SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee natuurlijk niet. Heb een nieuwe bril besteld, met een gratis leesbril en zonnebril op sterkte.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hebben ze alleen een oogmeting gedaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De middelste is de leesbril, de onderste m'n normale bril. Eind van de vakantie zijn ze klaar.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Heb een nieuwe bril besteld, met een gratis leesbril en zonnebril op sterkte.Lekker, alles op de goeie sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De middelste is de leesbril, de onderste m'n normale bril. Eind van de vakantie zijn ze klaar.![]()
![]()
[..]
Nee natuurlijk niet. Heb een nieuwe bril besteld, met een gratis leesbril en zonnebril op sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De middelste is de leesbril, de onderste m'n normale bril. Eind van de vakantie zijn ze klaar.![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ben vooral verliefd op die zonnebril hahahaquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Geen kakmistquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat is kakmist en krijg je een vies gezicht als je er door fiets?
Maar er staat nu reg in de tt in plaats van regen
[..]
Nee natuurlijk niet. Heb een nieuwe bril besteld, met een gratis leesbril en zonnebril op sterkte.Leesbril? Misschien tijd voor een multifocale brilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De middelste is de leesbril, de onderste m'n normale bril. Eind van de vakantie zijn ze klaar.![]()
![]()
Misschien kan @sp3c dat wel even regquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen kakmist
Maar er staat nu reg in de tt in plaats van regen![]()
Wil ik niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Leesbril? Misschien tijd voor een multifocale brilIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben vooral verliefd op die zonnebril hahaha![]()
![]()
Ik ben echt niet zo blij met een multifocale bril.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Leesbril? Misschien tijd voor een multifocale bril![]()
![]()
Nee, omdat ik dat kut vind.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Of @Dottekequote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien kan @:sp3c dat wel even reg"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben echt niet zo blij met een multifocale bril.Ik vond het wel even wennen, maar ik ben er nu wel blij mee. Ik was het wel zat om de hele tijd mijn bril af te zetten als ik wat wilde lezenquote:![]()
Ik heb m'n tweede inmiddels en ik vind het gewoon rottig.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:03 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het wel even wennen, maar ik ben er nu wel blij mee. Ik was het wel zat om de hele tijd mijn bril af te zetten als ik wat wilde lezen
Voor kleine lettertjes moet ik hem alsnog afzetten en ik blijf het gewoon desoriënterend vinden.![]()
Ja best kans dat ik hierna gewoon weer een enkelvoudige neem.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:05 schreef maily het volgende:
Ik wil er ook geen. Kijk wel over/onder mijn gewone bril heen/door.![]()
Harde knallen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb vannacht onweer gehad. Heel erg
Donequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De leesbril is hier alleen voor als ik een papieren boek wil lezen. Op laptop of e reader kan ik de lettergrootte makkelijk aanpassen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:05 schreef maily het volgende:
Ik wil er ook geen. Kijk wel over/onder mijn gewone bril heen/door.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik moest mijn gewone bril telkens afzetten als ik mijn telefoon of beeldscherm gebruikte. En aangezien ik veel met de computer werk, was dat gewoon bijna niet meer te doen. Dus daarom maar gewoon door de zure appel heen bijten. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het een ramp is voor veel mensenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb m'n tweede inmiddels en ik vind het gewoon rottig.
Voor kleine lettertjes moet ik hem alsnog afzetten en ik blijf het gewoon desoriënterend vinden.![]()
Graag gedaanquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kleine moeite. Stelt niet zoveel voor.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zit ook veel achter de pc en ik merk wel dat ik er een klein beetje baat bij heb, maar of het echt tegen de nadelen op weegt durf ik niet te zeggen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest mijn gewone bril telkens afzetten als ik mijn telefoon of beeldscherm gebruikte. En aangezien ik veel met de computer werk, was dat gewoon bijna niet meer te doen. Dus daarom maar gewoon door de zure appel heen bijten. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het een ramp is voor veel mensen![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kleine moeite. Stelt niet zoveel voor.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moest mijn gewone bril telkens afzetten als ik mijn telefoon of beeldscherm gebruikte. En aangezien ik veel met de computer werk, was dat gewoon bijna niet meer te doen. Dus daarom maar gewoon door de zure appel heen bijten. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het een ramp is voor veel mensenEr zijn ook beeldscherm brillen op sterkte.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit ook veel achter de pc en ik merk wel dat ik er een klein beetje baat bij heb, maar of het echt tegen de nadelen op weegt durf ik niet te zeggen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Hmmmm goeie!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Er zijn ook beeldscherm brillen op sterkte.![]()
@Rob heeft er vandaag toevallig nog eentje besteld.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
En een collectie brillen bijhouden en proberen ze niet kwijt te raken, ipv 1 bril die ik altijd op heb? Ik zou dan eigenlijk 3 van die "beeldscherm brillen" moeten kopen: 1 voor mijn huiskantoortje, 1 voor mijn kantoortje op werk, en 1 voor mijn laptop in de woonkamer.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Er zijn ook beeldscherm brillen op sterkte.![]()
Ze komt alleen maar met tips hoor, het is geen verwijt dat jij wel zo'n ding gebruikt!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:19 schreef devzero het volgende:
Voor mij werkt die multifocale bril prima. En voor anderen niet. Prima toch?![]()
![]()
I know en ik waardeer het ook wel. Maar ik raak altijd dingen kwijt, dus een leesbril, schermbril, gewone bril gaat voor mij niet werkenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze komt alleen maar met tips hoor, het is geen verwijt dat jij wel zo'n ding gebruikt!![]()
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent dan ook alquote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:19 schreef devzero het volgende:
Voor mij werkt die multifocale bril prima. En voor anderen niet. Prima toch?
Oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-06-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1091 / +30 / +29 / 2270 / 2733
2. loveislikeakiss / 714 / +22 / +0 / 1894 / 2292
3. StevenHyde / 581 / +2 / +1 / 422 / 508
4. RedShoe / 446 / +27 / +10 / 1694 / 1889
5. gebrokenglas / 335 / +59 / +47 / 1369 / 1576
6. mario390 / 329 / +52 / +28 / 674 / 890
7. aeque / 193 / +1 / +24 / 838 / 1021
8. devzero / 178 / +1 / +8 / 328 / 404
9. greysbones / 174 / +3 / +7 / 1183 / 1278
10. hemarookworst / 174 / +1 / +12 / 389 / 500
11. Fogel / 161 / +2 / +0 / 241 / 315
12. Pinnenmutske / 137 / +0 / +23 / 290 / 380
13. drakin / 136 / +1 / +18 / 556 / 627
14. ieniminimuis / 119 / +3 / +7 / 377 / 445
15. maily / 109 / +7 / +7 / 656 / 751
16. Dr.Mikey / 93 / +0 / +0 / 89 / 126
17. kree / 92 / +3 / +56 / 266 / 316
18. Bally-b / 82 / +3 / +29 / 279 / 307
19. marc0871 / 81 / +2 / +41 / 250 / 301
20. Paul / 78 / +3 / +7 / 286 / 325SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: