Ik zat hetzelfde te denken.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:21 schreef Zorro het volgende:
Nou dat nabeschouwing sla ik maar over.
Een Italiaan die geen Engels kan en een Fransman die geen Engels kan.
Tja.. hoe vervelend het ook is, Sjors is als grote winnaar uit dat duel gekomen in Spanje.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:16 schreef Perox het volgende:
WTF?!
"I've got a few points on my license to play with"...
Volgens mij werkt dat niet zo.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:22 schreef greysbones het volgende:
Het zou ten slotte niet de eerste keer zijn dat George, Max een straf aan naait
Volgens mij was het in Spanje meer Max die George moest hebben dan omgekeerd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:19 schreef Perox het volgende:
[..]
Vind je niet? Of overdrijf ik en is het een lolletje? Van degene die steeds Max moet hebben?
Maar waar het om gaat is natuurlijk dat hij hier insinueert dat hij wel bewust vuil kan spelen omdat hij daar nog ruimte voor heeft. Allebei moeten gewoon clean racen natuurlijk. Vooraf aankondigen dat je wel eens vuil spel kan gaan spelen is gewoon laag.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:22 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Tja.. hoe vervelend het ook is, Sjors is als de grote winnaar uit dat duel gekomen in Spanje.
Die kaart gaat hij spelen met een brede grijns op zijn gezicht.
Als George 'vuil' speelt krijgt hij een punt en een tijdstraf.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:24 schreef Perox het volgende:
[..]
Maar waar het om gaat is natuurlijk dat hij hier insinueert dat hij wel bewust vuil kan spelen omdat hij daar nog ruimte voor heeft. Allebei moeten gewoon clean racen natuurlijk. Vooraf aankondigen dat je wel eens vuil spel kan gaan spelen is gewoon laag.
Ja dat is waar en ik denk niet dat je met zo'n uitspraak in Max zijn hoofd komt dus een intimidatie factor is het ook niet echt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Als George 'vuil' speelt krijgt hij een punt en een tijdstraf.
Dus ik weet niet wat hij daarmee zou opschieten.
Goed gesproken maatquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jongens toch doe toch kalm.
Die gasten gaan gewoon lekker racen en niemand naait iemand iets aan.
Als je een straf krijgt ben je altijd diegene die fout zit, en dat kan je voorkomen.
Ach meid, neem er wat tissues bij.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:24 schreef Perox het volgende:
[..]
Maar waar het om gaat is natuurlijk dat hij hier insinueert dat hij wel bewust vuil kan spelen omdat hij daar nog ruimte voor heeft. Allebei moeten gewoon clean racen natuurlijk. Vooraf aankondigen dat je wel eens vuil spel kan gaan spelen is gewoon laag.
Ik ben er al weer overheen maar toch bedankt voor je goede zorgen, vriend!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach meid, neem er wat tissues bij.
Gelukkig. Ik maakte me serieus zorgen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:32 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik ben er al weer overheen maar toch bedankt voor je goede zorgen, vriend!
Goedzo man.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:32 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik ben er al weer overheen maar toch bedankt voor je goede zorgen, vriend!
Ik wil niet afreizen naar Oostenrijk met het idee dat Max niet mag racen. Ultieme domper zou dat zijn. Beter doen ze gewoon respectvol.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goedzo man.
Gewoon genieten morgen, twee toppers die naast/achter elkaar op die eerste bocht af gaan. Grote kans dat er niks geks gaat gebeuren.
Dat zou inderdaad een anticliMax zijnquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:35 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik wil niet afreizen naar Oostenrijk met het idee dat Max niet mag racen. Ultieme domper zou dat zijn. Beter doen ze gewoon respectvol.
Lawson ookquote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kimi goed gedaan. Alonso ook.
Wel echt jammer van Charles, weet niet of die nou overpushte of gewoon een fout maakte maar die ronde zag er wel bizar uit heel even.
Hadjar zoals altijd gewoon geweldig. Wel misschien een grid voor morgen.
Floppers van de dag echt wel Norrisen Gasly
Dat is WEL verrassend want in de trainingen zat er hij goed bij en was hij ook meermaals sneller dan Hadjar.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Lawson ookmaar dat is niet heel verrassend, eruit in Q1 op p19, terwijl Hardjar op p9 staat. Hadjar en Kimi zijn toch wel de beste rookies tot dusver.
En heeft Gasly een soort vormdip, of is Colapinto zo goed?
Ja zeker ook Lawson inderdaad jammer. Ging de laatste tijd juist net wat beter.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 23:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Lawson ookmaar dat is niet heel verrassend, eruit in Q1 op p19, terwijl Hardjar op p9 staat. Hadjar en Kimi zijn toch wel de beste rookies tot dusver.
En heeft Gasly een soort vormdip, of is Colapinto zo goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |