abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218733395
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 18:25 schreef freaky40 het volgende:
Ja, al die comebacks zijn one day flies, heb je ook geen donder aan als de verhaallijnen niet rap een beetje logisch en volledig worden. Maar goed, dat kan ook nog niet want dit is allemaal al ver voor de zomerstop (ook voor de de crew) gedraaid. Duurt nog op z'n minst 8 weken.
Charlie lijkt me wel een iets langere comeback, maar de rest inderdaad wel. Overigens verwacht ik wel dat er iets met Laura gaat gebeuren in die afl. Dan is het wel mooi als er veel bekenden zijn.

Overigens is er nog weinig uit de seizoensreclame uitgezonden op tv, dus lijkt allemaal rond 1 oktober te gaan. We weten nog steeds niet wie er uit de helikopter kwam.

Overigens kabbelt dit seizoen wel erg door nu hoor. Afleveringen voelen echt als filter-episodes en er is weinig ontwikkeling. Wel veel Sanders.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_218743523
https://www.rtl.nl/boulev(...)s-gtst-huilend-op-na

Terugblik-interview met Tamara Brinkman en Sophie Bouquet. Vooral deze quote van Tamara over de exit van Saskia vond ik opmerkelijk:

quote:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf het jammer vond dat Saskia op deze manier de serie heeft verlaten, omdat ik het niet helemaal vond passen bij haar personage. (…) Ik (als Saskia) had in principe dood kunnen gaan bij de kettingbotsing, want dat was wel hét moment waarop er op z’n minst één personage dood had moeten gaan, vind ik.
...als ze hier niet meeleest heeft zij sowieso dezelfde gedachtegang gehad als een aantal van ons hier _O- En aangezien ze verderop in het interview aangeeft bezig te zijn met schrijven zou ik willen opperen dat ze de plek van Blaadje Blanco inneemt in het schrijfteam, het kan er alleen maar op beteren want ze snapt wel waar de dramatiek in een verhaal zit :D _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_218744755
Ik heb het idee dat de jubileumaflevering het afscheid van Laura gaat worden. Als je ziet wie er allemaal terugkeren: Sil, Dennis, Tessel, Robert, Jef. Ik kan niet anders dan concluderen dat het haar afscheidsaflevering wordt.

Wie is Stanley overigens?

Ik hoop nog op: Daniel Daniel, Suzanne Balk, Wim Zomer, Barbara Fischer, Mickey Lammers(die is al 100x teruggekomen), Stan Nijholt, Rosa Gonzale, Myriam vd Pol, Stephanie Senders, Hannie, Ronja Huygens, Wil de Smet, Mark de Moor, Karin Alberts, Hedwig Harmsen, Mira Brandts, Jan-Henk Gerritse

[ Bericht 19% gewijzigd door Scorpion_17 op 11-09-2025 20:46:52 ]
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_218744847
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik heb het idee dat de jubileumaflevering het afscheid van Laura gaat worden. Als je ziet wie er allemaal terugkeren: Sil, Dennis, Robert, Jef. Ik kan niet anders dan concluderen dat het haar afscheidsaflevering wordt.

Wie is Stanley overigens?
Stanley is de vader van Bing. Stanley Mauricius gespeeld door Kenneth Herdigein. Kwam pas ook nog terug en ging toen met Marwan weg.
pi_218744870
quote:
0s.gif Op donderdag 11 september 2025 20:44 schreef gtststreetteam het volgende:

[..]
Stanley is de vader van Bing. Stanley Mauricius gespeeld door Kenneth Herdigein. Kwam pas ook nog terug en ging toen met Marwan weg.
Ah ja. Ik lees het. Ik heb het al een tijdje niet echt gevolgd. Maar ga voor het jubileum zeker weer kijken.
pi_218744875
Kan ook nog worden toegevoegd aan de comebacklijst:

- Tessel.

Lijkt me 100 procent zeker dat Laura weggaat.
pi_218744953
Met de schrijvers van nu zou het me niet verbazen als Laura zou vertrekken met Robert en Jef of Noud ofzo, die toevallig allemaal terugkwamen voor 350 jaar Meerdijk. Terwijl je toch mag hopen dat haar afscheid ruimschoots wordt ingeleid. Goed, je kunt zeggen dat de Parkinson dat is, maar dat momentum is ook wel weg.
't Echte en 't ware!
pi_218745151
De nieuwe spoilers zijn er ook trouwens!

http://gtststreetteam.blo(...)-september-2025.html
  dinsdag 16 september 2025 @ 01:45:41 #284
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_218783523
Richard is veel eet scenes en verder elke keer het personage dat qua dreiging voor het verhaal nodig is . Van concurrent van Ludo naar iemand met vooral een grote bek tot nu Ludo zijn nieuwe Leon.
Zijn leukste periode was toen hij verplicht met Ludo en Janine moest samenwerken na het vertrek van Billy en dit ook oprecht van plan was tot Janine dat bewust ging verkloten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator dinsdag 16 september 2025 @ 08:48:37 #285
388664 crew  Dotteke
pi_218784249
Goede Tijden, Slechte Tijden 35 Jaar

1 oktober

In de speciale dubbele jubileumuitzending van woensdag 1 oktober maken alle inwoners zich op voor een groots jubileumfeest ter ere van het 350-jarige bestaan van Meerdijk. De komst van een groot aantal vroegere bewoners zorgt niet alleen voor verrassende herenigingen, maar ook voor nieuwe intriges. Een onverwachtse gebeurtenis geeft de dag uiteindelijk een totaal andere wending.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218787386
Het is nog altijd een zooitje.

Nola die ineens gefraudeerd heeft met haar eindexamens. Het wordt even plompverloren medegedeeld om maar een bommetje te droppen, want uiteraard is hier eerder in het verhaal nergens naar gehint. HALLO SCHRIJVERTJES-VAN-NIKS, OPBOUW!!! Waren we hier als kijkers in meegenomen, dan hadden we Nola wellicht nog kunnen begrijpen, maar het achteraf een verklaring geven maakt haar niet sympathieker. En helemaal niet met het verwaande "ja maar ik heb toch een hotelketen op mijn naam staan dus who cares dat ik geen diploma heb". Grappig genoeg had dit een mooie throwback kunnen zijn naar het begin van de serie: iemand die zonder diploma de middelbare school verlaat omdat ze denkt dat ze toch wel in een gespreid bedje terecht komt. Maar helaas, Nola is ineens nog maar 16 in het verhaal dus nog leerplichtig. En ook knap dat ze in drie schooljaren tijd al eindexamen heeft kunnen doen, aangezien ze in najaar 2022 naar de middelbare ging, maar ach :+

Iedere scène waarin Faalhaas Valentijn te zien is, is voor mij een reden om de ogen door hun kassen te laten rollen als een bal in een flipperkast. De hele verhaallijn is al te belachelijk voor woorden, zeker met Ludo die zich laat chanteren door zijn kleinzoon en een wraakplan dat om de vijf minuten van koers wijzigt. Het helpt alleen nog minder dat Vincent Visser dit niveau niet aankan. Het blijft te gemaakt, teveel maniertjes. Een acteur met een iets volwassener uitstraling en een natuurlijke bravoure zou dit beter tot zijn recht laten komen. Het enige wat nog enigszins de moeite waard is is de betrokkenheid van Richard in dit alles, maar langzaamaan is dat personage ook wel opgebruikt en is het meer een gimmick van de makers om hem terug te brengen dan dat hij echt iets toevoegt aan het geheel.

En dan de verhaallijn rond het nieuwe kind van Rik en de recast van Shanti. Eigenlijk snap ik dat laatste niet, om de doodeenvoudige reden dat dit met wat aanpassingen de exit van Shanti had kunnen zijn. Had Bertrie die scènes in de cliffweek laten spelen en het verhaaltje wat zich nu ontvouwt zo omgeschreven dat Shanti niet binnen nu en afzienbare tijd alsnog terug voor de deur staat, en het was goed geweest. Want eigenlijk is Shanti ook wel uitgespeeld als personage. Ze heeft haar beide ouders en een kind verloren, ging van nagelstyliste naar kroegbaas terug naar nagelstyliste tot erfgenaam van een miljoenenimperium, het huwelijk met Rik ligt aan diggelen... Soms is het klaar, voordat je een personage alsmaar in hetzelfde cirkeltje laat draaien (hoi Sjors vanaf seizoen 19!). Eigenlijk was het stoppen van Bertrie een blessing in disguise geweest, dan had je Shanti altijd nog een keer onverwacht kunnen laten terugkeren. Maar nee, Rikkemans heeft natuurlijk een vrouw nodig en aangezien Jasmine Sendar binnen afzienbare tijd ook exit zal zijn wegens haar zwangerschap...
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_218787730
Nog zo iets, wel subtiel maar toch. Henk die een blessure aan zijn voet oploopt tijdens een wandeling met zijn nieuwe vlam op het 'blotenvoetenpad' waarvan een bordje was gemaakt door een kleuter blijkbaar, maar dat terzijde. Een grote snee in de voet van Henk, kon niet meer op zijn poten staan. Komt hij wel leuk het appartement binnen wandelen als een kievit, ploft op de bank neer, trekt zijn schoen uit met een verbeten smoel en laat de wond aan Laura zien....details details!
Allemaal cabaretteketet!
pi_218787880
Ook elk jaar het repeterende riedeltje na de zomer, ain't gonna happen, al zijn de verhaallijnen nog zo krakkemikkig de laatste maanden net als in de vorige dip met de 'Spangas verhaallijntjes' , GTST komt altijd er altijd weer bovenop...
https://www.mediacourant.(...)k-rtl-4-stopt-ermee/
Allemaal cabaretteketet!
pi_218789077
Kunnen ze niet kappen met Valentijn? Het is net of naar de slechterik van een eindmusical van groep 8 zit te kijken.

Ik vraag me serieus af; hebben de acteurs/actrices nooit zoiets van; "dit is wel heel absurd, fake, ongeloofwaardig. Dit ga ik niet spelen". Of volgen ze gewoon slaafs het script?

Hebben Erik de Vogel of Caroline de Bruijn, die ik best professioneel en intelligent inschat, nooit zoiets van; wat is dit voor onzin?!?
  dinsdag 16 september 2025 @ 20:20:11 #290
268260 Dr.Mikey
pi_218789401
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 19:58 schreef rvtm het volgende:
Kunnen ze niet kappen met Valentijn? Het is net of naar de slechterik van een eindmusical van groep 8 zit te kijken.

Ik vraag me serieus af; hebben de acteurs/actrices nooit zoiets van; "dit is wel heel absurd, fake, ongeloofwaardig. Dit ga ik niet spelen". Of volgen ze gewoon slaafs het script?

Hebben Erik de Vogel of Caroline de Bruijn, die ik best professioneel en intelligent inschat, nooit zoiets van; wat is dit voor onzin?!?
Die twee accepteren al jaren alles wat de schrijvers voor ze bedenken behalve toen Janine er met Rick vandoor zou gaan toen hebben ze er wat van gezegd maar die hebben in recente jaren een hoop onzin geaccepteerd. Een Bartho Braat ging wel regelmatig in protest.
R.I.P DTS.
pi_218789811
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
Goede Tijden, Slechte Tijden 35 Jaar

1 oktober

In de speciale dubbele jubileumuitzending van woensdag 1 oktober maken alle inwoners zich op voor een groots jubileumfeest ter ere van het 350-jarige bestaan van Meerdijk. De komst van een groot aantal vroegere bewoners zorgt niet alleen voor verrassende herenigingen, maar ook voor nieuwe intriges. Een onverwachtse gebeurtenis geeft de dag uiteindelijk een totaal andere wending.
Ja dus er gebeurt iets met laura?
  Moderator dinsdag 16 september 2025 @ 21:19:43 #292
388664 crew  Dotteke
pi_218789941
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 20:58 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Ja dus er gebeurt iets met laura?
Geen idee
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_218790117
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 01:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Richard is veel eet scenes en verder elke keer het personage dat qua dreiging voor het verhaal nodig is . Van concurrent van Ludo naar iemand met vooral een grote bek tot nu Ludo zijn nieuwe Leon.
Zijn leukste periode was toen hij verplicht met Ludo en Janine moest samenwerken na het vertrek van Billy en dit ook oprecht van plan was tot Janine dat bewust ging verkloten.
Nog steeds echt opmerkelijk dat Leon een badguy was. Vond hem altijd wel leuk als handlanger van Ludo
pi_218790867
Voor het geval jullie het gemist hebben (en een klein beetje om de OP aan te passen): Joke Bruijs (Maria de Jong no.2) is overleden. https://www.nu.nl/algemee(...)js-73-overleden.html
  woensdag 17 september 2025 @ 11:16:20 #295
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_218792826
Een leuke (mogelijke) pun in de GTST Classics waar we sinds enkele maanden kunnen genieten van Bing.

Aldus Everon Jackson Hooi :P

Deze scene in de stal kwam ook vanuit het niets.
  woensdag 17 september 2025 @ 11:18:39 #296
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_218792856
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2025 23:44 schreef Lisiga het volgende:
Voor het geval jullie het gemist hebben (en een klein beetje om de OP aan te passen): Joke Bruijs (Maria de Jong no.2) is overleden. https://www.nu.nl/algemee(...)js-73-overleden.html
RI.P. Joke Bruijs. Geweldige (stem)actrice. Anyway.... in de soap is haar rol enkele jaren geleden ook doodverklaard.
pi_218795442
Wat ook zo vreemd is, Shanti is weer met de noorderzon vertrokken. Dacht dat er voor Shanti een nieuwe actrice was gevonden, die hebben we 1 aflevering gezien!
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 17 september 2025 @ 18:04:39 #298
268260 Dr.Mikey
pi_218796012
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 16:59 schreef freaky40 het volgende:
Wat ook zo vreemd is, Shanti is weer met de noorderzon vertrokken. Dacht dat er voor Shanti een nieuwe actrice was gevonden, die hebben we 1 aflevering gezien!
Ja die heeft de baby gedumpt en is weg.
Maar staat wel op de castfoto verwacht die terug als Richard weg is.
R.I.P DTS.
pi_218797964
Wat ik vreemder vind is dat Rik denkt, "ok, een baby uit het niets, prima".

Ja, hij had er een halve dag moeite mee, maar daarna was het allemaal prima.

Na 30 jaar in Meerdijk te hebben gewoond ben je blijkbaar nergens meer van onder de indruk.
  woensdag 17 september 2025 @ 22:13:52 #300
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_218799213
Ik snap nog steeds niet de twijfel tussen 'is het van Rik, is het van Richard.' Als dat de opties zijn dan is de huidskleur op z'n minst een aanwijzing.

En wat ik ook niet snap: waarom Rik die uitslag van de dna-test gelooft. Rik heeft nooit dna afgestaan. Dat heeft Shanti toch uit die pet gehaald toen ze bij hem thuis was waar hij niks van weet?
En dan is zijn oplossing: het lab bellen. Maar die kunnen alleen verifiëren dat het ingeleverde dna van de vader is van de baby. Niet dat dat Riks dna is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')