Komt me bekend voor, maar kan er geen programma aan koppelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Dit was ooit de tune van een Nederlands tv-programma...Phil Collins - Saturday Night And Sunday Morning
Barend en Van Dorpquote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt me bekend voor, maar kan er geen programma aan koppelen.
Ik kan wel raden van wie.....quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Barend en Van Dorp
Nu een verzoekje van een anonieme luisteraarHot Butter - Popcorn
Het was ook buiten de stad zomer vandaag hoor.quote:
Geheid jaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Het was ook buiten de stad zomer vandaag hoor.
Wie ga je slaan?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:02 schreef DJ11 het volgende:
Het is tijd voor de klapperrrrrrrrrrrrr van de week
Niemandquote:
Weet ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
NiemandMaar dit nummer werd altijd gebruikt in de radio-uitzending van de Top 40 voor het nummer dat het hardst was gestegen. De klapperrrrrrr van de week.
Er zullen van de week tranen gevloeid hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:07 schreef DJ11 het volgende:
The Beach Boys zitten (vanzelfsprekend) een paar keer in de uitzending vandaag. Dit is mijn op één na favoriete nummer van ze.The Beach Boys - Tears In The Morning
Ja, denk ik ook. Wat Brian Wilson betreft: het ging al jaren slecht met hem, dus dit zat eraan te komen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Er zullen van de week tranen gevloeid hebben.
Tja..... werd er natuurlijk ook niet jonger op.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook. Wat Brian Wilson betreft: het ging al jaren slecht met hem, dus dit zat eraan te komen.
Krat Abel.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Over twee weken komt eindelijk de eigen nieuwe single van Rhys Lewis (So Long Ago), tot die tijd is er dit fijne liedje:Zak Abel & Rhys Lewis - Brother To Me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |