Ja, minder vet enzertsvoortsquote:
Je hebt bij iedere supermarkt gewoon een blok vegan parmezaanse kaas of grana padano (of hoe dat ook heet)quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:15 schreef ToT het volgende:
Ben je een arme student of zo?
En sinds wanneer is die kaas vegan? Ja staat tussen haakjes, maar toch...
Aangemaakte kokosolie met zetmeel, water en 'natuurlijke smaakstoffen'quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je hebt bij iedere supermarkt gewoon een blok vegan parmezaanse kaas of grana padano (of hoe dat ook heet)
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:16 schreef ToT het volgende:
Schopje [FHF] voor een inzamelingsactie zodat hij een keer fatsoenlijk kan eten?
Alsof jij van de culinaire hoogstandjes bentquote:Op maandag 25 januari 2021 09:23 schreef ToT het volgende:
Ik heb wel genoeg rare dingen gegeten:
Meelworm
sprinkhaan
slang
pad
kikkertjes (compleet met kop en ingewanden)
schorpioen
Maar het ranzigste was zeekomkommer!Qua smaak en qua textuur!
De meeste van die kazen 'smelten' ook wel heel anders, krijg je zo'n vies plasje (kokos)olie van.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:19 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Je hebt bij iedere supermarkt gewoon een blok vegan parmezaanse kaas of grana padano (of hoe dat ook heet)
Oh ik begrijp dat we gaan lopen harrewarren met elkaar?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
Alsof jij van de culinaire hoogstandjes bent
Margarine kan ook, maar had alleen halvarine in huis daar ik dat op mn brood doe.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:22 schreef ijs_beer het volgende:
Dit spreekt me niet echt aan, tbh. Zeker met die Halvarine. Brrr.
Dan liever de klassieke spaghetti aglio, olio e peperocino. Beetje gegrilde groentes of een salade ernaast. Net zo Vegan als jouw creatie.
Dat kan je uit deze post niet opmaken, wel dat ie er voor openstaat om nieuwe dingen te proberen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
Het oog wil ook wat, en daar laat ik het maar even bij.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:29 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Margarine kan ook, maar had alleen halvarine in huis daar ik dat op mn brood doe.
Aglio olio is heerlijk, maar ook een hele andere smaak.
Heb wel een salade erbij... maar wel low effort zodat ik niet veel hoef te snijden.
[ afbeelding ]
Ligt aan de basis. Vegan kaas op basis van olie smelt raar, maar gerijpte vegan kaas op basis van bonen/noten smelt wel lekker.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:24 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
De meeste van die kazen 'smelten' ook wel heel anders, krijg je zo'n vies plasje (kokos)olie van.
Kun je nog beter een sausje met edelgistvlokken maken, imo.
Foutjequote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ligt aan de basis. Vegan kaas op basis van olie smelt raar, maar gerijpte vegan kaas op basis van bonen/noten smelt wel lekker.
Het meeste daarvan is verdomd lekker hoor, mits goed bereid!quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |