Verrückter Maks in der Dönerbudequote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Mad Max in de Donnerkuppel, zou die er ook knoflooksaus en sla bij krijgen?
Nu nog opbokken met die luchtvochtigheid.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
Het lijkt zowaar af te koelen hier, het is al onder de 25 gezakt inmiddels
Ja dat is een beetje jammer idd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu nog opbokken met die luchtvochtigheid.
Echt, dat we hier doorheen moesten en niet eens beloond worden met mooi onweer
Max Der Vollstreckerquote:
Ja we worden een beetje doodgemaakt met een blije musquote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu nog opbokken met die luchtvochtigheid.
Echt, dat we hier doorheen moesten en niet eens beloond worden met mooi onweer
Coolquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb wel een tijdje een droom gehad die eens in de paar maanden terugkwam met een vervolg, die kan ik me na al die jaren nog steeds herinneren. Zou daar zo een boek of script van kunnen schrijven
Wat een kutidee zeg. Als mensen bedriegen niet meer goed genoeg voor je is ga je maar dieren bedriegenquote:
Heb je vandaag al iets gepost waarin het niet direct of indirect over je hond gaat?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil ook onweer al is het maar om te zien hoe de hond reageert.
Ja nu:quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je vandaag al iets gepost waarin het niet direct of indirect over je hond gaat?
tis nog geen 7 dagen dat de hond er is dus gewoon nog geoorloofd om het er 24/7 over te hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je vandaag al iets gepost waarin het niet direct of indirect over je hond gaat?
Beste post van de weekquote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb Lindt chocolade met mintsmaak
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja nu:
Ik heb Lindt chocolade met mintsmaak
Maar dat doe ik normaal alquote:
Ja hier ook. Was maar even binnen gehaald.quote:
Kijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:52 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber ze hebben bij amazon de 4 4k BR's voor ¤50,- https://www.amazon.de/-/n(...)psp_pc_cart_collapse
Alleen zo jammer van die Duitse hoezen![]()
[ afbeelding ]
Escape from New York heet daar 'Die Klapperschlange'Of wat te denken van The Shawshank Redemption die de pakkende titel 'Die Verurteilten' meekrijgt. En 'Uhrwerk Orange' of Jaws 2 die de beelde titel 'Der weiße Hai 2' heeft
Ah je hebt je DDR-collectie binnenquote:
is er ook maar iemand verbaasd?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:42 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme, er worden nu Iranvlaggen gezwaaid door de Paligekkies![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja nattekat blijkbaarquote:
Iemand die niet wereldvreemd is dan?quote:
Had jij een keppeltje op?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:42 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme, er worden nu Iranvlaggen gezwaaid door de Paligekkies![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |