...
Wie moet er verder nog terugkeren? Suzanne Balk? Marcus Sanders? Jack van Houten? Mickey Lammers? Arthur Peters? Sjoerd Bouwhuis? Aysen Baydar? Fos Fischer? Ricki de Jong, Jan-Henk Gerritse? Ilyas El Amrani? Roxy Belinfante? Barbera Fischer? Mark de Moor? Wiet van Houten? Lorena Gonzales? Tiffy Koster? Amir Nazar? Nuran Baydar? Rover Dekker? Stan Nijholt? Kimberly Sanders? Stanley Mauritius? Ray Groenoord? Tim Loderus? Amelie Hendrix? Florien Fischer? Daniël Daniël? Kim Verduyn? Anton Bouwhuis? Jojo Abrams? Hedwig Harmsen? Sam Dekker? Miriam van der Pol?
Er zijn er nog veel meer te bedenken, maar de kans dat ze komen is natuurlijk klein. Sommige van die rollen zijn onlogisch of vergezocht, maar het is een jubileum! Pak uit met verrassingen! Doe eens gek! En ook: kondig nog niet iedere gastrol aan! We weten er zo wel genoeg, dus iedere oude rol is een verrassing! Niet alles verklappen!
Weet je wat ook leuk zou zijn? Dat er bij het feest een zwart busje met geblindeerde ramen voor de deur van De Rozenboom stopt en dat Tamara er dan uitk... Ah nee, dat is helemaal niet leuk! Wel verrassend trouwens...
[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Pomtip op 12-08-2025 15:08:26 ]