Ja volgens mij hebben we hier al eens ziten lachen om die Duitse titels. Incl klapperschwanz.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:52 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber ze hebben bij amazon de 4 4k BR's voor ¤50,- https://www.amazon.de/-/n(...)psp_pc_cart_collapse
Alleen zo jammer van die Duitse hoezen![]()
[ afbeelding ]
Escape from New York heet daar 'Die Klapperschlange'Of wat te denken van The Shawshank Redemption die de pakkende titel 'Die Verurteilten' meekrijgt. En 'Uhrwerk Orange' of Jaws 2 die de beelde titel 'Der weiße Hai 2' heeft
Ja volgens mij ookquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja volgens mij hebben we hier al eens ziten lachen om die Duitse titels. Incl klapperschwanz.
Ik koop dus zelden Duitse blu-rays.
Vind het vandaag vies tegen vallenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en de luchtvochtigheid is ook niet echt bevorderlijkHet is wel 6 graden kouder dan gisteren, dat helpt wel iets
nee dat zei ik ook niet, maar daarmee kun je wel je hete watertemperatuur verlagen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ligt niet aan de ketel zei de monteur die laatst de cv-ketel en warmtepomp had vervangen.
Ik dacht ook al daar aan lag.
Verrückter Maks in der Dönerbudequote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Mad Max in de Donnerkuppel, zou die er ook knoflooksaus en sla bij krijgen?
Nu nog opbokken met die luchtvochtigheid.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:38 schreef LTVDK het volgende:
Het lijkt zowaar af te koelen hier, het is al onder de 25 gezakt inmiddels
Ja dat is een beetje jammer idd.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu nog opbokken met die luchtvochtigheid.
Echt, dat we hier doorheen moesten en niet eens beloond worden met mooi onweer
Max Der Vollstreckerquote:
Ja we worden een beetje doodgemaakt met een blije musquote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu nog opbokken met die luchtvochtigheid.
Echt, dat we hier doorheen moesten en niet eens beloond worden met mooi onweer
Coolquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb wel een tijdje een droom gehad die eens in de paar maanden terugkwam met een vervolg, die kan ik me na al die jaren nog steeds herinneren. Zou daar zo een boek of script van kunnen schrijven
Wat een kutidee zeg. Als mensen bedriegen niet meer goed genoeg voor je is ga je maar dieren bedriegenquote:
Heb je vandaag al iets gepost waarin het niet direct of indirect over je hond gaat?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil ook onweer al is het maar om te zien hoe de hond reageert.
Ja nu:quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je vandaag al iets gepost waarin het niet direct of indirect over je hond gaat?
tis nog geen 7 dagen dat de hond er is dus gewoon nog geoorloofd om het er 24/7 over te hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je vandaag al iets gepost waarin het niet direct of indirect over je hond gaat?
Beste post van de weekquote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb Lindt chocolade met mintsmaak
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja nu:
Ik heb Lindt chocolade met mintsmaak
Maar dat doe ik normaal alquote:
Ja hier ook. Was maar even binnen gehaald.quote:
Kijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:52 schreef LTVDK het volgende:
@:DeZwabber ze hebben bij amazon de 4 4k BR's voor ¤50,- https://www.amazon.de/-/n(...)psp_pc_cart_collapse
Alleen zo jammer van die Duitse hoezen![]()
[ afbeelding ]
Escape from New York heet daar 'Die Klapperschlange'Of wat te denken van The Shawshank Redemption die de pakkende titel 'Die Verurteilten' meekrijgt. En 'Uhrwerk Orange' of Jaws 2 die de beelde titel 'Der weiße Hai 2' heeft
Ah je hebt je DDR-collectie binnenquote:
is er ook maar iemand verbaasd?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:42 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme, er worden nu Iranvlaggen gezwaaid door de Paligekkies![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja nattekat blijkbaarquote:
Iemand die niet wereldvreemd is dan?quote:
Had jij een keppeltje op?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:42 schreef Nattekat het volgende:
Verdomme, er worden nu Iranvlaggen gezwaaid door de Paligekkies![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan beter niemand vertrouwen, dan valt het vaak nog meequote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon te veel vertrouwen in de mensheid.
Ik vind het vrij logisch gedrag gewoon.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 15:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vast wel iemand die had verwacht dat de lat toch iets hoger lag.
dan doe je het toch maandag?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:03 schreef kwiwi het volgende:
Moet zometeen nog het gras maaien in die hitte
Kan je niet beter wachten tot het iets is afgekoeld?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:03 schreef kwiwi het volgende:
Ah. Nou, het idee is om het gras nog even te maaien juist voordat het gaat regenen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet beter wachten tot het iets is afgekoeld?
@:gebrokenglas je bent niet de enige
Je kan het maar gedaan hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Nou, het idee is om het gras nog even te maaien juist voordat het gaat regenen.
Ik heb het gras al gemaaid trouwens, dat is al klaar, ik ga nu nog even wat onkruid ongewenste begroeiing weghalen.
Niets moetquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:03 schreef kwiwi het volgende:
Vet. Ik ga kijken, thanks.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het maar gedaan hebben![]()
Ik heb een tip voor jedoe het de volgende keer voor de hitte
#chatgpt kan allesquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:29 schreef Dven het volgende:
Geen idee hoe maar ik heb een foto van Goku die een Kamehameha doet terwijl een Zweedse eland bier drinkt.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:03 schreef kwiwi het volgende:
"Met de tip van Dot voel je je nooit rot."quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan het maar gedaan hebben![]()
Ik heb een tip voor jedoe het de volgende keer voor de hitte
Er zijn betere nummers.quote:
Waarom toon je geen bezordheid om de eland die op z'n gemakje een biertje rondom een appelboom aan het drinken wasquote:
Ik heb gewoon geen inlevingsvermogen jaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom toon je geen medeleven om de eland die op z'n gemakje een biertje rondom een appelboom aan het drinken was
Voor AI toon ik geen bezorgdheid.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom toon je geen bezordheid om de eland die op z'n gemakje een biertje rondom een appelboom aan het drinken was
Ik wel voor het geval ze wraak willen nemen. Dan heb ik wat karma punten bij ze gescoord. Ik zeg altijd bedankt enzoquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor AI toon ik geen bezorgdheid.
Dat gebruiken ze tegen je dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wel voor het geval ze wraak willen nemen. Dan heb ik wat karma punten bij ze gescoord. Ik zeg altijd bedankt enzo
Ze doen maarquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat gebruiken ze tegen je dan.
Nou daar zijn de meningen ook over verdeeld merkte ik netquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Met de tip van Dot voel je je nooit rot."
Graag gedaanquote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:49 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan stuur ik ze op jou af als ze mij proberen te pakken. Dank voor het aanbieden
O lekker waterijs aan de buiten kant en gewoon ijs aan de binnenkant?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ijsjes. Met sinaasappel en vanille ofzo.
Zolang het maar praktisch is toch?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:53 schreef Ama het volgende:
Zal ik vanavond die andere LEGO stellingkast in elkaar gaan zetten? Ik heb wel alle plankjes straks zwart maar ja die kast is best een gedoetje om in elkaar te zetten.
Heb jij zoveel lego dan om er in te zetten?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:53 schreef Ama het volgende:
Zal ik vanavond die andere LEGO stellingkast in elkaar gaan zetten? Ik heb wel alle plankjes straks zwart maar ja die kast is best een gedoetje om in elkaar te zetten.
Alleen als je het niet te warm vindt. Voor de rest gewoon doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:53 schreef Ama het volgende:
Deze kast is over een paar dingen wel vol.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij zoveel lego dan om er in te zetten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze kast is over een paar dingen wel vol.
O die uil is mooi zeg I love itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze kast is over een paar dingen wel vol.
*Hedwig kijkt geïnteresseerd*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dan kun je ze meteen water gevenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:06 schreef DeZwabber het volgende:
Benauwd OV en een flinke wandeling later bij m'n tuintje aangekomen. Maar het water loopt al over m'n gezicht zonder nog aan m'n tuin te zijn begonnen.
Deze kast met inhoud stond er eerst in de woonkamer. Tot Hedwig iets te geïnteresseerd naar de andere Hedwig ging doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*Hedwig kijkt geïnteresseerd*
Ja denk het. Ze zitten nog in de doos.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker waterijs aan de buiten kant en gewoon ijs aan de binnenkant?
Die zijn lekker hoor jammie jammiequote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja denk het. Ze zitten nog in de doos.
"Waarom ligt er een uitgedroogd stuk zeemleer met lang haar tussen die plantjes daar!?"quote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan kun je ze meteen water geven
Smaak van een kartonnen doos is wat minderquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja denk het. Ze zitten nog in de doos.
nu wel weerquote:
Hmmmmquote:Op zaterdag 14 juni 2025 17:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze kast met inhoud stond er eerst in de woonkamer. Tot Hedwig iets te geïnteresseerd naar de andere Hedwig ging doen.
Minder kopenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch bijzonder was zich allemaal in de kelder kast verzameld qua voedsel.
Ohja, jullie hadden een feestje. Waar was het ook alweer voor?quote:
Als je slaapt dan kruipen al die kruiden, blikjes en potjes eten heimelijk onder de voordeurplint door.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch bijzonder was zich allemaal in de kelder kast verzameld qua voedsel.
Dud0r zijn ouderdomquote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ohja, jullie hadden een feestje. Waar was het ook alweer voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |