SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee natuurlijk niet. Heb een nieuwe bril besteld, met een gratis leesbril en zonnebril op sterkte.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hebben ze alleen een oogmeting gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De middelste is de leesbril, de onderste m'n normale bril. Eind van de vakantie zijn ze klaar.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Heb een nieuwe bril besteld, met een gratis leesbril en zonnebril op sterkte.Lekker, alles op de goeie sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De middelste is de leesbril, de onderste m'n normale bril. Eind van de vakantie zijn ze klaar.![]()
![]()
[..]
Nee natuurlijk niet. Heb een nieuwe bril besteld, met een gratis leesbril en zonnebril op sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De middelste is de leesbril, de onderste m'n normale bril. Eind van de vakantie zijn ze klaar.![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ben vooral verliefd op die zonnebril hahahaquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Geen kakmistquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is kakmist en krijg je een vies gezicht als je er door fiets?
Maar er staat nu reg in de tt in plaats van regen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
[..]
Nee natuurlijk niet. Heb een nieuwe bril besteld, met een gratis leesbril en zonnebril op sterkte.Leesbril? Misschien tijd voor een multifocale brilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De middelste is de leesbril, de onderste m'n normale bril. Eind van de vakantie zijn ze klaar.![]()
![]()
Misschien kan @sp3c dat wel even regquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen kakmist
Maar er staat nu reg in de tt in plaats van regen![]()
Wil ik niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Leesbril? Misschien tijd voor een multifocale brilIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben vooral verliefd op die zonnebril hahaha![]()
![]()
Ik ben echt niet zo blij met een multifocale bril.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Leesbril? Misschien tijd voor een multifocale bril![]()
![]()
Nee, omdat ik dat kut vind.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Of @Dottekequote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien kan @:sp3c dat wel even reg"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben echt niet zo blij met een multifocale bril.Ik vond het wel even wennen, maar ik ben er nu wel blij mee. Ik was het wel zat om de hele tijd mijn bril af te zetten als ik wat wilde lezenquote:![]()
Ik heb m'n tweede inmiddels en ik vind het gewoon rottig.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het wel even wennen, maar ik ben er nu wel blij mee. Ik was het wel zat om de hele tijd mijn bril af te zetten als ik wat wilde lezen
Voor kleine lettertjes moet ik hem alsnog afzetten en ik blijf het gewoon desoriënterend vinden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: