Ja, precies. Als wat ze zeggen al relevant is moet je daarna nog gaan controleren of het ook klopt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had laatste totaal verkeerd antwoord. Het antwoord klopte totaal niet als je naar de site eronder ging.
Ja en dan zodra je je bed uit bent alweer vergeten zijn waar het allemaal over gingquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan mentaal groggy wakker worden omdat je zoveel hebt meegemaakt
Ik heb wel een fix gevonden voor de bug die in firefox alle links in google paars maaktequote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort even uitzoeken of ik dat kan uitschakelen. Ben er echt klaar mee die onzinantwoorden
Als ik een AI antwoord wil, open ik chatgpt wel.
Ja. Dat je alleen nog weet van "dit was echt raar", maar niet meer weet waaromquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan zodra je je bed uit bent alweer vergeten zijn waar het allemaal over ging
En zoals met ieder kind, val mensen die geen kinderen willen er niet mee lastig.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
AI is nog letterlijk een kind
Chrome, eww.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb wel een fix gevonden voor de bug die in firefox alle links in google paars maaktehttps://www.reddit.com/r/(...)s_showing_as_purple/
Of zou het begin van de Matrix zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En zoals met ieder kind, val mensen die geen kinderen willen er niet mee lastig.
Eehm fuck chromequote:
Heb wel een tijdje een droom gehad die eens in de paar maanden terugkwam met een vervolg, die kan ik me na al die jaren nog steeds herinneren. Zou daar zo een boek of script van kunnen schrijvenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Dat je alleen nog weet van "dit was echt raar", maar niet meer weet waarom
Gewoon alleen maar etenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
Heb met een lotgenootje een jubileumfeestje uitgedacht. Zij is over 2 weken ook 3 jaar ziek.
We doen een silent disco
Maar dan met noise cancelling koptelefoon
En zonder muziek
En zonder dansen.
Gewoon vanuit huis.
De sfeer zit er al goed in
Leeuwarden?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jammer, dat ik dit jaar niet meegenieten met Into The Grave op afstand dit jaar.
Er staat nu dit bouwwerk op het plein bij de gemeentehuis:
[ afbeelding ]
Ja, de huidge locatie is een beetje koos sfeerloos. Alhoewel ik niet gekeken heb of ze het nog een beetje aangekleed hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jammer, dat ik dit jaar niet meegenieten met Into The Grave op afstand dit jaar.
Er staat nu dit bouwwerk op het plein bij de gemeentehuis:
[ afbeelding ]
Alle keramiek licht rammelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb weleens het Keramiekmuseum bezocht, terwijl er Into the Grave op het plein.
Best raar kunst te kijken en metal te horen in het museum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |