Was me sowieso niet geluktquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:18 schreef Melting het volgende:
Je had vandaag trouwens wel geluk, DJ11.
Dat je de halve marathon niet hebt hoeven lopen.
Had Lenny deze wel eens willen horen spelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:24 schreef DJ11 het volgende:
Geschreven door haar toenmalige vriendje Lenny Kravitz:Vanessa Paradis - Be My Baby
Zou vast ook prima klinken. De man houdt zich sowieso enorm groot. Heeft een enorm afgetraind lichaam, ziet eruit alsof -ie nog 30 is.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Had Lenny deze wel eens willen horen spelen.
Jij toch ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou vast ook prima klinken. De man houdt zich sowieso enorm groot. Heeft een enorm afgetraind lichaam, ziet eruit alsof -ie nog 30 is.
Er was deze week wel een collega die dacht dat ik jonger was dan ik benquote:
Broekie.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er was deze week wel een collega die dacht dat ik jonger was dan ik ben(maar over minder dan 15 maanden ga ik Abraham zien...)
Zekerquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:46 schreef Melting het volgende:
Gloria samen met MSM hebben veel zomerse nummers uitgebracht.
Ga je winterse nummers draaien?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Nog eentje dan, voordat de stijl heel anders wordt voor de laatste twee nummersBob Sinclar feat. Gary Pine - Love Generation (radio edit)
Zou ik niet zo erg vinden. Ik trek zomerse muziek niet zo...quote:
Goede avond en welkom Bos.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou ik niet zo erg vinden. Ik trek zomerse muziek niet zo...![]()
![]()
Goedenavondquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou ik niet zo erg vinden. Ik trek zomerse muziek niet zo...![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |