Dank. Tja, heel vermoeiende dag geweest, maar nu even ontspannen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Het gaat over Limburg en wie komt er binnen?
Welkom en (ik hoop toch) een goede avond, livelink.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb mijn MBO opleiding in Limburg genoten (Weert)
Die ken ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Oprichter van deze band, was mede verantwoordelijk voor de hits van Cindy & Bert.
Immer wieder Sonntags ken je toch wel?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Die ken ik ook niet.Of die knakker van Sesamstraat moet al die jaren een geheime vriendin hebben gehad.
Nooit geweest in ieder geval. Volgens mij wel ooit eerder ergens voorbij zien komen..quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar die 2 plaatsen ken je vast niet. Bij elkaar zo'n 4000 inwoners.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nooit geweest in ieder geval. Volgens mij wel ooit eerder ergens voorbij zien komen..
Ik was vanmiddag in Born, dus vlakbij Grevenbricht. Mijn vader had een familiedag daar. En na rijp beraad toch besloten om daar nog naartoe te gaan, nadat we in het ziekenhuis waren geweest. Mijn moeder kreeg nog ander bezoek en voor mijn vader was het ook belangrijk om zijn familie te zien. We waren er uiteindelijk om 15.45 ipv om 14.00 en zijn nu net weer thuis. Maar goed, voor hem was het belangrijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar die 2 plaatsen ken je vast niet. Bij elkaar zo'n 4000 inwoners.
Goed dat jullie gegaan zijn. Is ook een beetje afleiding voor hem. En zou ook zomaar de laatste keer kunnen zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag in Born, dus vlakbij Grevenbricht. Mijn vader had een familiedag daar. En na rijp beraad toch besloten om daar nog naartoe te gaan, nadat we in het ziekenhuis waren geweest. Mijn moeder kreeg nog ander bezoek en voor mijn vader was het ook belangrijk om zijn familie te zien. We waren er uiteindelijk om 15.45 ipv om 14.00 en zijn nu net weer thuis. Maar goed, voor hem was het belangrijk.
Ja, inderdaad. Dat allemaal.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed dat jullie gegaan zijn. Is ook een beetje afleiding voor hem. En zou ook zomaar de laatste keer kunnen zijn.
DJ11..... soms denk ik dat je me voor het lapje houd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:03 schreef DJ11 het volgende:
James Taylor is een bekende, dit nummer zegt me andermaal niks
Dat wel...... en toch wordt het niet vaak gedraaid op de nationale radio.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:05 schreef DJ11 het volgende:
Gilbert O'Sullivan - Alone Again, Naturally
Ik luister eigenlijk alleen de nationale radio tijdens de Top2000 week.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 22:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wel...... en toch wordt het niet vaak gedraaid op de nationale radio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |