abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218481137
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 00:10 schreef RaymanNL het volgende:

[..]
Oeh voor de jubileum aflevering? Bron?

Update; hier de beelden! Benieuwd of dit september is of oktober
https://www.instagram.com/reel/DNOs8D5MmGK/?igsh=OWM1YjQ4eGk2bTA5

Aan het begin zie je een helikopter waar iemand uit stapt, vervolgens zie je een mevrouw met kort donker haar en een geweer. Het zou toch niet mevrouw undercover Hafkamp zijn?
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_218481171
Katja, voor hoeveel afleveringen nu weer?
Allemaal cabaretteketet!
pi_218481177
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 00:37 schreef freaky40 het volgende:
Katja, voor hoeveel afleveringen nu weer?
Ik vermoed korter dan de vorige keer (toen was het een maand), ff verantwoording afleggen bij haar dochter, met Julian krikken en daarna weer weg gaan.
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 00:53:30 #214
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_218481197
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 00:20 schreef RaymanNL het volgende:

[..]
Aan het begin zie je een helikopter waar iemand uit stapt, vervolgens zie je een mevrouw met kort donker haar en een geweer. Het zou toch niet mevrouw undercover Hafkamp zijn?
La Palma denk ik.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_218481326
Oké, Charlie en Noud zijn leuke comebacks. Redelijk veilig wel, maar prima. Heeft Richard iets met Valentijn te maken?
't Echte en 't ware!
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 12:07:44 #216
328189 ArnieAlberts
Pia Blanco moet weg bij GTST
pi_218483286
Ik vind Charlie helemaaaaaaal geen leuke comeback. Walgelijk zelfs. Ik hoop dat Lieke van Lexmond d'r maanstenen thuislaat, en daarna zelf ook verstek laat gaan.

Wat heeft Charlie nu nog in Meerdijk te zoeken? Niks. Helemaal, niks. Dat personage was zo absurd de hemel in geprezen aan het eind van haar eeuwige overdurende aanwezigheid dat er een TERUGBLIK-AFLEVERING, ik herhaal een TERUGBLIK-AFLEVERING, aan haar afscheid werd gespendeerd.

Wees alsjeblieft een comeback zoals die van Victoria Koblenko als Isabella en krijg deze periode een piano op je harses ofzo, Charlie Fischer.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_218483638
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2025 12:07 schreef ArnieAlberts het volgende:

Wat heeft Charlie nu nog in Meerdijk te zoeken? Niks. Helemaal, niks.
Uhm... D'r ex-man is naar alle waarschijnlijkheid overleden en d'r zoon heeft vervolgens wraak willen nemen op zijn familie. Ongeacht de uitkomst van de gasexplosie waar Valentijn middenin zat is een bezoekje te legitimeren.

En ach, het had nog veel erger kunnen zijn als we Lieke zelf mogen geloven:

quote:
Van Lexmond werd de afgelopen jaren al meerdere keren door RTL gevraagd om terug te keren, maar het kwam er nooit van. „Er was elke keer wel iets. Dan was ik zwanger, dan was ik net bevallen. Of ik was druk met andere projecten.”
Of het was net volle maan ofzo :+
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 13:40:05 #218
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_218484019
Charlie, Noud, Jessica en Richard terug. Eigenlijk verrast het me niet. Ik had Lieke van Lexmond al veel eerder terug verwacht. Niet dat ik daarop zit te wachten. Dat ze nu schrijft dat het "aanvoelt als thuiskomen" is wat mij betreft ook niet positief. Straks blijft ze weer jaren hangen voor De Grote Charlie-show. Het personage Charlie heeft geen fijne nasmaak achtergelaten en eigenlijk was ik toen blij dat ze vertrok. Gelukkig niet de ergste die ze kunnen terughalen. Eén van de drie Morrissen was veel erger geweest. Hopelijk halen ze het ook niet in hun hoofd om Lucas terug te halen. Dat is onmiddellijk stoppen met kijken voor mij, dus waag het niet!

Noud maakte toen al nauwelijks nog iets mee. Was Noud niet in slaap gevallen toen en dat hij nu dan weer wakker wordt, zonder ooit echt weg te zijn geweest? Op zich een goede rol en acteur, maar geef hem tenminste wat te doen. Zal echter wel bij een kort gastoptreden blijven, al mag hij best vast terugkeren. Er komen nog meer Albertsen terug, las ik ergens. Robert en Jef verwacht ik automatisch terug. Dat is niet eens een verrassing. Laat Dennis Tuinbroek thuis, a.u.b.!

Bij Jessica doen ze het ook verkeerd: laat haar langer blijven in plaats van korter. Geef haar dan een vaste rol, desnoods parttime? De vorige terugkeer was te kort, te overhaast en alleen Bizou afgooien om Merel (verwacht ik ook als snel gastoptreden) te vervangen. Haal maar terug, want er is genoeg rondom haar te bedenken. Ze gaat nu al vreemd, liegt tegen haar man en dochter. Zit daar niet meer in? Liever niet weer groots aankondigen en dat alle oude rotten na een paar afleveringen alweer met de stille trom zijn vertrokken. Die verhaallijn dat Laura ineens met Robert wilde trouwen was ook een rare zijstap van afgelopen jaar. Ook niet zoiets doen graag!

Richard is ook niet erg verrassend. Er zit nog genoeg verhaal in de rol met Ludo, Rik en (nieuwe) Shanti. Wel goed dat hij terugkeert, want bij de vorige exit was het nog niet klaar. Beter draaien ze de dood van Billy nog even terug, al werd aangegeven dat daar nog iets mee aan de hand is. Jammer dat sommige oude rollen niet kunnen terugkeren omdat de acteur / actrice niet meer leeft of omdat ze overleden zijn in de serie. Waarschijnlijk dus geen Roos Alberts, Anita Dendermonde, Govert Harmsen, Dian Alberts, de echte John Alberts, Benjamin Borgers, Helen Helmink, Frits van Houten, Valerie Fischer, Dorothea Grantsaan, Simon Dekker, Herman Hogendoorn, Bowien Galema, Isabella Kortenaer, Peter Kelder of Arnie Alberts dus (al blijft het een soap). Ik verwacht ook geen Inge Schrama terug te zien als Sjors, al mag een mens natuurlijk hopen. Als ze mij echt willen verrassen...

Wie moet er verder nog terugkeren? Suzanne Balk? Marcus Sanders? Jack van Houten? Mickey Lammers? Arthur Peters? Sjoerd Bouwhuis? Aysen Baydar? Fos Fischer? Ricki de Jong, Jan-Henk Gerritse? Ilyas El Amrani? Roxy Belinfante? Barbera Fischer? Mark de Moor? Wiet van Houten? Lorena Gonzales? Tiffy Koster? Amir Nazar? Nuran Baydar? Rover Dekker? Stan Nijholt? Kimberly Sanders? Stanley Mauritius? Ray Groenoord? Tim Loderus? Amelie Hendrix? Florien Fischer? Daniël Daniël? Kim Verduyn? Anton Bouwhuis? Jojo Abrams? Hedwig Harmsen? Sam Dekker? Miriam van der Pol?

Er zijn er nog veel meer te bedenken, maar de kans dat ze komen is natuurlijk klein. Sommige van die rollen zijn onlogisch of vergezocht, maar het is een jubileum! Pak uit met verrassingen! Doe eens gek! En ook: kondig nog niet iedere gastrol aan! We weten er zo wel genoeg, dus iedere oude rol is een verrassing! Niet alles verklappen!

Weet je wat ook leuk zou zijn? Dat er bij het feest een zwart busje met geblindeerde ramen voor de deur van De Rozenboom stopt en dat Tamara er dan uitk... Ah nee, dat is helemaal niet leuk! Wel verrassend trouwens...

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.Pomtip op 12-08-2025 15:08:26 ]
pi_218484070
Ik vermoed inderdaad dat Georgina Verbaan ooo nog wel eens terug kon gaan keren, en Daniël Daniël. Ook omdat het eigenlijk de bedoeling was dat Hellen Helmink terug zou keren.

Charlie en Noud blijven nietszeggende personages. Dennis mag van mij nog even even dronken het meerdijkse feestje bederven 😂
  dinsdag 12 augustus 2025 @ 17:21:46 #220
268260 Dr.Mikey
pi_218485549
Ik had Aukje leuker gevonden.
O+
R.I.P DTS.
pi_218486123
Hannie weer terug?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_218487662
Net maar even de revival verhaallijn van Martine teruggekeken. Goede opbouw had die wel, maar Martine leek toch een of andere lopende zombie. Ook hoe ze met Lana om ging 😂

Vertrek was toch heel bijzonder, helikopter weet ik nog, maar dat in het water springen voelde zo random.
pi_218489068
Remco (zoon Jef) zit ook in de trailer van gister verstopt. Shot van Noud, naast Luuk :)
pi_218491270
Zo jammer dat alle oude bekenden nu bekend zijn gemaakt.

Vroeger werd het niet bekend gemaakt en was het echt een verassing van wauw die is weer terug
pi_218491741
Dat gaat dus allemaal om eenmalige returns ivm jubileum neem ik aan? Een enkele aflevering, meer niet.
pi_218492084
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 09:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dat gaat dus allemaal om eenmalige returns ivm jubileum neem ik aan? Een enkele aflevering, meer niet.
In de meeste gevallen wel. Jessica komt nog wel even terug vanwege Bizou en Julian, Charlie waarschijnlijk vanwege Valentijn en Richard vanwege Shanti (of hij zit ook achter dat wraakplan van Valentijn). Al de rest zullen niets meer dan glorified cameo's zijn voor het jubileum.
pi_218492440
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 10:36 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
In de meeste gevallen wel. Jessica komt nog wel even terug vanwege Bizou en Julian, Charlie waarschijnlijk vanwege Valentijn en Richard vanwege Shanti (of hij zit ook achter dat wraakplan van Valentijn). Al de rest zullen niets meer dan glorified cameo's zijn voor het jubileum.
Als Remco terugkomt, kunnen we Jef dus ook wel weer verwachten
pi_218493562
Inge Ipenburg, die Martine Hafkamp speelde, dan? reageert: “Daar ga ik pas serieus over nadenken als ik gevraagd zou worden en dan moet het wel een goed verhaal zijn. Niet zoals de vorige keer dat Martine een spectaculaire entree maakt en daarna voornamelijk met haar dochter op de bank zat te chagrijnen.”
pi_218494503
Allemaal passanten, en Katja die terugkeren. Die laatste gaat er echt niet permanent meer in zoals bij Babette wel gebeurd is. Het levert misschien wat extra kijkers op maar niet baanbrekend.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218497400
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Als Remco terugkomt, kunnen we Jef dus ook wel weer verwachten
Maar is dat Remco? Ik zie het er niet in terug
't Echte en 't ware!
pi_218497883
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 20:21 schreef Japepk het volgende:

[..]
Maar is dat Remco? Ik zie het er niet in terug
Bennie den Haan is inmiddels ook wel wat ouder geworden: https://www.instagram.com/p/C51pHUQN8uY/
pi_218502826
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2025 21:11 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Bennie den Haan is inmiddels ook wel wat ouder geworden: https://www.instagram.com/p/C51pHUQN8uY/
Haha! Die is tegenwoordig rijschoolhouder dus, hele andere stylo
  donderdag 14 augustus 2025 @ 17:35:01 #233
268260 Dr.Mikey
pi_218503900
Hij lijkt wel nog steeds op Jef
R.I.P DTS.
pi_218504979
Ik zou het wel leuk vinden als Henriette Tol voor de speciale aflevering terugkeert als Karin Alberts
pi_218507663
quote:
0s.gif Op donderdag 14 augustus 2025 19:25 schreef Bpalma het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als Henriette Tol voor de speciale aflevering terugkeert als Karin Alberts
Met het gegeven van John Alberts kun je nog zo ontzettend veel. Hij is off screen doodgegaan, en dat weten we alleen door de verklaring van een crimineel. Wat als hij al die tijd bleek te leven en ondertussen een leven heeft opgebouwd? Zo zou je legit weer een familie Alberts kunnen introduceren. Via Remco zou ook kunnen, maar die heeft toch nooit echt als volwaardig gevoeld.
't Echte en 't ware!
pi_218508893
(Voorlopige) Castfoto van seizoen 36:
pi_218510619
Uiteraard de cliffhanger hoofdpersonen er uit gelaten. Leuk dat Henk en zijn nieuwe scharrel nog even blijven. En voorlopig dus ook nog geen einde van Laura in zicht...
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 15 augustus 2025 @ 14:06:43 #238
268260 Dr.Mikey
pi_218510633
Ik vroeg mij af waarom manu er twee keer opstaat maar een van die twee is Tom.
R.I.P DTS.
pi_218510662
Dolly heeft ook contractverlening gekregen zo te zien...Geweldig beestje.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218510795
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 10:14 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
De foto lijkt wel een soort uitsnede te zijn dus aan beide kanten zouden er nog mensen bij kunnen
Nou het zal mij niks verbazen als ze nu een meg foto hebben gemaakt met alle mensen die terugkeren
Voor het jubileum
pi_218511396
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 10:14 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
Cast lijkt de laatste jaren wel flink te zijn ingekrompen.
  maandag 18 augustus 2025 @ 12:21:27 #242
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_218532954
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 augustus 2025 14:10 schreef freaky40 het volgende:
Dolly heeft ook contractverlening gekregen zo te zien...Geweldig beestje.
Die speelt haar rol ook zeer overtuigend. Duidelijk een hond. Ik heb geen moment getwijfeld of dit misschien een kat of een schaap moest voorstellen. Bij sommige andere acteurs of actrices ben ik soms niet zo overtuigd. :D
pi_218532987
Nooit onafgemaakte verhaallijntjes voor Dolly. Gek genoeg klopt dat altijd...
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 18 augustus 2025 @ 13:42:32 #244
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_218533389
Ik vind het dan weer irritant dat een karakter zogenaamd buiten beeld naar de grond kijkt en tegen die hond praat als er duidelijk geen hond is.
Maar liever dat dan Ferry Doedens.
pi_218542379
De eerste spoilers
.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')