Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 15 juni 2025 11:13 schreef mackinac het volgende:
[..]
Er zullen vast een heleboel Iraniërs zijn die dit graag willen maar dat is wel de minderheid. Het is en blijft een Islamistisch land met een overwegend aartsconservatieve bevolking.
Vliegtuig in ontvangst nemen is erger dan het aanbieden.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Handje ophouden is daarentegen weer minder schaamteloos dan het geven van een vliegtuig als omkoping.
1: Eens. Heb weinig op met Trump.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:19 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vliegtuig in ontvangst nemen is erger dan het aanbieden.
En wederom een user die te schijterig is om toe te geven als hij ongelijk had en zijn fantasie iets te vrij heeft laten gaan.
Als je in Istanbul gaat filmen zie je ook heel veel vrije mensen en toch kiest het achterland iedere keer weer voor Erdo.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:19 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Kwestie van tijd gok ik.
Het huidige regime martelt er al jaren op los. Zou er ook haatgevoelens zijn jegens het eigen geloof, eigen mensen, en eigen ideologie? Haat richting het Oosten?quote:Op zondag 15 juni 2025 10:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nee.
En meneer de Sjah liet ook massaal mensen verdwijnen en martelen met openlijke steun van de VS. En maar afvragen waarom er haatgevoelens richting het westen zijn.
Het is wel de vraag hoe objectief het GAMAAN instituut is. Maar daarnaast, weinig steun voor de ayatollahs betekend niet automatisch steun voor meer Westerse waarde.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:14 schreef Opnaarutrecht het volgende:
[..]
Onzin, de meerderheid van de Iraniërs staat niet achter de islamitische dictatuur. Hier de bron: https://www.uu.nl/en/news(...)-an-islamic-republic
quote:Op zondag 15 juni 2025 11:19 schreef UitStraling het volgende:
Israël heeft binnen een paar dagen totaal luchtoverwicht weten te bewerkstelligen boven een vijandelijk land ver weg van hun grenzen, ik geloof niet dat er ooit dapperdere, uniekere en slimmere krijgers zijn geweest dan het Joodse volk![]()
Je zou er bijna in God voor gaan geloven.
Jij lijkt mij goed te kennen. Ik zit misschien net een half jaar op dit forum en vanuit mijn kant kom ik jou nu voor het eerst bewust tegen.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij denkt wel meer domme dingen. 0 argumenten, wel een grote bek.
Laatste verkiezing heeft Erdolf z'n partij maar nipt gewonnen zelfs met een oneerlijk speelveld voor de oppositie. Zonder de conservatieve stem uit Europa zouden de percentages nog dichter bij elkaar liggen. Het is een kwestie van tijd totdat Erdolf weg is.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:23 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Als je in Istanbul gaat filmen zie je ook heel veel vrije mensen en toch kiest het achterland iedere keer weer voor Erdo.
quote:Almost 66% of Turkish voters in Germany backed the conservative incumbent. In France, the Netherlands and Belgium, also home to decades-old communities, the corresponding figures were 64%, 68% and 72%.
Ga toch weg manquote:Op zondag 15 juni 2025 11:19 schreef UitStraling het volgende:
Israël heeft binnen een paar dagen totaal luchtoverwicht weten te bewerkstelligen boven een vijandelijk land ver weg van hun grenzen, ik geloof niet dat er ooit dapperdere, uniekere en slimmere krijgers zijn geweest dan het Joodse volk![]()
Je zou er bijna in God voor gaan geloven.
Het erge is: filosemitisme gaat heel snel naar antisemitisme.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]![]()
Misschien een idee om een Israël ❤❤❤❤ topic te openen.
Ook dit soort Posts voegen weinig toe.
Nou ja we eren na lange tijd nog de krijgers van Normandië, Midway, Waterloo, Trafalgar, Thermopylae, Teutoburgerwoud, Actium, Kadesh, dit is nog heel wat indrukwekkender.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]![]()
Misschien een idee om een Israël ❤❤❤❤ topic te openen.
Ook dit soort Posts voegen weinig toe.
Dit is inderdaad welke cultuur er in de Palestijnse samenleving overheerst.quote:
Laten we dat nu maar niet doen, want zoals we weten gaat de internationale gemeenschap dan meteen weer jammeren over burgerslachtoffers. Wat men opmerkelijk genoeg nooit doet als het Israëliërs betreft. Het zou juist goed zijn als Israël het hier gericht houdt op nucleaire, militaire en eventueel politieke doelwitten.quote:
Ik help het je hopen, maar er is een groot risico dat een random filmpje uit de grootste stad van een land niet representatief is voor de rest van het land. Ik kan zelfs in Nederland na een joint de gaybar in en binnen 15 minuten in Staphorst boos aangekeken worden omdat het zondag is en ik met de auto rij.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:31 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Laatste verkiezing heeft Erdolf z'n partij maar nipt gewonnen zelfs met een oneerlijk speelveld voor de oppositie. Zonder de conservatieve stem uit Europa zouden de percentages nog dichter bij elkaar liggen. Het is een kwestie van tijd totdat Erdolf weg is.
[..]
Precies dit ja.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit is inderdaad welke cultuur er in de Palestijnse samenleving overheerst.
En desalniettemin blijven naïeve Westerlingen op een pathologische manier met deze mensen begaan, zichzelf inbeeldende dat het allemaal lieverds zijn die gewoon een tweestatenoplossing wil. Je zag het gisteren ook nadat ik die video had gedeeld, dan zijn de eerste reacties dat het geluid wel onder die video moet zijn gemonteerd, want zoiets doen de Palestijnen toch niet.
[..]
Laten we dat nu maar niet doen, want zoals we weten gaat de internationale gemeenschap dan meteen weer jammeren over burgerslachtoffers. Wat men opmerkelijk genoeg nooit doet als het Israëliërs betreft. Het zou juist goed zijn als Israël het hier gericht houdt op nucleaire, militaire en eventueel politieke doelwitten.
Precies, ze gaan daar dus blijkbaar liever met opgeheven hoofd ten onder dan met gezichtsverlies een betere toekomst tegemoet. Zeer merkwaardig. Vooral als je beseft dat gezichtsverlies helemaal geen natuurwet is.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:37 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daarbovenop, kunnen ze geeneens hun "eer" redden (het belangrijkste in het MO) want met al dat geld van ze worden ze door de ring gemept ware het Mike Tyson tegenover Gordon.
De Sjah voerde gewoon een corrupt dictatoriaal bewind. Maar ik begrijp dat jij dat prima vindt zolang het maar pro-westers is.quote:Op zondag 15 juni 2025 10:27 schreef Hoppahop het volgende:
Waren het trouwens niet die linksevrijheidsstrijders die de prowesterse Sjah afzetten en Iran vervolgens in een dictatuur storten en vervolgens een 8 jarige oorlog met Irak?
De Perzen in Iran zullen feest vieren wanneer het regime weg is en de vrouwen kunnen hun hoofddoekjes af doen zonder bang te zijn voor vervolging of verdwijning.
Het probleem is dat jij Joodse krijgers noemt, in plaats van Israëlische krijgers, daarmee lok je antisemitisme uit.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja we eren na lange tijd nog de krijgers van Normandië, Midway, Waterloo, Trafalgar, Thermopylae, Teutoburgerwoud, Actium, Kadesh, dit is nog heel wat indrukwekkender.
Dit is gewoon onversneden racisme en anti-semitisme.quote:Op zondag 15 juni 2025 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Perzen zijn prachtige mensen, beschaafd, vol levensvreugde, erudiet, intelligent, heel wat anders dan de lelijke haakneus en grauwe teint van de Arabier, van Bagdad tot aan Casablanca.
Hopelijk komen ze van de doodscultus der oude mannen af.
De enige manier om hier onderuit te komen voor Iran is de noek maken. Volgens mij zag ik gisteren nog een filmpje van crimineel Netan dat ze al genoeg verrijkt uranium voor 9 bommen hebben. Historisch gezien hebben dit soort buitenlandse interventies de "eigen" regering vaker versterkt dan verzwakt.quote:
Heb je dat überhaupt wel eens gedaan? Op zondag door een gereformeerd dorp heenrijden? Of roep je maar wat?quote:Op zondag 15 juni 2025 11:40 schreef Glazenmaker het volgende:
in Staphorst boos aangekeken worden omdat het zondag is en ik met de auto rij.
Israël is geen haar beterquote:Op zondag 15 juni 2025 11:13 schreef mackinac het volgende:
[..]
Er zullen vast een heleboel Iraniërs zijn die dit graag willen maar dat is wel de minderheid. Het is en blijft een Islamistisch land met een overwegend aartsconservatieve bevolking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |