Ligt niet aan de ketel zei de monteur die laatst de cv-ketel en warmtepomp had vervangen.quote:
Ik snap ergens wel dat het huis zelf meer prio heeft dan een schuurquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kutleven
Die verzoeken zijn echt zo onvoorspelbaar soms. Toen mijn balkondeur niet meer dicht kon waren ze er de volgende dag al.
Nee, 1 van de bijwerkingen is juist levensechte dromenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Is dat bedoeld tegen nachtmerries?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dit was dinsdagochtend. Er is vast wel een manier te bedenken om deze belofte op een vage manier op maandag nog na te komen.quote:Uw reparatieverzoek wordt naar de betreffende aannemer gestuurd. De aannemer neemt zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met u op om een afspraak met u te maken.
Bij mij ook met balkondeur. Laatst controleerde de sluitingen en zei die man dat het niet herkende zulke sluiting en dat het door een ander was gedaan. Ik vertelde dat die deur normaal moest sluiten.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kutleven
Die verzoeken zijn echt zo onvoorspelbaar soms. Toen mijn balkondeur niet meer dicht kon waren ze er de volgende dag al.
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, 1 van de bijwerkingen is juist levensechte dromenLijkt me fantastisch om levensechte dromen te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik liet de reperateur komen omdat ie klemde, maar hij deed het slot dat ik kapot had getrokken in een poging om hem dicht te krijgen er nog vrolijk bij toen ie dat zag. Echt iets waar je mazzel voor moet hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij mij ook met balkondeur. Laatst controleerde de sluitingen en zei die man dat het niet herkende zulke sluiting en dat het door een ander was gedaan. Ik vertelde dat die deur normaal moest sluiten.
Want deze nacht met jouquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt me fantastisch om levensechte dromen te hebben
Als ik mijn airco in de schuur had staan had dat heel veel prio gehadquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik snap ergens wel dat het huis zelf meer prio heeft dan een schuur
quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, 1 van de bijwerkingen is juist levensechte dromenZolang het geen nachtmerries zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga binnenkort even uitzoeken of ik dat kan uitschakelen. Ben er echt klaar mee die onzinantwoordenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat zijn de antwoorden kut van AI van google als je de zoekmachine gebruikt.![]()
Lijkt net of ik tegen domme chatbot praat van een andere webwinkel
Bij waren ze net uitgehaald en gerepareerd om de lekkage bij mijn onderbuuf te voorkomen. Alleen het terugplaatsen van 1 deur is niet helemaal goed gegaan.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik liet de reperateur komen omdat ie klemde, maar hij deed het slot dat ik kapot had getrokken in een poging om hem dicht te krijgen er nog vrolijk bij toen ie dat zag. Echt iets waar je mazzel voor moet hebben.
Ja ziet u, het was 3e Pinksterdag dinsdag, dus dat telt al niet. En vrijdag was het mooi weer.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was dinsdagochtend. Er is vast wel een manier te bedenken om deze belofte op een vage manier op maandag nog na te komen.
Ja, ik scroll er meteen voorbij ook. Je hebt er 9 van de 10x niks aanquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wat zijn de antwoorden kut van AI van google als je de zoekmachine gebruikt.![]()
Lijkt net of ik tegen domme chatbot praat van een andere webwinkel
Nee vooralsnog nietquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:14 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zolang het geen nachtmerries zijn
Ahaquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ziet u, het was 3e Pinksterdag dinsdag, dus dat telt al niet. En vrijdag was het mooi weer.
Dat heb ik altijd wel eigenlijk, soms wel vermoeiend als het bijna een complete serie in een nacht isquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lijkt me fantastisch om levensechte dromen te hebben
Ik google meestal telefoonnummer van een webwinkel om de chatbot te ontwijken om frustraties te voorkomen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort even uitzoeken of ik dat kan uitschakelen. Ben er echt klaar mee die onzinantwoorden
Als ik een AI antwoord wil, open ik chatgpt wel.
Ik had laatste totaal verkeerd antwoord. Het antwoord klopte totaal niet als je naar de site eronder ging.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, ik scroll er meteen voorbij ook. Je hebt er 9 van de 10x niks aan
Als er iemand een extensie bedenkt die werkt, laat het me weten. Bij Google zelf kan je het iig niet uitzetten.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort even uitzoeken of ik dat kan uitschakelen. Ben er echt klaar mee die onzinantwoorden
En dan mentaal groggy wakker worden omdat je zoveel hebt meegemaaktquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd wel eigenlijk, soms wel vermoeiend als het bijna een complete serie in een nacht is
Als je het vindt, hoor ik het graag. Heb het zelf nog niet ontdekt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, precies. Als wat ze zeggen al relevant is moet je daarna nog gaan controleren of het ook klopt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had laatste totaal verkeerd antwoord. Het antwoord klopte totaal niet als je naar de site eronder ging.
Ja en dan zodra je je bed uit bent alweer vergeten zijn waar het allemaal over gingquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan mentaal groggy wakker worden omdat je zoveel hebt meegemaakt
Ik heb wel een fix gevonden voor de bug die in firefox alle links in google paars maaktequote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Dat je alleen nog weet van "dit was echt raar", maar niet meer weet waaromquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dan zodra je je bed uit bent alweer vergeten zijn waar het allemaal over ging
En zoals met ieder kind, val mensen die geen kinderen willen er niet mee lastig.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
AI is nog letterlijk een kind
Chrome, eww.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb wel een fix gevonden voor de bug die in firefox alle links in google paars maaktehttps://www.reddit.com/r/(...)s_showing_as_purple/
Of zou het begin van de Matrix zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En zoals met ieder kind, val mensen die geen kinderen willen er niet mee lastig.
Eehm fuck chromequote:
Heb wel een tijdje een droom gehad die eens in de paar maanden terugkwam met een vervolg, die kan ik me na al die jaren nog steeds herinneren. Zou daar zo een boek of script van kunnen schrijvenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja. Dat je alleen nog weet van "dit was echt raar", maar niet meer weet waarom
Gewoon alleen maar etenquote:Op zaterdag 14 juni 2025 13:35 schreef essnhills het volgende:
Heb met een lotgenootje een jubileumfeestje uitgedacht. Zij is over 2 weken ook 3 jaar ziek.
We doen een silent disco
Maar dan met noise cancelling koptelefoon
En zonder muziek
En zonder dansen.
Gewoon vanuit huis.
De sfeer zit er al goed in
Leeuwarden?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jammer, dat ik dit jaar niet meegenieten met Into The Grave op afstand dit jaar.
Er staat nu dit bouwwerk op het plein bij de gemeentehuis:
[ afbeelding ]
Ja, de huidge locatie is een beetje koos sfeerloos. Alhoewel ik niet gekeken heb of ze het nog een beetje aangekleed hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jammer, dat ik dit jaar niet meegenieten met Into The Grave op afstand dit jaar.
Er staat nu dit bouwwerk op het plein bij de gemeentehuis:
[ afbeelding ]
Alle keramiek licht rammelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 14:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb weleens het Keramiekmuseum bezocht, terwijl er Into the Grave op het plein.
Best raar kunst te kijken en metal te horen in het museum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |